-->
Logo

En Yeniler

laf sokan/sokucu sözler



laf sokan sözler,mesajlar,

Bir çayın şekersizine bir de insanın şerefsizine alışamadım gitti..


Verilen söz; HAYAL KURDURUR sadece,, ASLA mutlu etmeye yetmez.... 
MUTLULUK; İlk engelde sözünü yutanla değil, 
Ne olursa olsun SÖZÜNDE DURANLA .......YAŞANIR......



kapak sözler


Ederinden Fazla Değer, Soytarıyı Kral Eder...

Bana bir kez yaklaşana ben 10 kez yaklaşırım.

Bilirim, dokunur sana kelimelerim...
Ve ne yazık,
O'nlar kadar şanslı değilim!

Çelme yakınından gelince; insan düştüğüne yanamıyor, düşürene yandığı kadar

Şeklim yeter dedin inanmadın.Bakarken ne haldeydin çözemedim.

Seninle aynı yerde olmayı bırak senle aynı havayı soluduğum için pişmanım.,

Terketsede sevenler elbet gerçek seven kalır.

Önüne bakmadan yürüyenler biryerlere çarpmaya mahkumdur.

Bir sazım olsada gönlüm zengin Arkadaş.

Hayatın olumsuzluklarına rağmen gülebiliyorsam ve birileri bunlara tepki veriyorsa bilin ki beni çekemiyordur.

Sonra ne mi oldu?
Sonrasını biliyorsunuz zaten...
Hem o benden geçmiş oldu hem de ben kendimden geçmiş oldum.


Çekilmez olmak istiyorsan örnek olmayı dene.

Erkek arkadaşının parası yok diye “Tokum” diyen de vardır, “Yokum” diyen de. 

Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun!

Gece olunca beni görme gözüne gözlüğü tak önünüde görme.

Bir köpeğim vardı beni sever sayardı birde sevgilim vardı köpeğim kadar olamadı.

Lafa gelince bol keseden sallarsınız icrata geldimi şeker gibisiniz.

Ateş olsan ne olur ben su olduktan sonra seni söndürürüm.

Laf sokmaya çalışma etiketim olursun.

Seven sever sevmeyende yoluna bakar.

Atara atar yapacağına seveni sevmeyi deme belki daha başarılı olursun.

allah bizi sevmeyen insanlardan değil seviyormuş gibi yapan insanlardan korusun.

Sınav benim için hayat.

Hayatında hiçbirşey yolunda gitmiyorsa öncelikle sorgulaman gereken Kişi sensin.Birilerini 

kıskanacağına kendin gibi olmayı denesene..

Beni sevmeyenlerle ilgilenmiyorum , Çünkü beni sevenlerle meşgulüm.

Hayat bize güldüde bizmi karşılık vermedik ?

Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz 

Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor 

Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayıda! 

Oralarda benden yok bi düşünsen anlarsın… buralarda senden çok var görsen şaşarsın

Erkek arkadaşının parası yok diye “Tokum” diyen de vardır, “Yokum” diyen de. 

Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun!

Ben İntihar Etmenin Hiçte Zor Olmadığını Bilen ,
Ama Yaşamayada Cesareti Olan Bir Deliyim . 
Kimse Şansını Zorlamasın.....


Sözün bittiği yerde üç nokta gibi bırakma beni.. Toparlayamazsın