-->
Logo

En Yeniler

Güzel Aşk Sözleri Kısa

Güzel Aşk Sözleri Kısa

Aşk insanı Hayata Bağlar Hayat iSe insanı Aşka Bağlar.
Aşık Olan Bir insan herzaman Mutludur.
Aşk uğruna öLünecek kadar Şehvetli Bir Duygu Geceleri Ağlatacak kadar Duygusal Duygu Yoğunlaşması Hissettirir.
Herkez Aşık olabilir fakat Herkez Aşık olduğuna Sadık Olmaz.
Ben Seni Sevdim ben Sana Hasret kaldım ben Sana yetim kaldım Ama Ben hep Seni Sevdim Aşkım…
Kalbimin en ince damarlarında hissediyorum seni bebeğim
Aşkımı Anlatsamö haykırsam Dünyaya, Dünya Yine Dönecek umarsızca, Beni Sadece Sen Duy Sen Anla Bebeğim.
Aşkı Gözlerine Bakarak Yaşamak Sözlerine Bakarak Hayata Adım Atmak isterim Aşkım.
Ben Seni uzun Gecelerde Sabahlarken ismini Duvarşara Yazarak Sevdim Aşkım.
Bir Ve tek Sözümsün Sen benim Hayataki Tek Gözümsün Seviyorum Seni Bebeğim Sen Benim özümsün.
Aşkı Sana Dair Şarkılarda Arıyorum Ama Hiç bir Şarkı Seni Anlatamıyor Bana Sen Kelimelerle Anlatılamayan insansın..
Nefes Aldığım her Zaman isminle hayata Başlıyacağım Aşkım resmine bakıp dua edicem bebeğim.
Şimdi Seni Düşünüyorum Gülüşünü gözlerini ve bana Aşkım deyişini.
Ben Aşkı uzaklarda Değil bebeğim Senin Gözlerinde Aradım Ellerinde Hissettim Nefesinde Farkına Vardım.
Çıkar Beni Dipsiz Kuyuların Karanlık Sessizliğinden Kalbinle ışık Ver hayatıma gözlerinle heyecan ver damarlarıma Aşkım.
Seninleyken Kısa Süreli Zamanlarımızda uzun ömürlü Anılara imza Atıyorum bebeğim.
Bu sabah senin için aralandı gözlerim, bugün dahada büyük sana özlemim, zaten günden güne artıyor, herşeye değecek mükemmel sevgilim …GÜNAYDIN…
Günaydın gönlümün prensesi günaydın varlığıma sebep olan aşk böceğim günaydın içime huzur veren nurdan yaratılmış dünyadaki hurim günaydın günaydın günaydınnn …
Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar…

güzel aşk sözleri kısa resimli
güzel aşk sözleri kısa gorseli
güzel aşk sözleri kısa