-->
Logo

En Yeniler

Facebook Sözleri

Facebook Sözleri
Aşktan ne anLar sosyete Kızı.. Hiç sevmiş mi her gün öLmeyi göze aLah aLah!
itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim
Biz akıL vermez, gösteririz.. Konuşmaktansa susar, ses bekLeriz.. Değer verdikmi karşıLığını isteriz..
seN düşünürsün, Ben uygularım iŞte farKımıZ Bu!
haLa anLamadın.. 40 fırıN ekmeK yeSende kaR etmez.. HamuRunda yok deLikanLıLıK.
buRda etiKet geçmeZ. ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar, buRası Türkiye, Yok öyLe!
sendeKi güzeLLik ne ki, bendeKi aşkıN yaNınDa.
İntikam nedir ki ? Bendeki nefRet en büyük intikam duyGuLarını dize getiRir.
Sussss! Adam oLmak susmakLa başLar. Sus ve itaat et!
seNi aDam eDerdim ama çoktaN köpeğim oLmuşsun, ne luzmu var!
Entel dantel ayakları bilmeyiz biz ama her kahvehanede masamız her karakolda ismimiz her güzel kızda resmimiz vardır
Tek bir ihtimal var. Ben olmadan bir hiçsin!
Senin marka olduğun yerde ETİKETİ BEN KOYARIM!
Buranın havası bozuldu! Biri ışığı açsın, fotosentez zamanı!
Sigaram ve sen o kadar çok benziyorsunuz ki, ikinizi de ayağımın altında rahatça ezebilirim!
Fazla Şekil yapma önümüzde şeklini alırım ayakkabılarımı temizlerim aslanım.
3 Kuruşluk hareketler yapma bana alırım ifadeni yakında.
Bizim Kurduğumuz Hayallerde öLüm Yaşadığımız Hayatta Ölümün Kendisi Vardır.
Ayaklarını Eline veririm yürümesini unutursun ona göre...
5 Kişilik Amigo Takımıyla Alemde Şebek Olma, Adam Ol DeLikanlı Yolunda insan Ol.
Seni içtiğim biraya Buz diye katarım üstüne redbull çakarım tosunum.
parazit yapma çekil aradan çorap niyetine giyerim seni.
Yakında sana uçmayı öğretecem şimdilik yürümeyle başla sonra uçuşa geçiceksin.
Bizim gecelerimizde Kavga Sabahlarımızda Adres Sorma Vardır.
Fazla nazik olma mezarına çiçek yollarım bu durumda.
Lafımla Bu Alemi titretirim Şeklimle herkeze önünü ilikletirim..
Koca Karı gibi Laf Yapacagına Delikanlı Gibi işini yap!
gözümün gittiği son nokta kurşunumun gideceği son noktadan daha öte hayaller içinde.
Birdaha Aynısını tekrarLarsan şuandan itibaren ilk ve son benim yüzümü görüceksin hayatında.