-->
Logo

En Yeniler

Kodes Komik Vakalar Şarkı Sözleri

Garip Tavırlar Garip Sorunlar
Elalemin Derdi Büyük Bizde Komik Vakalar
Saçma Sapan Yorumlar, Gereksiz Forumlar
Yendi Herkesin Hakkı Alakasız Konumlar

Nedir Derdiniz Siz Bile Bilmiyorsunuz
Ulan Rahat Mı Batıyor Nedir Sizin Sorununuz
Hangi Durumunuz Veya Grubunuz
Doğru Söyleyeyim Mi Rezil Bütün Sunumunuz

Bilmiyorsunuz Bu Işi Bırakın Gidin Bize
İşi Bilenler Yapsın Işi, Hepsi Bilir Kişi
Senin Günün Çok, Benimle Mi Bot Bağladın
Ne Zaman Sevindiysem Sen Hasetlenip Ağladın

Ölmeme Ramak Var Unutmam Hesap Var
Evet Bence Kork Çünkü Tutmayacak Hesaplar
Biriktir Sen Paranı Belki Yarar Mezarda Işe
Cehennemde Bolca Ateş Var Hem De Açık Gişe

Bitmiycek Bu Dünyanın Derdi Çilesi Çok
Çekilcek Daha Osu Busu Bahanesi De Yok
Düşen Kaybeder Düştüğünde Farkeder
Eğer Seni Sevmediyse Ruhun Bile Terkeder

Biraz Benimle Gül Benimle Oyna
Direksiyonda Ben Varım Kodes Rapte Korna
Bu Şarkı Da Böyle Olsun Ne Olmuş Yani
Sanki Bi Boktan Anladığınız Var Konuşuyonuz Gari

Kararları Veren Sen Değilsin Benim Moruk
Ben Yeter Ki Yazmak Istiyim Akar Oluk Oluk
Artık Müzik Değişti Kafanda Değişti
Eskimek Istemiyorsan Kendini Geliştir

Günümün Aydınları Bence Tam Bir Karanlıkta
Gönüller Bir Olunca Seyran Oldu Samanlıkta
Benim Ne Sözüm Biter Ne De Sözün Beni
Ben Duramam Yerimde Hemen Çözün Beni

İstanbul’un Trafiği Gibisin Çözemem Seni
Hiçbir Rapçinin Azmi Geçemez Beni
Umrumda Değilsiniz Uykunuzdayım
Haydi Itiraf Edin Umrunuzdayım



Bitmiycek Bu Dünyanın Derdi Çilesi Çok
Çekilcek Daha Osu Busu Bahanesi De Yok
Düşen Kaybeder Düştüğünde Farkeder
Eğer Seni Sevmediyse Ruhun Bile Terkeder

Kodes Komik Vakalar Şarkı Sözleri