-->
Logo

En Yeniler

Sevgiliye Maniler, Sevgililer için Mani Sözleri

Sevgiliye Maniler, Sevgililer için Mani Sözleri
Kara tren geliyor
Dağların arasından
Ben yarimi tanırım
Kaşlarının karasından

yar yar sevgili yar
ela gözlü Güzel yar
al yanaklı haşin yar
ben sensiz yaşayamam yar

LAHANAYI HAŞLADIM
SARMAYA BAŞLADTM
YARİM AKLIMA GELİNCE
AĞLAMAYA BAŞLADIM

çaydanlıkta çayım var
kızkanacak neyin var
şu dünyanın içinde
benim bir yarım var

Mavilimsin maşallah,
Sen benimsin inşallah,
Kavuşmadık yâr olmaz,
Kavuşuruz inşallah.

keten gömlek tendedir
saçakları yerdedir
dünya güzelle dolsa
yine gönlüm sendedir

ÇİKOLATA TATLIDIR AMA
SENİN KADAR DEĞİL
BENİ SEVEN ÇOKTUR AMA
sENİN KADAR DEĞİL..



Portakal dilim dilim
Kızma bana sevgilim
Senden başka yar sevdiysem
Tutulsun ağızım dilim



uçağım havalandı
dereye yuvarlandı
koşun doktorlar koşun
sevgilim yaralandı



sarı taksi geliyor
dağı taşı deliyor
aç kapıyı güzelim
sevdiğin geliyor.



sevdiğim kız idi
aylardan mayıs idi
bir güzele vuruldum
canımın içi idi




GÜMÜŞYÜZÜK VAR BENİM
PARMAĞIMA TAM BENİM
ŞU ŞEHRİN İÇİNDE
ELA GÖZLÜ YAR BENİM



Süvariler atlıdır,
Sanki kanatlıdır,
Kespitli Armağanım,
Dünyalardan tatlıdır.



Karanfil ekme yarim.
Boynunu bükme yarim.
Sen benimsin ben senin.
Hiç merak etme yarim



Karanfil deste gerek
Destesi dosta gerek
Gecesi yar koynunda
Gündüzü hasta gerek



süpürgemin telleri
süpürüyor yerleri
bende yarin resmi var
söylemiyor dilleri



evleri karşımızda
sevdası başımızda
bu nasıl sevdaymış
küçücük yaşımızda


Muz Severmisin
Soysam Yermisin
Gözlerimim İçine Bakarak
Seni Seviyorum Dermisin



Dere boyu gidelim
Koyun kuzu güdelim
Sennen beni görmüşler
İnkâr bayrım edelim



portokal portokal
ben istemem kor topal
benim bir yarim var
alt1n kafesten bakar



seviyorum ama kimi
en tatlı birisini
nasıl anlatsam sana
ilk harflerine baksana.



Saksıda karanfilim,
Eflatuna döner mi?
Kalbim sana bağlanmış,
Başkasını sever mi?


masa üstünde koku
al bu mektubu oku
seni gördüm göreli
gözüme girmez uyku



Bahçede darım kaldı
Ağaçta narım kaldı
Aç bahçeci bahçeyi
İçinde yarim kaldı



Gökte yıldız sıra sıra,
Yarim gider Mısıra,
Yarim keklik ben şahin,
Giderim yanı sıra.



dağa serdim tentene
topladım tane tane
şu nusaybinin içinde
sevdiğim var bir tane


Bahçelerde saz olur
Gül açılır yaz olur
Ben yarime gül demem
Gülün ömrü az olur



ata binen ağadır
atın yönü dağadır
kömür gözlü sevdiğim
bu türküler sanadır



Bugün hava yaz yarim
Mintanı beyaz yarim
Bisikletin üstünde
Bana mektup yaz yarim


Kara kastel akmıyor
yar yüzüme bakmıyor
üçdeste gùl topladım
yarim gibi kokmuyor



arı soktu elimi
kemer sıktı belimi
inadıma olacam
senin annenin gelini.



