-->
Logo

En Yeniler

En Güzel Bomba Sözler



En güzel bomba sözleri hazırlandı. Birbirinden güzel bomba sözler, bomba mesajlar, kısa bomba sözleri, bomba laflar, arkadaşlar arası bomba sözler, bomba gibi aşk sözleri, facebook için bomba sözler, twitter bomba yazılar, full bomba laflar, ilginç bomba sözler, yeni bomba sözler 2015 sayfamızda yer alır.

 Bu saatten sonra sende fırtına dahi kopsa, bende yaprak bile oynamaz.
Aşık olduğunuzu hissettiğiniz an, panik yapmayın. Hemen bir yere oturun, derin nefes alın; katilinizle tanışmanın tadını çıkarın.
Hayatta öğrendiğim her şeyi üç kelime ile özetleyebilirim; ‘hayat devam ediyor!’
Geçmişimde sen vardın, geleceğime ben taşıdım. Karşıma geçip ‘sakın’ patronluk taslama kalbime. Bir gözümü kapatırsam, yollarım seni dünüme.
Kurşun etkisi yaratır bazı isimler, gözlerin gibi.
Çok gördük gemileri yakıp gidenleri. Hepsi yüzerek geri döndüler.
Özletiyor bu çılgın sağanak seni. Sırılsıklam özletiyor biliyor musun?
Kalp kalbe karşıdır diyorsun ya yalan! Kalbim kalbine koşulsuz itaatkar.
Maya takvimi 21 aralıkta bitiyorsa biz ne yapalım, benim evimdeki takvim de 31 aralıkta bitiyor. :)
Sana sağır olanlara dilsiz olacaksın!
Bu kadar uzak olup, kalbimde uyuman ne tuhaf.
Otunu, suyunu bilmediğin gönüllerde koyun gütme! Yoksa, ‘Kaçıracağın keçilere’ çobanlık yapamazsın!
Yaşamak istiyorsan unutacaksın! Hatırladıkça ölüyorsun.
Dedeme ilk aşkını sordum, ‘nenen zaa’ dedi. Bu cümleden anladığım kadarıyla lisede tanışmışlar. :)
Bir uçurum gibi bahsetti benden; düşmekten çok korktuğu ama, bir çocuk gibi kıyısında oynamaktan asla vazgeçmediği!
Her şeyin bittiğini düşündüğünüz bir an gelir. İşte o an başlangıçtır!
Üzgünüm! Dönmeyeceğin için değil, dönsen bile artik sevemeyeceğim için!
Herkes farklı intihar eder. Kimi bileklerini keser kimi umutlarını!
Senin adın aşk söylemesi kolay yaşanması zor. Senin adın hasret söylemesi kolay çekilmesi zor.
Aslında deli dolu biriyimdir. Ama artık deli’liğimden eser yok sadece dolu’yum!
Gülümsemesine aşık olduğunuz adamın, size gülmedigi anı asla unutamazsınız!
Evet cimriyim doğru! Sevdiğimi kimseyle paylaşmam ben. Ya benimdir ya da benim.
Yüreğin kadardır hayat! ‘Seviliyorsan renkli, Seviyorsan siyah beyaz’.
Aşk; mecliste kürsüye çıkan milletvekili gibidir. Vaatlerle başlar, şikayetlerle devam eder, küfürlerle kürsüden iner.
Birini seversen ağlatma, birisini seversen unutma, birisini seversen incitme, gerçekten seversen bırakma!
Sorsam ikimizde maviydik; ama birimiz deniz, birimiz gökyüzü.
Senden önce kimse olmadı yalanını söylemeye ne gerek var. Senden sonra kimse olmayacak sözünü tutsak yeter.
Gözümün önündeyken ne yaptığın değil, arkamı döndüğümde neler yaptığın önemli.
Biz aşkı elimizde mum gibi değil kalbimizde kurşun gibi taşırız.
Sayende ‘ellerim’ hiç boş olmadı “kalbimi” söktün de ellerime verdin.
Pili bitmiş bir fotoğraf makinesi gibiyim, kimseyi çekemem bu saatten sonra.
Bana ve hayatıma ağırlık yapan yükler; Lütfen en sağ şeritten gidiniz. Sol şeritten öyle mutlu geliyorum ki, fena çarparım!
Hiçbir süslenmiş aşk sözleri bir babanın; ‘Sana güveniyorum kızım’ demesi kadar değerli değildir aslında.
Ben aslında aşık olmak falan değil, sadece birine gözüm kapalı güvenebilmek istiyorum.
Stajını bende görüp, başkalarıyla kariyer yapmak isteyenler. Unutmayın ki: gün gelir sorarlar referansı kimden aldın diye.
Çok yoruldum sevgili. Daha fazla yorma beni. Ben fazlasıyla ödedim zaten, uğrunda kaybettiklerimin bedelini.
Bırakın artık şu senin için ölürüm laflarını. Önce kendiniz için yaşamayı öğrenin.
Hayatta iki şeyden korkarım, bir Allah’tan, bir de Allah’tan korkmayandan.
Deniz ve gökyüzü gibiydik. Ağlamayı bekledim sana kavuşmak için.
Aslında insan iki şeyi unutamaz; Sevdiği kişiyi ve onun yokluğunu. İki şeyi de asla saklayamaz: Sarhoşluğu ve aşık olduğunu.
Seveceksen, yalnız kaldığında aklına geleni değil, Hiç aklından çıkmayanı seveceksin!
Yalızlık ALLAH’a mahsus, her canlı bir eş arar. TAŞlN kalbi yok ama onu bile yosun sarar.
http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2015/10/en-guzel-bomba-sozler.html

Ben ‘Gidiyorum’ dediğimde; ‘Gitme’ diyen birini değil. ‘Ben de geliyorum yalnız gidemezsin.’ diyen birini istiyorum.
FazLa 100 verdiysem kendini bişey sanma, 98’ini geri alırım, 2’lersin!
Sevdiğin kişinin sana olan sevgisini anlaman için canını yak. ‘Çünkü kimsenin canı yanmadıkça sana gerçek yüzünü göstermez.’
Bana akıL vermeden önce geri kaLan akLının sana yetip yetmediğini hesapLa ;)
Gerçek buysa yaşıyorsak, Kader varda biz yazıyorsak, Ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin, ister kalır ömür boyu seversin.
YoruLduğum sen değiLsin kendi yok oluşLarım.
Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım için Git.
Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık : hayalmi, hayatmı ; Yanıldım
Bu kader seni benden aldı seni benden caldı birkere sevdim hayatta oda seninle bitti artık elveda aşklara elveda yıllara.
Vazgeçeceksin ki Vazgeçilmez Olasın.
Bir papatya istiyorum, seviyormu sevmiyormu demek icin, sevmiyor cikacaksa yapraklari hic bitmesin.
Bunalım modundayım efkarım hat safhada…
Her şey Biter, Su Taşı, Güneş Suyu, Zaman Güneşi, Aşk Zamanı, Söz Aşkı, Ben Sözü.
İçimi kanatan özlemlerle yaslanıp sonra da sessizce gitmeliyim bu dünyadan.
Aşk Kalbimi Yakan Bir Volkan Gibidir En Sevdigim Tatlı kazandibidir.
Git zaten bana bir elvedayı çok görenin arkasından dur diyemem.