-->
Logo

En Yeniler

Özlü Sözler

Benim yokluğumda gülemez demişsin en çokta ona güldüm.

Dışarıya kar, yüreğime hasret, fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden; bir bilsen.

Baktın hayatın tadını çıkaramıyorsun. Tadını kaçıranı, hayatından çıkar!

Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an… Bozmadım.

Mazlumun bedduasından sakınınız. O dua ile Allah arasında perde yoktur.
Hz. Muhammed

Bir gün hayatına birisi girecek ve o gün, daha öncekilerle neden işlerin yürümediğini anlayacaksın.
Elif Şafak

Hayatınızın en önemli iki günü DOĞDUĞUNUZ gün ve neden doğduğunuzu ANLADIĞINIZ gündür..!MARK Twain

Aşk, ona bir anlam katanı bulana kadar sadece bir kelimedir.

Eşinizin tercihlerini eleştirmeyin. Çünkü sizde onlardan birisisiniz

Komşunu sev ama bahçe duvarını yıkma.

Kaybedilmiş günlerin en kötüsü, bir defacık olsun, gülmeden geçilenidir.

Tüm uzmanların aynı görüşte olmaları, hepsinin yanılmaları anlamına da gelebilir.
B.Russel

Ya bir yol bul, ya bir yol aç, ya da yoldan çekil.
Konfüçyüs

İster kral, ister köylü olsun, dünyada en mutlu insan evinde huzur olandır.
Goethe

Hiçbir zaman çıktığın kapıyı hızlı çarpma. Geri dönmek isteyebilirsin.
Don Herold

Her şeyin anahtarı sabırdır. Civcivi,yumurtaları kuluçkaya yatırarak elde edersiniz, kırarak değil.
Arnold Closow

Hayat geç kalanları hiç affetmez.
Gorbachov

Siz kendinize inanın, başkaları da size inanacaktır.
Montaigne

Önemli olan yere düşüp düşmemen değil, tekrar ayağa kalkıp kalkmamandır.
Vince Lombardini

Ne kadar yaşadığımız değil, nasıl yaşadığımız önemlidir.
Bailey

İnsanların ruhlarından söküp atacakları yalnız iki şey vardır: Bencillik ve imansızlık.

Sabrı olmayanlar ne kadar fakirdirler.

Kötümser yalnız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür.

İnsanlar köprü kuracakları yerde, duvar ördükleri için yalnız kalırlar.

Newton

Sen yokken, birkaç defa daha sevdim seni.. Helal et!Elif Şafak

Elyar Bahramov
Doğru sözü kimse sevmez.

Başkasının aynadaki görüntüsü olduğunuz zaman, yok oldunuz demektir.

Uzanan her eli tutmak doğru değildir, çünkü insan yüzlü şeytan pek çoktur!..
Mevlana

İnsanı güzel yapan yüzdür yüzü güzel yapan gözdür fakat insanı insan yapan ağzından çıkan sözdür.
Mevlana

O Kadar Yanlızım ki Sıradaki Şarkı Sonraki Şarkıya Gelsin..!:)

Vatanınız için kan, arkadaşınız için gözyaşı ama aileniz için ter dökün.
Fletcher Christian

Ağlanacak halimize gülüyoruz, deyip kızıyorlar. O da bir şey mi? Ölünecek halime yaşıyorum ben!

Aşk, bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır. sevmeyenin aklı, gerçekten sevenin kalbi kazanır bu savaşı.Nazım Hikmet

Hayatta yapılacak o kadar çok hata var ki, aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin bir anlamı yoktur.
Jean-Paul Sartre

Dürüst insan her zaman gerçeği söyler, akıllı insan ise yalnız zamanında.
Bernard Shaw
Dünya, sonsuzluk içinde küçük bir parantezdir.
Thomas Browne
Dün yaptığınız şey size hala çok iyi görünüyorsa , bugün yeterli değilsiniz demektir.
Earle Wilson

Dostlarınıza bir gün düşmanınız olabileceklermiş gibi, düşmanlarınıza ise bir gün dostunuz olabileceklermiş gibi davranın.
Bernard Shaw

Bir şeye ait her şeyi öğrenin; her şeye dair bir şeyler bilin.
Var Dyke

Bir kapının kapalı olduğunu anlamak için o kapıyı itmek gerekir.
Montaigne

Ayakta ölmek, dizüstü yaşamaktan daha iyidir.
G.Washington

Akıllı adam aklını kullanır. Daha akıllı adam başkalarının da aklını kullanır.

Bernard Shaw

Bir insanın zekası verdiği cevaplarla değil sorduğu sorularla ölçülür.