bir mendil aldım
içine yazı yazılmış
yazıyı okudum
seni seviyorum yazılmış


fasulyayi kuruttum
pişirmeyi unuttum
gel yarim konuşalım
ben annemi uyuttum



Dur trenci bineyim,
On liram var vereyim,
Çok sevdiğim elifi,
Bir kez olsun göreyim.


bağlarda açmış gül
dalına konmuş bülbül
yar salını salına geliyor
takınmış kokulu sümbül


taş üstüne taş koydum
bir yastığa baş koydum
yarim gelecek diye
sağ yanımı boş koydum


Elma attım nar geldi,
Bağ arasından yar geldi,
Sağ yanaktan öpünce,
Sol yanaktan ter geldi.


Yârim okul önünde,
Kitap açmış okuyor,
Elindeki laleyi,
Bana bakıp kokluyor.



Yâr saçların kırmızı
Yârim bir peri kızı
Benim yârim bir tâne
Tam bir gönül hırsızı


Gökte yıldız yüzaltmış
Yarim uykuya dalmış
Uyku değil meramı
Sevda onu bunaltmış



Sevgiliye Maniler, Sevgililer için Mani Sözleri Çok hoş tatlı Güzel sözler 'sevgiliye maniler cok güzel hos icin mani maniler sevgililer sevgililer için mani sözleri Çok hoş tatlı güzel sözler sevgiliye sozler sozleri tatli


http://kapak-sozler.blogspot.com.tr/
mani mani dedin.
Başımın etini yedin.
Alsana mani.
Seviyom seni yani


saatım var koldadır
duruyor calısmıyor
yarımın resmı var
bakıyor konusmuyor



Çeşme üstünde çiçek
Çiçekler biçilecek
Bir altın tas yaptırdım
Yar ondan su içecek



Tarlaya ektim darı
Sonra bekledim karı
Yâr yanında olmazsa
Geçmez yüreğin harı



fincan fincan içinde
fincan rafın içinde
benim bir sevdiyim var
şu istanbul içinde


Armudu dişledim
Sapını gümüşledim
Ben sevdiğimin ismini
Gömleğime işledim



Mektup yazdım acele,
Al eline hecele,
Mektup benim hayatım,
Al koynunda gecele



Kara yaprak sarması
içindedir kıyması
herkese nasip olmaz
sevdiğine varması



kiraz kiraz dediler
başımın etini yediler
al sana kiraz
sev beni biraz



dolmus geliyor dolmus
dolmusun ici dolmus
dokunmayin yarime
bir kiz bir oglu olmus




Tabaklarda tuz olsam
bir evde bir kız olsam
yar kapıya gelince
içeride yanlız olsam...



ikitahta arası
kollarım ciletyarası
söyleyin sevgilime
getisin pansuman parısı



algiydim alsın diye
mor giydim sarsın diye
çeşme başına gittim
sevgilim görsün diye




Silvan silvan içinde
Silvan çukur içinde
Silvana dokunmayın
Benim TUBAMiçinde




Gülü dalda unutma
su verip kurutma
ben seni seviyorum
bunu hiç unutma



Bağa girdim üzüm yok,
El yarinde gözüm yok,
Ben yarimi küstürdüm,
Barışmaya yüzüm yok.




Bağlarında üzüm var,
Mor şalvarda gözüm var,
Kaçma yârim uzağa,
Sana bir çift sözüm var.



http://kapak-sozler.blogspot.com.tr/
Kaşların karasına,
Mim çekmiş arasına,
Yari ilaç diyorlar,
Kalbimin yarasına.


sut ocakta pisiyor
bulbuller otusuyor
yarim aklima geldikce
yuregim tutusuyor



maydonoz deste deste
gel beni anamdan iste
eğer anam vermezse
son sözü benden iste



baçelerde sarmaşık
solmadan oldum aşık
yar aklıma gelince
elimden düştü kaşık



giden gittiğine ağlar,
seven sevdiğine yanar,
bana son mektup geldi,
içinde sevdiğimin ismi yazar.



