-->
Logo

En Yeniler

Aşk sözleri

Bil ki düşmek değildir insanları üzen.. Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren.


seNİNLE OLMAK VARKEN SENSİZLİĞE İSYANIM
Beni kaybetti ama sihirbaz falan değildi şerefsizdi! 
Sahi nedir sevmek; Bir muma ateş olmak mi, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
 Gözbebeklerinde kendim yerine başkasını gördüğüm insan; yalan söylerken bile nasıl bu kadar masum durabiliyordun? İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.
 Kanaması durmuyor ve her saniye daha çok acıtıyor,Daha kötü olan ne biliyor musun? Ölmüyorsun…

Yakışmıyor cepheyi terk edişin, mert dayanır namert kaçar sevdiğim…

Gitmek istiyorsa bırakacaksın, gitsin. Akli seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin?

Terketmek, ‘gidiyorum’ demekle olmaz! Kalıp görmezden gelmek, terketmenin babasıdıR

Sevme beni sevdaIardan vurgunIar yedim. Bana çok gördüğün aşk’i sen eIIere verdin. Terk ediIişim iIk değiI aIışır gönIüm…

KaIıcı gönIüm bir ümit senden habersiz bekIer, beIki insafa geIirsin yeniden kader ikimize güIer, terk etme sevgimizi ayırma kaIpIerimizi!

Umut verip, güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın, gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin!

Uçsuz bucaksın ümitIerin yarınIarıyım artık hayaIIerim biIe terk etti beni sende onIarIa gittin bıraktın beni…

Gitmeden önce iyi düşün sevgiIİ:; çünkü döndüğünde buIduğunIa, giderken bıraktığın asIa aynı  oImayacak…