-->
Logo

En Yeniler

anlamlı sözler

Kurşun gibi saplanan yüreğime sevginle geldin, 
Hoş geldin nar tanem, seninle geçen her saniyem mutluluk dolu, huzur dolu iyi ki varsın. 
 -Baharda çiçeğim, Kışımda Karım ol, Ne olursan ama hep benimle ol..
 -Kaderimin en ahu yanı, seni bana veren gündür birtanem, seninle geçen her saniye benim için bir ömür, bin güzel gündür. 
-Semadaki Güneş gibi aydınlatan gözlerin, Gece gibi örten Sözlerin, bahar gibi kokan saçların var beni sana bağlayan.. 
-Senin her bana bakışın bir ömür alır benden, ne olur sevdam bir ömür bırakma ellerimi, tut yüreğimdeki derinliklerden düşürme beni, yalnız bırakma ruhumu sensizliğe. 
Bir gün seni sevmenin değeri nedir diye sorsalar, kalbime son dalgaları sessizce vuran gemi gibi düşüp de değer biçemezdim sevdiğim.. 
-Neşe dolu gülüşünü şimdiden özledim, Sevda dolu gözlerin var yüreğimde özlemini dindirmeyen, içime çektiğim son nefesini hala yüreğimden çıkarmadan seni bekliyorum kara Sevdam. 
Aşk kokusu aramıyorum çünkü sen varsın, Güzel bir resim izler gibi izliyorum seni, o resimde bir parça olmak, o resime bir güneş olmak en özel hayalim.  
-Sabahım olmadan benimle olan kokuna hasret bırakma, güzel sesinle bana seslenirken dinlenen benliğim seni bir ömür sevecek. Eşinize ve sevdiğiniz kişiye göndermek istediğiniz en güzel mesajları ve En Anlamlı sözleri sitemizde bulabilirsiniz.