-->
Logo

En Yeniler

Yalnızlık sözleri Mesajları

Yalnızlık Mesajları

Bana yalnızlığımda sarılan tek şey yalnızlık oldu..Çünkü biliuorum ölsem biledaima benimle olacak VE kimse Senin kadar hain olmayacak….

kalbimi avutuyorum belki gelir diye yüregimi susturuyorum yanlızlıgımla ama tek çaresizligim sensizligim ve yanlızlıgım
BEN BU HAYATTA İKİ KÖR GÖRDÜM;BİRİ SENDEN BAŞKASINI GÖRMEYEN BEN, BİRİDE BENİ GÖREMEYEN SEN
Yinemi Sonu Hüsran Oldu Delice Aşkın, Ne Umdun Ne Buldun Derken Birde Baktın, Ne Aşk var nede meşk, Yine Yalnız Kendinle Kalakaldın..
Dün yine yapayalniz dolastim yollarda…Yagmurlarin islattigi, bombos sokaklarda.Gözlerimde yas,kalbimde sizi,unutmadim seni,unutamadim ne olur anla beni…
Keske yalnizligim kadar yanimda olsaydin!Keske yalnizligimla paylastigimi seninle paylassaydim!Kaske senin adin yalnizlik olsaydi ve ben hep yalniz kalsaydim!!!
BİR DÜNYAM VARDI İÇİ SEVİNÇLE DOLU BİR HAYATIM VARDI SEVEREK GEÇİRMEK BİR HEYECAN VARDI EN GÜZELİ SENİNLE ÇIKMAK BEBEĞİM (YAZAN=SEVGÜL)
Yalnızlık, milyar nüfuslu dünyada bir başına kaldığını düşünmektir. Yalnızlık, kalabalığın ortasında sessizliğin sesini duymaktır… Ve yalnızlık, sürekli hata yapmaktır. Hayatına seni hak etmeyen insanları yalnız kalmamak adına almaktır. Onlara hak etmedikleri değeri vermektir
ne..kadar güzeldi şenle beraber olmak şimdi yanlızım ellerim başımın arasında seni düşünüyorum...
bir marangoz ustasıyım adeta, bir ayağı mutlaka kısa masa yapan.bir elimde çekiç bir elimde çivi, kendimi bir resim gibi çakacağım insanı arıyorum yıllardır...
seni aradım, tüm bir hayat. şimdi bulmuşken, gitme ne olur. terk etme beni, bırakma beni yalnızlığımla. sen de kal bizimle...
şimdi başkasının olsanda, boynu bükük yalnız kalsamda, elimi tutup saçımı okşamasanda biliyorum yinede benimsin...
yine kumsal sakin yine deniz durgun yine güneş batıyor ve ben yine yalnızım...!
bu yanlızlık ölümden beter, acıların sonu değilmidir dertler, ölüm gelmiş kapıma, can bu sözler neyler...!
sensiz gecelerde yıldızlar dost yalnızlığıma, aldatıyorlar beni ilk gün ışığında...
yine güneşin batma saati, kiminin umutları, kiminin sevdalarıyla beraber. yine yalnızlığa selam saati, kaybolmuş sevgiler çaresiz hüzünlerle beraber...
sakin üzmesin seni karşılıksız sevgiler, bağrına taş basarsın acılar bir gün diner, giden gitsin aldırma yangınlarda soner.sakin bakma ardına krallar önde gider...
gözlerime bakıpta ağlama diyorsun sensizlik ne acı biliyormusun yanlızlığın karanlık bu dünyasında aşkımla sensizim anlıyor musun ?
yalnızlık ne uçsuz bucaksız mavi denizde olmak nede bir çöl ortasında tek başına kalmaktır yalnızlık bu şehirde bu insan kalabalığında seni araypta bulamamaktır...
adını koyamadığım yalnızlıklar içindeyim ne olduğunu hala bilemiyorum bir yandan giderken bir yandan ağlıyorum ama ağlayan gözlerim değil kalbim bunuda iyi biliyorum!
dilimden elveda çıkıyor yüreğim kal diyor bu dünyaya seni bulmaya gelmiştim uygun adım voltalar birbirini kovalıyor dilim varmıyor yüzüm tutmuyor sensiz olmuyor…
bu büyük yalnızlık bitermi bilmem, birdaha bu gönül severmi bilmem, ziyan oldu gönlüm, ihaneti gördüm.. benim buna ömrüm yetermi bilmem..?
sen hiç birzaman yalnız oldunmu, yalnızlık hissedinmi?geceleri ağlayarak sabahladınmı? yalnızlığı bilirsin sen be zalim, çünkü hiç yalnızlığı yaşamak istemedim.
varsın böyle geçsin yalancı günler, varsın canımı alsın yine yalnızlık. kökünü verirken vazomdaki güller yıkarmı sandın beni bu yalancı ayrılık...
gözlerin geçiyor gözlerimdenve sensiz geçen her saniyenin hesabını veremediğim kalbimi çıkarıyorum yerinden. sensizlik zaten ölüm, ha öyle olmuşum ha böyle olmuşum...
ben öylece kala kaldım ardından, hayın kış soğuğunda, yarım kalmış bir aşkın ortasında, tek başıma...
sen herşey demek deyilsin biliyorum ama ben herşeyi seninle yaşamak istiyorum.
ne kadar güzelşe teninin kokusu o kadar kötüdür yalnızlık korkusu nasıl imkansızsa hayaline sarılmak öylesine imkansızdır seni unutmak bebisim
bulutlara yükledim özlemimi rüzgarlarla yolladım selamımı yağmurlarla yolladım gözyaşlarımı küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi...
sensizlik kör gibi düşer yüreğime ama yakmaz, beni o ateş sadece sen beni bir gün terk edip gidersen yakar ...
sevgi üzerine kurulan şu dünya'da sevgisiz yaşamak boşa yaşamaktır bence... boş bir yürek taşımak kadar acı veren ne olabilir ki...?
tablo resimlerine benzemez gecelerin rengi. içime sığmayan bir acı var. ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik...
ey gönül yine bu gece kederim geceden de yüce gel beraber susalım karayazım böyleynis...
Ölümdür seni benden alan yaşamak artık boş bir yalan benim için ayrılıktır seni benden alan ölümdür beni senden alan..