-->
Logo

En Yeniler

Gönül Alma Sözleri

Gönül Alma Sözleri
  • Bir Bakışınla Bu kalbim Atmaya Başladı Sözlerinle Yürümeye Başladım Gülüşünle Yalan Dünyamı Aydınlattın Aşkım Seni Çok Seviyorum.

  • Bal Gözlüm benim Cennetim benim Yalan Dünyadaki Tek Gerçeğimsin, Dünyadaki tek Gerçeğim Oldun yalan Dünyayı Unuttum…

  • Seninle Yaşlanmak tek ideaLim, Gözlerine Bakarak ömrümü Bitirmek ise Vasiyetim Bebeğim…

  • fani dünyanın baki padişahı değiliz. biz parçalanmış gönül hırkalarını yamar dikeriz. biz dostlarla ağlar dostlarla güleriz….

  • Arkadaşlık

  • gönüller birdir dünyalar ayrı olsa da. arkadaşlıklar, sevgiler, aşklar yalan olsa da umrumda değil dünya yansada biz dostu unutmayız dost uzakta olsada….

  • Mavi Bulutlar

  • bu sabah mavi bulutları avcuna, mutlulkları gönlüne, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. güneş her zaman senin için doğsun, en güzel günler senin olsun. mutluluklar……

  • Gönlüm

  • aşkına tutulup göz yaşı döken sensizliğin acısını yıllarca çeken her an aşkından boynunu büken o benim gönlümdür İşte gönlüm…

  • Gözyaşı

  • kuraklık çökse de denizlerine gönlünün İnan gözyaşlarımla sulardım seni sonuna değin ömrümün…

  • Nefes Almak

  • kulaklarim sessizlige, gözlerim sensizlige, gönlüm katlanirsa derde, anlami yok yasamanin.. nefes almak boşuna.. senin olmadigin yerde….

  • Güzelim

  • gönlünde bana yer yoksa güzelim olsun ben ayakta da giderim…

  • Gerçekler

  • gerçekleri türkan şoray, tarihi de gönül yazar..

  • Sarı Saçların Güneşin ışıgıyla Birleşince Saf Altın GibiSin AŞkım Güzel Gözlerinle Bana Bakınca Hayata Başlıyorum O Anda…

  • Seni iLk Gördüğümde Hayattan Zevk Almayı öğrendim, Elini Tutunca Kalbimin Atışını Hissettim Sözlerinle Gülmeyi öğrendim Aşkım!

  • Sen Bir Erkeğin isteyipte Elde Edemediği Varlıksın! Sen Yalan Dünyaya Gönderilmiş Tek Gerçeğimsin Aşkım.

  • Sevgiyi Seninle Öğrenirken Aşık Oldum Güzel Yüzüne Seninle Aşkı Öğrenirken Sensiz Kalmaktan Korktum güLüm…

  • Dünyanın 7 Harikası biLe Senin yanında Değersiz Kalır Aşkım Sen Benim içimdeki Dünyamın Tek Harikasısın!

  • Yüzünü Dönme Bana Ne OLur Dünyam Cehennem oLur, Yüzüme güL Ne OLur Senssiz hayat Bana Haram OLur GüL YüzLüm…

  • güzelliği Yüzüne Vurmuş Ay Yüzlüm benim…

·        Senin iç Güzelliğin yeter Bu yalan Dünyadaki polyanacı Sevgilere Aşkım, içinin

·        Gönül Hırkaları