-->
Logo

En Yeniler

güzel yazılar sözler mesajlar

güzel yazılar sözler mesajlar
Ana ve babamızı kader, arkadaşımızı kendimiz seçeriz. Jacgues Delille
Arkadaş edinmenin tek yolu, arkadaş olmaktır. Emille
Arkadaş, insanın kendisine verdiği hediyedir. Stevenson
Arkadaş uğrunda ölmek kolay, fakat uğrunda ölünecek arkadaşı bulmak zordur. Cervantes
Arkadaşını yalnızken ikaz et, başkalarının yanında öv. Publius Cyrus
Arkadaşınıza düşmanınız olabilecekmiş gibi davranınız. Publius Cyrus
Arkadaşınızın evinize sık sık gidin, çünkü kullanılmayan yolu çalılar bürür. Emerson
Arkadaşlık kavun gibidir. Bir tane iyisini bulmak için yüzlercesini yoklarsanız da ondan. Mermet
Arkadaşlık, her zaman gölge veren bir ağaçtır. Calvin Coleridge
Arkadaşlığını ispat edene kadar hiç kimse gerçek arkadaş değildir. Beaumont Fletcher
Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. Cervantes
Birbirimizin küçük kusurlarını hoş göremezsek arkadaşlıktan birşey anlayamayız. La Bruyere
En büyük iyilik, arkadaşına ikramda bulunmaktır. Abdullah bin Abbas r.a.
En iyi arkadaşlarımız hayvanlardır; ne soru sorarlar, ne de kusur kabahat bulurlar. George Eliot
Hayat, arkadaşlıktan daha büyük bir hediye vermez. Voltaire
Hiçbir arkadaş arkadaşlığını ispat edene kadar gerçek arkadaş değildir. Publilius Cyrus
Kişi arkadaşının dini ve ahlakı üzerinedir. Hadis-i Şerif
Kişi arkadaşı ile ölçülür. Hz.Ali r.a.
Kusursuz arkadaş aramak, dost edinmeyi istememek demektir. De Sacy
Kusurlarınızı size söyleyebilecek arkadaşlar bulun. Nicolas Boileau


Gece olunca beni görme gözüne gözlüğü tak önünüde görme.
Bir köpeğim vardı beni sever sayardı birde sevgilim vardı köpeğim kadar olamadı.
Lafa gelince bol keseden sallarsınız icrata geldimi şeker gibisiniz.
Ateş olsan ne olur ben su olduktan sonra seni söndürürüm.
Laf sokmaya çalışma etiketim olursun.
Seven sever sevmeyende yoluna bakar.
Atara atar yapacağına seveni sevmeyi deme belki daha başarılı olursun.
Sınav benim için hayat.
Hayatında hiçbirşey yolunda gitmiyorsa öncelikle sorgulaman gereken Kişi sensin.Birilerini kıskanacağına kendin gibi olmayı denesene..
Beni sevmeyenlerle ilgilenmiyorum , Çünkü beni sevenlerle meşgulüm.
Hayat bize güldüde bizmi karşılık vermedik ?
kapak-sozler
Bana bir kez yaklaşana ben 10 kez yaklaşırım.
Şeklim yeter dedin inanmadın.Bakarken ne haldeydin çözemedim.
Seninle aynı yerde olmayı bırak senle aynı havayı soluduğum için pişmanım.
Terketsede sevenler elbet gerçek seven kalır.
Önüne bakmadan yürüyenler biryerlere çarpmaya mahkumdur.
Bir sazım olsada gönlüm zengin Arkadaş.
Hayatın olumsuzluklarına rağmen gülebiliyorsam ve birileri bunlara tepki veriyorsa bilin ki beni çekemiyordur.
Çekilmez olmak istiyorsan örnek olmayı dene.
Kendini övme bırak seni övsünler.
En iyi kıyafet seçimi parasına göre değil zevkine göre seçilendir.
kapak-sozler-2
Yanıma yakışmayacaksan çevremede burnunu sokma.
Yalanlarla biryere varırım diyenler daha çok yol gitmeye devam ederler.
Ara sıra kullan o beynini, yan etkisi yokmuş.
Düşmanın en büyük hilesi, dostluğudur.
Göz yaşınızı silmektense sizi ağlatanı silin.
Senin için mücadele etmeyen insan. Sadece gitmeni bekliyordur.
Hayatında biri varken başkalarına asılanları ayakta alkışlıyorum…
Yav şak şak şak şak
“Senin aşkın popüler şarkılardan öğrendiğin sözlerle anlatabildiğin kadar.”