-->
Logo

En Yeniler

efkarlı damar sözler / mesajlar




Efkarlı Sözler-Efkarlı Mesajlar










Yine darmadağın olmuşsun ! Gözlerinden belli uykusuz kalmışsın. Yüzün solmuş,rengin atmış. Her halinden belli yine mutluluğu yanlış yerlerde aramışsın
Ben sana “sevmeyi” öğretemedim,sende bana “unutmayı”öğretemedin. 
Birine verecek sevgin yoksa, ona ümit dolu gözlerle bakma!
Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık
Pencereden baktığımda görüyorum Senin yüzün incir yaprağında Senin ürkekliğin duvar üstünde yürüyen Bir kedinin kıvraklığında 
Yusuf Hayaloğlu


yapacak birşey kalmayınca,hiçbir şey yapmamak en doğrusudur kardeş!!!
Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.
Keşke tanışmamıza hiç fırsat oImasaydı , ve seni hayatıma şeker misaIi karıştırmasaydım.. - Can Yücel
Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok
Gülerseniz, dünya da güler. Ağlarsanız, yalnız ağlarsınız.

Cümle anıların boynu hep bükük
Candan çok sevene reva mı bu yük?
Ettiğin kötülük o kadar büyük
Bugüne yarına düne ihanet 
Hasan Hüseyin Yılmaz


Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra

rüzgâr uzak karanlıklara sürmüş yıldızları mor kıvılcımlar geçiyor dağınık yalnızlığımdan onu çok arıyorum onu çok arıyorum heryerinde vücudumun ağır yanık sızıları bir yerlere yıldırım düşüyorum ayrılığımızı hissettiğim an demirler eriyor hırsımdan.. Atilla İlhan


Uzaktan Sevmek Bir Mahkumun Pencereden bakması gibidir



aşk ölümcül bir hülyadır anlayamadığım ey sarı gök bulutu, ey ıstırab gülşeni son bir karanfil gibi taşıyacağım seni kalbimin hüsnüyusuf mahrem bahçelerinde derindesin, rüya kadar derinde

Nurullah Genç



Bu dünyada insanı iki şey yıkar yeğen!Dostundan gelen ihanet..Düşmanından gelen merhamet.




Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..





Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş




Tamam sevdik acı çektik ağladık bitti. Nokta koymayı bilecksin



Yavaş yürüyor olabilirim,ama hiç bir zaman geriye doğru yürümedim kardeş!!




Sen ağaç baltaya ne demiş bilirmisin kardeş?Ben senin beni kestiğine değil,Sapının benden olduğuna üzülüyorum!




Sakın vazgeçme!Eğer sen vazgeçersen, hak etmeyen biri kazanacak 





En İyi Dost ;Yüzüne Kötü Söyleyip , Arkandan İyi Konuşandır . . !





Hakim bile sordu.Bu gülüşü neye borçlusun diye?Bende bir daha güldüm...HAYATA dedim HAYATA...!





Birileri sana “Yalnız değilsin; biz varız” demeye başlamışsa, gerçek yalnızlığın başlamış demektir.




Benim Acıya Verecek Birşeyim Yok Mutluluktan Alacağım Var,




Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin.


Seni kaybettim galiba İki taşın arasında kaldım Bu, benim hatam değildi Seni ben çook geç tanıdım 
Yusuf Hayaloğlu





İnsanlık öldüğü zaman çakallara gün doğar..




Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşiDüşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz 




Sevdiğin İnsanları Kaybetmeye Alıştığın Zaman ,- Hayat Önemsememeye Başlıyorsun




Bu işler böyledir azizim ;- Menfaati bitenin muhabbeti de biter





Elbet yaptığım her işin sebebi varkısmen doğru cismen yanlış pozisyondasınismen hafızamda fakat listemde en son sıradasın. 




Oysa Ben;"Ondan Sana Hayır Gelmez" diyenlere inat Sevmişim Seni.




Kahpelik Bu Kadar Moda İken ,ADAM'lık Mücadelesi Veren Herkese- SONSUZ SAYGILAR . . !





Uyumak iyiydi çünkü bir nevi ölüm gibiydi uyku.Dünyayla irtibatı kesmekti, unutmaktı, rüyalara sığınmaktı..-Ayşe Kulin





"Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzelçaresizliğimsin."Cemal Süreya ...




''Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan.Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan..''




Saniyeler Sonra Ne Olacağını Bilmeden, Yıllar Sonrasının Hayâlini Kurduk.!




Denizi mavi gösteren gökyüzüdür ya hani benide mutlu gösteren sendin..