-->
Logo

En Yeniler

instagram Durum Sözleri

instagram Durum Sözleri


Duygusal , romantik, isyankar , şekilli en güzel instagram sözleri..
İşte instagram için kullanacabileceğiniz bu harika sözler:


“Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? Bir papatya yaprağı daha.” Edip Cansever
Oldum olası içimde biri, Tüm gücüyle hiçbir şey olmamaya çalışıyor…
Kırılacak 206 tane kemiğiniz varken, aptalın biri gelir kalbinizi kırar .
“Gülmüyorsun ki. Gülsen kapanacak yüreğimde açtığın yara.” İlhan Berk
“Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç?” Özdemir Asaf
“Nasıl oluyor da insan, yaşamına onca güzellik katmış birini günün birinde bu kadar anlamsız bulabiliyor.” İnci Aral
Denize kıyısı olmayan insanları hiç sevemedim
Gerçek ne kadar acı olursa olsun, hiçbir şey yalan kadar insanı yaralayamaz
Bazı insanlar birbirlerini buldukları an kaybetmiştir
Bana senin olduğun şehir lazım
Bir erkek uğruna ağladığı kadını, bir kadın da affetmek istediği hâlde affedemediği adamı asla unutmaz
Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu
Tahammül gerek, Özlem iyice arsızlaştı
Her anı, ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum. Bana müsaade
Ben dokunamıyorum, yazdıklarım dokunsun
Bir seni görsün istiyorsan gözüm, bir beni görmeli gözün
Birçok insan, mutlu olduğunu bilmediği için mutsuzdur
facebook_profil_resimleri-msn-16-150x150