Samanlık dolu saman
Uyan nişanlım uyan
Eller düğün yapıyor
Bizim düğün ne zaman?



cam cama takılırmı
camdan adam takılırmı
aşk olsun sevgilim
sensiz düğün yapılırmı



http://kapak-sozler.blogspot.com.tr/
Kolumdaki saati,
Yediye kuruyorum,
Hiç üzülme sen yârim,
Sözümde duruyorum.


BU GÜN HAVA YAZ GÜZEL
FİSTANI BEYAZ GÜZEL
SÖYLEDİĞİM MANİYİ
DEFTERİNE YAZ GÜZEL



dalgasız deniz olmaz
gönül sevdasız olmaz
yari güzel olanın
başı belasız olmaz



bahçelerde bıtırak
yarim gelsin oturak
seni bana vermezler
gel kaçıp kurtulak




Minareden at beni
İn aşağı tut beni
Çiğnemene gerek yok
Yalamadan yut beni



mahkemeye vereceğim
bu hırsız diyeceğim
kalbimi çaldı diyeceğim
kalbimi senden isteyeceğim



al eline kalemi
yaz başına geleni
acep nere gömerler
yar yoluna öleni



mini mini periler
gece rüyama girdiler
sevdigin kim dediler
bana onur dediler




ZEYTİN KARA BEN KARA
ZEYTİNE VERMEM PARA
GEL YARİM BULUŞALIM
ONBİRE ÇEYREK KALA.



zalim eli yıkmadı
talih iyi çıkmadı
ne arsız gönlüm varmış
vefasızdan bıkmadı



pazarı pazarladım
ablamı azarladım
haydi kaçalım sevgilim
boğçamı hazırladım



Kilimi yere serdim
Lale gülleri derdim
Meğer dikeni batacak
Bunu nerden bileydim



Ofis yolu çift yoldur
Biri sağ biri soldur
Sağına kurban olam
Sevdiğimin geçtigi yoldur




Siyah saçı örmezler
Seni bana vermezler
Gel beraber kaçalım
Karanlıkta görmezler



MARDİNİN YOLUNDAYIM
ŞEFTALİNİN DALINDAYIM
EGER BENİ ARARSANIZ
SEVGİLİMİN KOLUNDAYIM



sepette arı gördüm
ben bugün yari gördüm
keşke görmez olaydım
suratını sarı gördüm



dam başında ısırgan
kafir misin müslüman
gel bir kere öpeyim
vallah billah ısırmam



gök güveç pişrdim
toprak tenceresinde
gel buluşalım yarim
mutfak penceresinde



istanbulun yolları
niye böyle tozuyor
gurbetçilik sevgilim
aramızı bozuyor



http://kapak-sozler.blogspot.com.tr/
ANKARA - İSTANBUL ARASI
4 SAAT
BENİM SANA SEVGİM
24 SAAT



Pencerenin dibinde,
Kaneviçe işlerim,
Sevdiğimin ismini,
Mendilime işlerim.



O güzelim gözlerin
Yere değsin dizlerin
Bu aksam bize gelde
Beni görsün gözlerin.



dereler gibi akmam
asla yuzune bakmam
cok sevdim ben onu
yalvarsalarda birakmam



dereden tutdum kuşu
çıkamadım yokuşu
ver elini songülcüğüm
olalım cennet kuşu



Rüzgar eser geceleri serin
Yarin anlamı gönlümde derin
Bir kez dönüp bak bana
Bu kalp senin eserin


gittim nane bicmeye
egildim su icmege
dediler yarin geldi
kanat taktım ucmaya


esrardır içtikleri
dumandır çekdikleri
yar çok hoşuma gidiyor
yapıştır dedikleri



BAHÇEDEKİ FİLİZLER
HAYALİMDEKİ İZLER
BU YAZIYI YAZAN ELLER
DAİMA SENİ ÖZLER



sut ocakta pisiyor
bulbuller otusuyor
yarim aklima geldikce
yuregim tutusuyor



el durur el içinde
görmüşüm el içinde
ben yarimi seçmişim
bin bir güzel içinde



Bizim evin önüne
Kim attı mavi boya
Annem babam evde yok
Bakalım doya doya



Bahçede dolaşır kaz
Duvarda asılıdır saz
Yüreğimdeki yare az
Yetti artık etme naz



