-->
Logo

En Yeniler

İsyan Sözleri



İsyan Sözleri, En Güzel İsyan Sözleri, Anlamlı İsyan Sözleri, Çok Güzel İsyan Sözleri, İsyan Mesajları, Harika İsyan Sözleri, Etkileyici İsyan Sözleri, Full İsyan Sözleri, İsyan Sms'leri, Kısa İsyan Sözleri, Kısa Anlamlı İsyan Sözleri,En Anlamlı İsyan Mesajları. İsyanla İlgili Kısa Sözler, Özlü İsyan Sözleri, Etkili İsyan Sözleri





İnsanın öğrenmesi gereken ilk dil tatlı dildir

 Hayatımın anlamına rest çektim isyanlardayım.




Her satırı Mendireğe dizili karabataklara benzeyen Bir mektup bırakarak balıkçı koyundan sisler icinde uzaklaşan kayık gibi bir sabah usulca ayrıldın koynumdan
Sunay Akın


Madem çaresizliğe hüküm giymiş bu Hayat, o zaman ölmek için yaşamak gerek.



Akmayan çeşmenin testisi olmaz.Sen nekadar adam olursan ol düşünin Dostu olmaz


Keşke tanışmamıza hiç fırsat oImasaydı , ve seni hayatıma şeker misaIi karıştırmasaydım.. - Can Yücel
Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok

Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık
Biz para ile adam olmadık, her parası olanı da adam yerine koymadık.!



Bence en kötü his; aşık olduğun kişiden, aşık olduğu kişiyi dinlemek.


Yine gecenin bir yarısı, Aklıma takıldı gözlerin. Adını andım durmadan, Sızlasa da yüreğim. Unutmayı düşünmedim, Ağlasa da gözlerim.

Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.


Derin acılar bahçıvanı Yüreğime ne ektin böyle... Aşk korkağını bağışlar mı? Söyle... 
Yusuf Hayaloğlu


Nasıl bir enstrüman kullanıyorsun bilmiyorum ama,Hayallerimi, umutlarımı, yarınlarımı, mutluluğumu çok güzel çalıyorsun !.Yusuf Tandoğan


Gitme Yanımdan Kal Bu Dunya Bana Sensiz Zindan Sözlerimi Dinlemeden gitme isyanim herkeze!



Biz isyankar aşıklarız! geceleri Sokaklarda Düşünürüz Aşkımızı geceleri isyan bayrağımız dalgalanır Aşka Karşı!




İsyan ediyorum hayatın kahpeliğine.



Yağmur yağardı biz ağlaşırdık Kaldırımlar boyunca Bir hüzün vardı sanki aramızda Susardık ay batınca                   Yusuf Hayaloğlu


Bu gece görmeyen gözlere,
Duymayan kulaklara
Ve hissetmeyen yüreklere;
Nefrete yakın sitemi var incinmiş yüreğimin 


öLmek için sebebim yok ama yaşamak içinde sınırdayım.




Sen geceyi bana bela ettin…Bense sana olan herşeye lanet ettim…




isyanım bu hayata değil gülüm, isyanım bu aşka.




İnsan ya aşık olmalı yada sevmeli, insan ya nefret etmeli yada isyan bayrağını çekmeli!




Yaradana sitem etme günahkar olursun her güzele gönül verme isyankar olursun.




isyan etme gökyüzü, benim gibi ağlayamassın.


 
isyan ediyorum çaresizliğe, bir çözüm ol isyanım çaresizliğe.




Şu yalan dünyaya, mutluluğumuzu engelleyenler, savaşları başlatanlar isyanım sizleredir.




Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce
İsyan, sözü dinlenmeyenlerin dilidir.




adı var kendi yoklardan bıktık adı var kendi yoksa bende yokum




aşk yokuluğudur kadın ruhunun ve cinayet bütün ihanetlerin varlığına karşı tek isyan





Aşk sevgiye isyanda,agliyor gökler,yavasca günes batmakta,gök karanlik ay ağlamakda





Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!




Yok kimseye isyanım, isyanım kendime nasıl kandım senin o tatlı sözlerine!



Ömrümde yapabildiğim En Güzel Şey Adına Ve Aşkına isyan etmek isyankar Olmak..



Aramak ne kötü herkeste seni Her gözde bulup yanılmak seni Ah turuncu rüyalar güzeli Hem kendini yok ettin Hem beni 



Ecelle sözlü ölümle nişanlıyım tesadüfen doğdum yaşamak zorundayım alayına isyan kralına ölüm.




Yanına gelecek yüzüm yok, benim çoktan doldu tanrim günah defterim oyle çok günah işledimki ben isyan etti günah defterim