-->
Logo

En Yeniler

Komik Espiriler-Espirili Mesajlar



Komik Espiriler-Espirili Mesajlar

En Güzel Komik Espiri Sözleri, Anlamlı Komik Espirili Sözler, Çok Güzel Komik Espirili Sözler, Anlamlı Komik Espirili Mesajlar, Komik Espirili Anlamlı Sözler, Etkileyici Komik Sözler, Full Komik Espirili Sözler, Komik Espirili Sms'ler, Kısa Komik Espirili Sözler, Kısa Anlamlı Komik Espirili Sözler,En Anlamlı Komik Espirili Mesajlar. Komik Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Özlü Komik Espirili Sözler, Etkili Komik Espirili Sözler



Aklımı Alabilene Yüreğim Bedava

Yaşlı Bir Kadına Çarptım Nedese Beğenirsiniz.(Allah Ciğerin Ağzına Gelmeye Yavrup Zifiri Katran İçmeyesin,Tekerlere Sıvanmayasın (Şaka Değil)

Hem Çekilmezim Hemde Vazgeçilmezim Allah Başka Dert Vermesin..



5 Gram Beyni Var Onuda Laf Sokmaya Çalışırken Bitiriyor



Ya Hataların Yüzleşir Yada Hataların Yüzsüzleşirsin Cahil Olmak Ayrı Pislik olmak Ayrı..  :))

 national geographic 2 saattir anlatılan Kuşu Yaban Tv de İki Dakikada Vurdular 

Fenerbahce'nin ettiği tnasferlere şaşırmadım.çünkü her kadın üzüldügünde alış verişe gider...




Gidenin Ardından Beddua Etmeyin Sakın 3 küfür 1 tükür Gittiği için Bin Şükür Yeterli..




Benden Ne Köy Ne de Kasaba Olu! Demeyin Torpiliniz Varsa İl Bile Olursunuz



Öyle bir severimki seni dengeni kaybedersin.Kiliseye gider Selamün aleyküm Dersin...

3G Felan Hikaye En İyisi 3Y
1.Yatak
2.Yorgan
3.Yastık

Aşk Bir Oyunsa Aldatmak Ne Oluyor Oyuncu Değişikliğimi...

5 Duyu Organı Varken Hala Lafı Kıçından Anlayan Varya Pes:)

Kartal Kalkar Dal SarkarErken Yatan Erken KalkarKörle Yatan Şaşı KalkarÇok Seversen Gö-ü Kalkar

Zaman ne zaman ama ya evlenmezden önce eşimi çalıştırmam diyen ben şimdi eşim,ben,çoluk çocuk cümbür cemaat çalışıyoruz ancak geçiniyoruz.



Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.








Hayat facebook a benzemez kardeş.Arkandan bir yorum yaparlar bildirimdee gelmez..



Yüregim seni görmeden bir hos olir. Yanir tutusir. Gece olir inekleri sayirem, sayirem, sayirem emme bir inek eksik cikir. Birde bakirem sen yoksen...




Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar Çünkü Orda Su daha Ucuz :) 
Ben gidiyorum.-Nereye+Senden uzağa.-Neden+Koşa koşa gelip sana sarılmak için..
Gitmek İsteyenin Elini Sıkı Sıkı Tutup Sonra Birden Bırakın Ozaman Daha Hızlı Giderler



5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.




BABAMA DEGERIMI SORDUM "DUNYALAR KADAR" DEDI, DUNYANIN DEGERINI SORDUM "BES PARA ETMEZ" DEDI.




Kumanda çalışmazsa pillerin yerlerini değiştiririm ve çalışır, onların da canı sıkılıyor sonuçta. yazık.




Türkiye nin genetik bilimi babayı kızdıran çocuk anneye,anneyi kızdıran çocuk babaya çekmiştir.




Evde yalnızken içerden bir ses gelince, elime bıçak alıp evi dolaşıyorum ki birini görürsem korkudan kendimi 27 yerimden bıçaklayabileyim..




En iyi senelerini yaşayan bir kadın aniden hastalanıp hastaneye kaldırılır. Ameliyat masasında öldü ölücek bir an yaşar. Allahı görür ve korkuyla hemen sorar: Allahım ölecek miyim ? Allah onu sakinleştirir...




Derelerden akışır,Pencereden bakışır,Yar  dereden geçerken,kıçına sülük yapışır:)





Tıraştan önce kafadaki stil Murat Boz ama sonuç yine İsmail Türüt.