Mark Twain
Bazılarını hep aldatabilirsiniz, bazen de herkesi; ne var ki herkesi her zaman aldatamazsınız.

Phineas T. Barnum

Annesinden dayak yediği halde, yine 'anne' diye ağlayan bir çocuktur aşk.. Cemal Süreya

Bakmayın insanların -Beni çok sevecek birini arıyorum- demesine. Büyük bir sevgiye maruz kalınca, Hepsi kaçacak delik arıyor..
Bob Marley

Vatanınız için kan, arkadaşınız için gözyaşı ama aileniz için ter dökün.

Fletcher Christian

Aşk, bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır. sevmeyenin aklı, gerçekten sevenin kalbi kazanır bu savaşı.
Nazım Hikmet

İnsanlar böyledir...
Bazıları YALAN olur
bazıları YILAN.
Çok nadirdir şu yalan dünyadaADAM gibi kalan

İyi İnsan,
güzel söz söyleyen değil, söylediğini yapan ve yapabileceklerini söyleyen adamdır.

Konfüçyüs

Bazen diyorum ki;
"ne olacak söyle gitsin"
Sonra diyorum;
"Söyleyince ne olacak, sus bitsin"

Mevlana



Orospunun dişisi, erkeği olmaz.Orospuluk huydur.
Söz verip tutmamak,
borcunu inkar etmek,
birini gammazlamak,


Bilgi size güç verir, ancak saygıyı karakterinizle kazanırsınız
Bruce Lee

Yola beraber çıktıklarını yolda değiştirirsen, hem yolunu hem arkadaşlarını kaybedersin.

Dünyanın en güzel hissi;
birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir.
Ayşe Kulin


Bir yalan dört doğruyu götürür.
İyilik
GüvenSadakat
Huzur

Ne olmuş her fırsɑttɑ kendimle konuşuyorsɑm?Bɑkmɑ sen, yɑnlış demiş eskiler,Kendi kendine konuşɑnɑ deli değil, Yalnız derler...

Cemal Süreya

Mutlu insanlar; herşeyin en iyisine sahip olanlar değil, sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir.Charles Bukowski

Kişiye göre davranacaksın, küçükle küçük olacaksın hatta; ama seviyesizin seviyesine inecek kadar düşmeyeceksin hayatta.Paulo Coelho

İnsanların da yan etkileri var. Bazıları başını döndürürken, bazıları mideni bulandırabiliyor.Nicanor Parra

Kime sorsam “ben senin mutluluğunu istiyorum” dedi, Ne kastınız vardı mutluluğuma anlamadım gitti.Özdemir Asaf
:)

Bazen diyorum ki; ne olacak söyle gitsin. Sonra diyorum; söyleyince ne olacak, sus bitsin.Cemal Süreya

Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. “Haklısınız dedim, ne sevdiği belli, ne sevmediği.”Pablo Neruda

Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye, İşte ben onlardan değilim, Ben sensiz de yaşarım; Ama seninle bir başka yaşarım.Nazım Hikmet

Her an misafir gelecekmiş gibi evini, her an ölüm gelecekmiş gibi kalbini temiz tut.Mevlana

Kimse benim kadar sevmedi' diye bağırıyordu adam. gözlerin geldi aklıma... gülümsedim, geçtim.Murathan Mungan

Can kırıkları, cam kırıkları gibi değildir. öyle süpürünce gitmez; içinde kalır, aklına geldikçe de batar.Murathan Mungan

Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor "kansızlık" der, ben "sensizlik" derim.Edip Cansever

Bir insanın zekası verdiği cevaplarla değil sorduğu sorularla ölçülür.
Mark Twain

Tek pişmanlığım kelimelerimi bile haketmeyen insanlara, saatlerce cümleler kurmaktır..
İlhan Berk

İnsanların birbirini tanıması için en iyi zaman, ayrılmalarına en yakın zamandır. Dostoyevski

Küçük insanların büyük gölgelerinin olduğu ülkelerde güneş batmak üzeredir.
Çin Atasözü

Hiç bir şey yaşamamışken güçlü olmak kolaydı..Şebnem Ferah

Eş seçmek kitap seçmeye benzer. İyi tasarlanmış bir kapak ve cilt ilginizi çekebilir ancak içeriği sağlam olmadıkça, sonunu getirmek zordur.

