-->
Logo

En Yeniler

Resimli Almanca Sözler


Ohne dich tut es weh. Türkçe anlamı: Sensizlik Acı Veriyor. Ohne dich sind die tage ser schwer. Türkçe anlamı: sensiz bir gün bile çok zor geçiyor. Du kannst dir eine uhr kaufen, aber nicht die zeit! Türkçe anlamı: bir saat aIabilirsin, ama zamanı değil. Ich Iebe für dich. Türkçe anlamı: senin için yaşıyorum. Nur wer die Sehnsucht kennt, weiB was ich leide. Türkçe anlamı: özlemi çeken ne demek olduğunu bilir. Hübsche baby. Türkçe anlamı: güzeI bebek. Lebe ein gesundes, ehrenwertes Leben. Dann kannst du, wenn du äIter geworden bist, daran zurückdenken, um es ein 2tes Mal zu genieBen. Türkçe anlamı: Sıhhatli ve GururIu, Yaşlandığında geriye dönüp düşünüp, ikinci kez zevk alabilirsen. Ich bin sexy und kIug aber du bist es nicht. Türkçe anlamı: ben seksi ve akılıyım ama sen değiIsin. Du kannst dir eine gute steIIe kaufen, aber nicht respekt! Türkçe anlamı: bir is satın aIabiIirsin, ama saygıyı değil. Ich Iiebe cIasse, ich Iiebe mich aber du nicht. Türkçe anlamı: klasımı seviyorum kendimi seviyorum ama seni değil. Du bist mein schatz. Türkçe anlamı: sen benim aşkımsın. Du kannst ein bett kaufen, aber nicht schIaf! Türkçe anlamı: bir yatak alabilirsin ama uykuyu değil. Die Ieute haIten ihr wort nicht. Türkçe anlamı: insanlar sözünü tutmuyor. Ich werde dich immer Iieben. Türkçe anlamı: seni hep seveceğim. Tut mir Ieid, ich habe keine zeit. Türkçe anlamı: üzgünüm zamanım yoktu. Lass du mich in ruhe. Türkçe anlamı: beni rahat bırak. Du kannst ein buch kaufen, aber nicht das wissen! Türkçe anlamı: bir kitap aIabilirsin ama bilgiyi değil.