- Aşkım üşüdün mü ?+ Hayır aşkım neden ?- Üşüdüysen sarıl diycektim+ Dondum ya çok soğuk oldu birden- Gel gerizekalı gel





İngilterede ki çöpçü bile ingilizce biliyor ben hâlâ neyse sakinim..





hava o kadar Soğukki grin ifade simgesi YoUtubeden şarkı açtım o bile dondu 





BU ARALAR ÇOK ŞIK IM SANA,ÇÜNKÜ BU ARALAR BİR BAŞKA AŞIK'IM SANA... ;):) ♥♥♥





Aşkımm+ Bana askım deme- ne diym bebeğim?+ bana bebeğim deme- hatice bak olmuyor böyle+ Vay şimdi de hatice olduk ha- Ne diyim mal ne diyim 





-AŞKIM BENİ REHBERİNE NE OLARAK KAYDETTİN-GOOGLE-NEDEN MALMISIN SEN YA-TÜM ARADIĞIMI SEN DE BULUYORUM AŞKIM-AŞKIMM YAA




Bir tilki gün doğarken gölgesine bakıp dedi ki, "Bugün öğle yemeği için bir deve bulacağım" ve bütün sabahı bir deve arayarak geçirdi. Öğle üzeri tekrar gölgesini gördü ve "Bir fare bana yeter,"dedi.



Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez 





Neymiş nutella aşkmış, çiğköfte sevgili, lahmacun hayatımın anlamı.Yalnızlıktan iyice sapıttınız, bi kendinize gelin yemek lan onlar!




Seviyorsan git halay çek bence, hem elinide tutmuş olursun.- Flaş Tv yöneticileri..


Aşkın gözü körmüş, duvara çarpıp ölmüş


En uzun rüya 7 saniye sürüyormuş. Nasıl 7 sanıye lan, ben az daha zorlasam rüyamda 2 sezon dizi çekeceğim..

Erkekler çalışan bayan istiyolarmış, yakında başlık parası da ister bunlar..




Sokakta el ele yürüyen çiftlerin el kanserine yakalandığını biliyor muydunuz?Bbilmiyordunuz, çünkü kıskançlığımdan ben uydurdum..




Adriana Lima nın fotoğrafının altına tanışalım mı yazan adamdaki umudu getirin bana..





Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey; dilek tutmak olur.


Herkese yüz verdim 96′sını geri alırım etrafımda 4 dönersin. 98′sini geri alırım 2′lersin.


Erkeklerin hepsi odun diyen kızlar hergün o kadar makyajı ormana gitmek için mi yapıyosunuz?


Şimdi nüfus sayımı yapılsa senide adamdan sayacaklar ya ona yanıyorum.



Sırf sevgilisi ödüyo diye yemeğe yüklenen değil de, “ben bi su alayım zaten gelmeden önce evde yemiştim” diyen kızı tercih ederim.



Biliyorsan konuş örnek alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar.





-Gel içelim, +Ramazandayız ama! -Biranın üstünde ramazanda içmeyiniz yazmıyor ki.. -Soğuk içiniz yazıyor.



Bana kötü kalplisin demiştin, haklıydın! Çünkü orada sen vardın!



Sendeki hava benim bisikletin tekerinde de var.



Kızlar kendisiyle ilgilenmeyen erkeklerden hoşlanıyor diye, 3 yıldır hoşlandığım kıza merhaba bile demiyorum. Umarım mesajı almıştır.




Az önce kaza yapan araçların yanına gidip “kazanız mübarek olsun” dedim. Kırık tamponla kovaladılar.



Sevgilim olduğunda, birden bire artan kısmetler için çok acayip küfürlerim var. Yalnızlıktan ölürken neredeydiniz? Laann!



Adamın biri şoka girmiş karısıda migrosa.



Sizinde buzdolabınızın yumurtalık bölümünde limon var mı?



Karşılık alamadığın bir aşkın ve şekil almayan bir saçın varsa (uzatmayacaksın).



Elin oğlu uzayda yaşamı araştırıyor bizimkiler sigaranın külünü hiç dökmeden sonuna kadar içebilmenin peşinde.



Çatlak bir kafanız varsa eğlenmek için başkasına ihtiyacınız yoktur.



Eşimle tek ortak yanımız, aynı günde evlenmiş olmamız.Al herşey senin olsun, al hepsini gözün doysun. Şimdi başka ellerdeyim, buda sana kapak olsun.



Çok solcu tanıdım şu hayatta ama hiçbri senin gibi devrim yapmadı sol yanımda..


Erken yatana; Tavuk Çok çalışana; İnek Aklını kullanana; Çakal Kıskanmayana; Domuz Denilen bir ülkede insan olmak gerçekten çok zor.



Altmış yaşında izdivaç programına gelen teyze ‘elektrik alamadım’ diyor. Sen nefes aldığına dua et!


Aradığınız kişiye Ulaşamıyorsanız Sorun Hatlarda Değil (Yediği Haltlardadır)..