-->
Logo

En Yeniler

Resimli Damar Sözler /Anlamlı Resimli Damar Sözler /Facebook /Twitter



Güzel sözler sitemiz yeni sözler eklenerek her geçen gün takipçi sayısını hızla çoğaltıyor. Şimdi Resimli Damar Sözler 2015 sayfasıyla karşınızdayız. Bu sayfadan En Güzel Resimli Anlamlı Damar Sözler okuyup facebook ve twitter sayfanızdan beğendiğiniz Resimli Damar Sözleri hemen paylaşabilirsiniz.  Harika Resimli Damar Sözler sayfası umarım çok hoşunuza gider. Herkesi etkileyecek Resimli Anlamlı Damar Sözleri bir bir sayfamıza ekledik. Bu sayfamızda Resimli Damar Sözlere bakınca çok beğenecek ve zevkle facebook sayfanızda kapak resmi olarak sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz. Damar Sözlerimiz içinde Aşk ile ilgili Resimli Aşk Sözleri ve Sevgi Sözleri de yer alıyor. Sayfamıza Resimli Damar Söz ve ya güzel söz eklemek isterseniz bize yazabilirsiniz.
 
Zor mudur gözlere bakarken aşkı görmek? Yoksa sadece aşk mıdır gözlerdeki tek gerçek?
 
Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.
 
İnsanlar birer harf gibidir. Güzel insanlar bir araya geldiklerinde güzel bir cümle kurulur.
 
Allaha emanet ol dedi ve gitti! – Güldüm. — Zaten ondan başka kimim var ki? Dedim.
 
Öyle yorgun ki hislerim. Artık sana karşı bir şey hissetmeye bile dermanı yok.
 
Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.
 
Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım gitmeye de kalmaya da. İkisi de aynı acı, ikisi de rezil. Daha öncede gitmiştim ama böyle kalarak değil böyle kalarak değil.
 
Dalında son bir yaprak olmaktır yaşamak ve asi rüzgâra direnmektir. Fırtına koparken bile ağız dolusu gülebilmektir her şeye inat.
 
Yalnızca yağmur yağdığında seviyorum bu şehrin insanlarını; herkesin yüzü ıslak, başları eğik, herkes benim hep olduğum gibi.
 
Yükle yalnızlığının bütün gri bulutlarını sırtıma. Vücudum yağmur sonrası toprak koksun.

Sensizliğe yenilmek, sana yenilmekten zor olsa da. Ardımda bir sürü “belki”ler bırakarak, seni içimden terk ediyorum.

http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2015/06/resimli-damar-sozler-anlamli.html