”Masumduk”
*Nefisle ve şeytanla tanışmadan önce..!
Ben wazqeçersem sen HİÇ KİMSE olursun,
Kaybolma diye kıyak qeçiyorum.., Ayık oL.
MutLuLuqumuz kimin canını acıtıyorsa,
O’na sesLeniyorum Dur daha yeni başLadık..
Sahibinden satılık aşklar qördüm ben,
Karaktere sıfır, Şer*fsiz manzaralı..!
Baktın olmuyor, durmadan bak. Psikolojik baskı sonuçta.
İknaa edemiyorsan aklını karıştır..
Eğer hala yalnızsan, Allah seni birilerinden koruyor demektir.
Benim Yaşadıgım Hayat Seni Aşar ..
İşine Bak Kaşar ..
Bu Kötü Bakış Saçmalığından Vazgeç…
Daha Öncede Gördüm, E T K İ L E N M E D İ M . . !
facebook_profil_resimleri-msn-26-150x150
Seninn Şerefee Kaldırdığınn Kadehii Ben Hepp Mutluluqa Kaldırdımm .. Çünkü
Seninn Şerefe Benim İse Mutluluqa İhtiyacım var.
Bazılarına aşık olmayın; belki arkadaşlıkları daha güzeldir.
PırıL PırıL GözLerine DeğiL , G*tüne Başına Bakan Adamı Seversen ;
Bıcır Bıcır Bir Aşk DeğiL ,Çatır Çutur Bir İLişki Yaşarsın .
Unutma Her ‘ TEN ‘ Haz Verse de ,Her ‘ OMUZ ‘ Güven Vermez .
Sevgi Varsa Taşıdığın Yükün AğırLığı Vız GeLir. İhanet Varsa,
Akıttığın Bir DamLa Yaş BiLe FazLa GeLir..!!
Sizin şekiLLe parayLa kazanamadıgınız kızları
ßiz adamLıgımızdan geri çevirdik .
Hayat güzel sanmıştım. .!
Meğerse. Kafam Güzelmiş.
Sonra Ayıktım..!!!
Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur..
facebook_profil_resimleri-msn-24-150x150
Yaratıcı Olun Biraz .! Ama Abartmayın ..Kaşar’ı Madam .. Züppe’yi Adam Yapmaya Çalısmayın. . .
Düzen bu: Kadın Ağlar, Erkek Bakar.. Kadın Duyar, Erkek Duymaz.. Kadın Sorar, Erkek Susar.. Kadın Gider, Erkek İçer..
“Neyin Var ?” Dediklerinde ,
“Zaten Anlayamayacaksın Uğraştırma Beni”
Demek İstediğim İnsanlar Var . . !
Aşırı makyaj yapan Bır kıza Kaportacı abimızden
muhteşem yorum :
Bu kadar Boya Var’sa vurukta vardır :-) :-)
Şimdiki Aşklar Mektup Misali,Yazma , Yalama , İşin Bitince Postalama
Ayşe’yi sevip,Yasemin’le birlikte olan ama Fatma’yı unutamayan. İrem’e yavşayıp Cemile’yle yatan bi de Özlem’i isteyen Türk erkeği. Naber knk
Seninle uğraşmak cehennemin dibinde şeytana striptiz yaptırmak gibi bişeydi…
Benim oL ;Sana Yavşayan Her Erkeğin Kulagına EgiL
Vee De ki ;
Sevgili’m Duyarsa HayaT’ını S,ker…!
İnsanlar yaşamaya devam edecek, Bazıları da ölmeye..
Ve bazıları bakmaya devam ederken,Sadece bazıları görecek.
Seviştiğin Kadın girdiğin
Günaha değmeLi..
Bende yürüyorum kendime göre bir yoLda , Yürüdüğüm yoL ne kadar ŞeytanLarLa doLu oLsada
Bu AraLar OrjinaL Bi Fotoraf Makinesine İhtiyacım Var ,
Bu Kadar O..ÇocukLarını Çekemiyorum. . !
facebook_profil_resimleri-msn-5-150x150
GitmeLer Sana Yakışıyorsa ,
YoL VermeLer De Bana SevgiLi. . !
Zengine Nerde ALdın ,
Fakire Nerde BuLdun DerLer. .
Hayat İşte
Bazen KırıLsam Da Susuyorum ,
Kırmaktan Korktugum İçin. . !
AkLına Hiç GeLirmiydi ,
Hiç AkLıma GeLemiyeceğin. . !
Seni qerçekten bulmak istesem,
Arasam bulurdum, ulaşılmaz deqil UĞRAŞILMAZSIN..!
Ne Olursa Olsun Hep Gülümse , Sen Kahrolup Üzüleceğine;
Hayat Ölsün Senin Tek Bir Gülüşüne
Kartları Kader Karıştırır,
Biz Oynarız
Ve Aşk;
Bizans Kadar Kahpe Artık . . !
instagram sözleri www.ozengen.com
Kiminin En Büyük Hayali Zenginliktir ,
Kimininse En Büyük Zenginliği Hayalleridir.
Kinim Yoktur , Affederim .
Ama Hiç Bir Zaman Eskisi Gibi Olmam .
Birinin Uykusundan Önce Ettiği Duada Yer Almak,
Hayatta Olabileceğin En Güzel Yerlerdendir.
καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиlικ duчαгѕиріsмαиlικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм…
ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм…
кÖІє віІє оІѕам Яаzıγıм γаиıиda оІмаγа…
оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк…
вuqüиIєЯdє γєиі новім ѕєиі ϋzмєк кєиdіиі вuиа аIışтıЯ zоЯuм аЯтıк…
ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!
ніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ…
υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміŞsіи…віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи
Đüиγаγа иєfЯєтіиі кυѕмак мı γаda ѕєѕіиі кıѕıр ѕυѕмак мı Şімdi кєиdiиє віЯ γоІ ѕєς γаda вυ důиγаdаи ωаzgєς…!
ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ…
єℓєşтιямє вєηιвєğєη∂ιуѕєη тαк∂ιя єт…нσşυηα gιтмιуσямυуυм кαƒαηα тαкмα ѕιктιя єт…
nasıl sensizliği ben yaratmadıysamtadacagın bensizlikte benim eserim olmayacak…!!!
düηüη нαтαѕιηι вαηα ѕσямαуιη dσğяυ уαηℓιş dιує αкℓιηιzι уσямαуιη çαℓιşιη
кαяdєşιм gєяι dυямαуιη уαℓαηdα вєηιм dσğяυdα вєηιм
вєη ηє gιdєηє кαℓ dєяιмηєdє кαℓαηα gιтgιdєη уσℓυηυ кαℓαη уєяιηι вєℓιяℓємιşтιя нαуαтıмdα…
Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun….
bırakıp giden bir gun dönmek ister !! bırak dönsün ne kaybettiğini görsün…
“Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş…Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş… ”
Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım…!
Gerçek buysa yaşıyorsak Kader varda biz yazıyorsak Ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin ister kalır ömür boyu seversin….
Sözler: www.ozengen.com
Yağ Satardık, Bal Satardık;
Ne Güzel Yıllardı Kimsenin Kimseyi Satmadıgı;
Herkesin derdi farklı tabi kiminin ekmeği bayat, kiminin pırlantadaki taşı ufak !