Mektup yazarsan yarim
Koy kibrit kutsuna
Bizim oradan geçerken
At evin arkasına



Bahar çiçeksiz olmaz,
Güneş vakitsiz doğmaz,
Maviş Armağanım olmadan,
Kalbim huzur bulmaz.



http://kapak-sozler.blogspot.com.tr/
İKİ PINAR AKIŞIR
BİRBİRİNE BAKIŞIR
ELA GÖZLÜ YARİME
KIRMIZI ÇOK YAKIŞIR



ALTINI SARRAF BİLİR
DERDİMİ CERRAH BİLİR
BENİM SENİ SEVDİĞİMİ
YANLIZ ALLAH BİLİR



papatyalar sarı
menekşeler mor
seni nası sevdiğimi
gelde şu kalbime sor



mendilim yeşil olsun
parası peşin olsun
benim sevdiğimin
gözleri yeşil olsun




Saç simsiyah gözler ela
Peşinde bu tatlı bela
Sen ona olmaz demişsin
O seni seviyor hala


delisin deli
tıpkı neron gibi
o romayı yaktı
sende beni



kar yağıyor inceden
gül açıyor goncadan
ben yari gıskanırım
yerdeki garıncadan



Dağda erik ağacı
Baktım tadı çok acı
Sensiz geçen günlerim
Bana zehirden acı


ßahçeLerDe enginar
eNginaRın rengi var
ßen Yarimi taNıRım
YaNağınDa ßeNi Var


bizim evin önünde
ayvalar şişman olur
ilk yarini almayan
sonunda pişman olur



bir gül aldım bahçeden
koydum vazo geceden
yar bu gül senin olmaz
çok inceleme köşeden



Yüksek evler yaptırdım,
Dayamaya direk yok,
Yarim kaçmak istiyor,
Bende öyle yürek yok.



KOZA YAPRAĞI YEŞİL
ALTINDA KAHVE PİŞİR
HER KAHVEYİ PİŞİRMEDE
AKLINA BENİ DÜŞÜR


Duman bastı dağlara,
Yayıldı ovalara,
Ela gözlü Eminem,
gitti mi oralara?


GÜLÜVAR DİKENİ YOK
BU KIZIN SAÇINDA TOKAYOK
BEN TOKATLI YAR SEVMİŞİM
AĞZI VAR DİLİ YOK



Aldım aşkın tüfeğin,
Vurdum bir kaç karaca,
Dünyada bir yâr sevdim,
Kaşı gözü karaca.


cumartesini iple cekiyorum
rüyamda sürekli seni sayikliyorum
ayrilik rüzgari eserde yok olursan
sensiz nasil yasarim bilmiyorum



Fındıklığın Başında
Çiçek Açmıştır Bu Yaz
O Ballı Dudakları
Öpsem Olmaz mı Biraz


Kara kayışı yağladım
sol böğrüme bağladım
ben sizin kapıdan geçince
yarim diye ağladım



http://kapak-sozler.blogspot.com.tr/
tarabyada uşaklar
siyah kuşak takarlar
sevdiğmi verseler
patlar davul zurnalar


maviler giyer deniz olurum
yeşiler giyer bahar olurum
bakarsın bir gün beyazlar giyer
SENİN OLURUM



ver elini kosalim
dagi tasi asalim
sen yagmur ol
ben bulut goklerde bulusalim


annem demeye geldim
kaymak yemeye geldim
merakım kaymak değil,
yari görmeye geldim



Ev üstüne ev yaptım
Çıktım üstüne baktım
Yarim gelecek diye
Çifte lambalar yaktım


karşı köyün camisi
yanıyor minaresi
kara gözlü yarimin
geçiyor cenazesi