-->
Logo

En Yeniler

yılmaz güney sözleri



yılmaz güney sözleri




















Yılmaz GÜNEY (ÇİRKİN KIRAL) SÖZLERİ


Ülkemden ayrılışım, özgür olmak, yaşamak istediğimden ötürü değil, özgürlük ve demokrasi kavgasına daha etkin ve aktif bir biçimde katilabilmek

Bir kıvılcım düşer önce, Büyür yavaş yavaş, Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş... Dolduramaz boşluğunu ne ana, ne kardaş, Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş...


Eğer bir toplumda, devrim ve toplumsal değişim için koşullar olgunlaşmışsa, ama bu toplumsal değişimi gerçekleştirecek bir güç yoksa, o toplum için için çürümeye başlar.




Arkadaşlar! Dışarı da bir şeyler oluyor farkında mısınız? Uykuda olanları sarsın, uyandırın. Herkese söyleyin, yakında ışıklar kesilebilir. Karanlıkta ne yapacaksınız?


Ülkemden ayrılışım, özgür olmak, yaşamak istediğimden ötürü değil, özgürlük ve demokrasi kavgasına daha etkin ve aktif bir biçimde katilabilmek içindir.





Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen birgün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin...


Yılmaz Güney
içindir.
İnsanların aklı kendine düşman olurmu Benim aklım bana düşman..


Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen birgün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin
Arkadaşlar! Dışarı da bir şeyler oluyor farkında mısınız? Uykuda olanları sarsın, uyandırın. Herkese söyleyin, yakında ışıklar kesilebilir. Karanlıkta ne yapacaksınız?



Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen birgün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin…







Gölgene lafım yok zaten ; o'da seni adam sanıp peşinden geliyor Yılmaz GÜNEY'den


Bizim parasızlıktan kesemedigimiz sakalımız serseriye MODA olmuş Yılmaz GÜNEY




Dostluğu ve sevgiyi, yeni doğmuş tüm bebeklerin yüreğine yazmak isterdim onlarla birlikte büyüsün bütün dünyayı sarsın diye…










Eğer bir toplumda, devrim ve toplumsal değişim için koşullar olgunlaşmışsa, ama bu toplumsal değişimi gerçekleştirecek bir güç yoksa, o toplum için için çürümeye başlar.




Faşizm hangi ülkede olursa olsun, sadece o ülkenin işçisine ve halkına değil, tüm dünya işçilerine ve halkına karşıdır




Damla damla sevgili. Bir gün akıp gideceğiz hayata. Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin. Benim yüreğim sensin şimdi, seni vurur durur. Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde.


Bizde bilirdik sevgiliye karanfil almasını;;Lakin aç idik yedik karanfil parasını..




Gülüyorum...

Çünkü biliyorum ki

Gülümsemek;
Dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram,

Düşmanlarıma karşı da en asil darbedir...



Küskünlüğüm hayata değil İçindeki beş para etmez insanlara



Hakim bile sordu.
Bu gülüşü neye borçlusun diye?
Bende bir daha güldüm...
HAYATA dedim HAYATA...!



Hayatı kendim için yaşamıyorum. ve korkmuyorum
hiç birşeyden. başıma gelecekleri de biliyorum.
herşeye rağmen düşmana inat yaşayacağız.
Yarın bizim çünkü...


Herkesi kendine eşit gör, her kim olursa olsun bir insanı küçümsemek akılsızlık, çok büyük görmekte korkaklıktır.



Bir çay demle bana

Hayatım gibi koyu olsun
Şeker atma içine
Derdim kadar acı olsun
Çıkar kaşığı içinden
Benim gibi yalnız olsun..



Birileri sana “Yalnız değilsin; biz varız” demeye başlamışsa, gerçek yalnızlığın başlamış demektir.



Benim Acıya Verecek Birşeyim Yok

Mutluluktan Alacağım Var,



Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin.



İnsanlık öldüğü zaman çakallara gün doğar..



"Her mutlu adamın yanında, gülen bir kadın vardır.

Her mutsuz kadının yanında, dışarıda başkalarıyla kahkahanın dibine vurup evinde somurtan bir erkek vardır...