Seçmemeyi seçiyorsanız, yine de bir seçim yapıyorsunuz demektir.Jean Paul Sartre

Bir gün diyorum.. Bir gün gelecek,
Ve uyanınca ilk aklıma gelen sen olmayacaksın..Sunay Akın

'Seni hiçbir zaman affetmeyeceğim' cümlesi,
İçerisinde 'Seni hiçbir zaman unutmayacağım' ı da barındırır.
Charles Bukowski

"Vatanınız için kan, arkadaşınız için gözyaşı ama aileniz için ter dökün." Fletcher Christian

Denedin, yenildin. olsun, yine dene, yine yenil. Daha iyi yenil!
Samuel Beckett

Her şey üstüme üstüme geliyor diyorsan, büyük ihtimalle ters yola girmişsindir!

Gulnara Seydazimova
Mutlu olmayi biliyorsan sevmeyi bileceksin gercekten seviyorsan, omrunu vereceksin.

Gulnara Seydazimova
Maviler giyer bulut olurum, yesiller giyer bahar olurum, bakarsin bir gun beyazlar giyer senin olurum.

Gulnara Seydazimova
Seni gunde bir defa dusunuyorum o da  saatime maloluyor.

Kim mutlu edebilir seni, sen hazır değilsen. Nietzsche

Ya hatalarınla yüzleşir ya da hatalarınla yüzsüzleşirsin...

Hayattaki asıl önemli şey istediğini almak değil, aldıktan sonra da istemeye devam etmektir.

Hiçbir insan öylesine girmiyor hayatımıza..
Kimileri imtihan, kimileri ise armağan...!

Unutma başına gelen kötü şeyler, oturup üzülmen için değil; güçlenip ayağa kalkman içindir...

Umutsuz durum yoktur, umutsuz insanlar vardir. Ataturk

Sevmek kolay ama güvenmek cok zor...

Güven ruh gibidir, terkettiği bedene asla geri dönmez...


Asla birilerinin umudunu kırma. Belki de sahip oldukları tek şey odur.

Tecrübe, bir insanın başından geçenler değil, başından geçenlerin bıraktığı izlerdir.

Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum. Söndürmek istedikçe sana yanıyorum .. Yenildim işte ..! Yine seni seviyorum … Özdemir Asaf

Doğruluk sonsuzluğun güneşidir. Nasıl olsa doğar. Wendell Phillips

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmez...

Hiç kimse duymak istemeyen biri kadar sağır olamaz. W. Shakespeare

Hiçbir zaman çıktığın kapıyı hızlı çarpma. Geri dönmek isteyebilirsin. Don Herold

Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez. Montaigne
İyi adam olmak için kimseye fenalık etmemek yetmez, iyilik etmesinide bilmelidir. Fenel

Kusursuz dost arayan dostsuz kalır. Mevlana

Kendini herkese uydurmak için yontmaya koyulanlar, sonunda yontula yontula tükenip giderIer. R. Hull

YaInızIık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz. Özdemir Asaf

Ya ümit sizsiniz, ya ümitsizsiniz. Behçet Necatigil
Ümidini kaybetmiş olanın başka kaybedecek bir şeyi yoktur.

Tanrım, beni dostlarıma karşı koru, ben kendimi düşmanlarıma karşı korurum. Voltaire

Önce siz kendinize inanın, başkaları da size inanacaktır. Montaigne

Rüyaları gerçekleştirmenin en kısa yolu uyanmaktır. Emerson

Ne kadar bilirsen bil, anlatabildiklerin, karşındakinin anlayabileceği kadardır. Mevlana

Mutluluk elin erişebileceği çiçeklerden bir demet yapma sanatıdır. B.Goddar

Dostlar kötü günde, kahramanlar savaş anında, kadınlar yoksul günlerinde, akrabaların başın derteyken kendilerini belli ederler.
(F. O'Maley)
Yapılmış küçük işler, planlanmış büyük işlerden çok daha iyidir. (P. Marshall)

Gözlerin rengi, biçimi ne kadar farklı olursa olsun gözyaşlarının rengi aynıdır.

İnsan seviyorsa kaybetmekten korkar. Kıskançlık da bir kaybetme korkusudur; Kıskanmıyorsa eğer, yeterince sevmiyordur. Oğuz Atay

Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim. İlhan Berk

Yüksek tepelerde hem yılana, hem kuşa rastlanır; birisi sürünerek, öteki uçarak yükselmiştir.

Yalnızlık paylaşılmaz, Paylaşılsa yalnızlık olmaz.

Tanrım, beni dostlarıma karşı koru, kendimi düşmanlarıma karşı korurum.

Rüyaları gerçekleştirmenin en kısa yolu uyanmaktır.

Kusursuz dost arayan dostsuz kalır.

İki şey aklın eksikliğini gösterir: Konuşulacak yerde susmak, susulacak yerde konuşmak.

Daima ara, bugün altın ararken bakır bulursun, yarın bakır ararken altın.

Cahil kimsenin yanında kitap gibi sessiz ol!

Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile, kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile belli olur.