-->
Logo

En Yeniler

Aşk Sözleri-Aşk Mesajları



Aşk Sözleri-Aşk Mesajları



En Güzel Aşk Sözleri, Anlamlı Aşk Sözleri, Çok Güzel Aşk Sözleri, Aşk Mesajları, Harika Aşk Sözleri, Etkileyici Aşk Sözleri,Full Aşk Sözleri, Aşk Sms'leri, Kısa Aşk Sözleri, Kısa Anlamlı Aşk Sözleri,En Anlamlı Aşk Mesajları. Aşk ile İlgili Kısa Sözler, Özlü Aşk Sözleri, Etkili Aşk Sözleri 

Aşk Sözleri-Aşk Mesajları




















İnsanlar olmuş oyuncu sokaklar ise sahne amaaa birşey unutmuşlar yönetmen benim istediğime rol istediğime yol veririm...



kıyak aşk sözleri



Aşk Sözleri-Aşk Mesajları



Sen benim sadece ilk görüşte değil her görüşte aşık olduğum ilk ve son aşkımsın…
Aşk kaçmaktan çok kovaIamak, görmekten çok özIemek, gitmekten çok bekIemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyIedirki nerde imkansız varsa onu seçer.
Biz Erkekler Bazen Kaba olabiliriz,Birşeyleri Zamanında Düşünemeyebiliriz.Yapma Dediğin Şeyleri Unutup Yapar Yap Dediğin Şeyler Yapmayız Belki ama Hiç İhanet Etmeyiz Plan Yapmayız Aşkından Deli Olmuşuzdur Başka Bir şey Görmeyiz.Biz Sonuna Kadar Severiz


Aşk dediğin nedir ki
Histen nefesten varlık
Umutsuzluk içinde
Karanlığa son ıslık
                          Ahmet hamdi tanpınar


Sana uzak kentlerden birinde
zamanın bir yerinde
seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi
onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi
insan hergün anımsar mı aynı gözleri..
İclal Aydın


Çıkmaz olduğunu bildiğin halde Girdiğin sokağın adıdır aşk.

Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek
Sevdan benim gönlüme düştü. Başını gel göğsüme yasla. Beni artık sen gel kıyasla. Bir başkasıyla olmam asla

İçimde Bir Sevgi Var Ta KaIbimde. AnIatıImayacak Kadar Derinde. canım Desem. sevdiğim, SevgiIim, Birtanem Desem Bütün SözIer Yetersiz. Aşkın İçimde Tarifsiz.

Sen deli bir yağmursun bense o deli yağmura hasret kalmış bir avuç toprak..
Seni düşünmek güzel şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.

Dünyada Bir Çok Şey Mümkün Senle Benim Mümkün olduğum Gibi


Biz hep bir olalım dilimiz bir elimiz bir.Gönlümüz aynı şeyi söylesin Hayallerimiz aynı şeyi düşlesin.Söz bir birbirimizden vazgeçmemek olsun.. 




Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti...Özdemir Asaf




Bana Hayatı 2 şey Sevdirir Aşk Ve Özgürlük. Aşkım İçin Canımı Bile Veririm. fakat Özgürlüğüm İçin Aşkımı Da Feda Ederim!





Yok öyle; umutları yitirip, karanlıklara savrulmak... Unutma; aynı gökyüzü altında, bir direniştir yaşamak.





Dinlerdim telâşlı kanûnlardan sarışın türkçeyi nasıl da sevdim ne iştir bilmeden sevmeyi




“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalımm




Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi 
Yunus Emre



Susarak unutmayı,yaşayarak alışmayı,güvenerek aldanmayı,severek kaybetmeyi,öğrenmiş bir insan için yalnızlık dert değil, sadece ZEVKTİR.!!





Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! devamı yoktur aşkın; ya siyahi, ya yada beyazı seçeceksin.





Sen benim görmek için, bɑkmɑyɑ gerek bile duymɑdığım ezberimsin.. Mɑdem sevmiyorsun o zɑmɑn sɑhip çık gözlerine ! Dönüp dolɑşıp değmesinler gözlerime. Bɑnɑ kimse sen gibi bɑktı mı bilmem, ɑmɑ ben kimseye sɑnɑ bɑktığım gibi bɑkmɑdım…! Günün birinde hepimiz sonsuzɑ dek susɑcɑğız onun için sevdiklerimize .. seni seviyorum .. demekten çekinmeyin!

                                                                                                            -Şems-i Tebrizi 




İşte buna aşk denir be aslanım, buna zifiri karanlık denir. Oğulları olur aşkın, kızları olur; karı, yağmuru, tipisi olur. Çamuru bile olur; lakin, gövdeni güneşin altına yaydığın bahar günleri parmakla sayılıdır. O parmakla sayılı anlar için, o birkaç yıl sonra zihninden fırlayıp fırlayıp tatlı bir yağmur olur




Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir



Aşk nedir diye sorma bana. Sen derim tamamIayamazsın…Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin... Bil ki çok özlendin...





Uzaklıklar küçük sevgileri yok eder büyükleri ise yüceltir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.







  Hüsran la Huzurun pistigı kazandan çıkacak tek yemek bana göre AŞK'tır (Rıza Güç)






"Kimse kendinden bir yere gitmiyor. Yaşıyoruz sessizce yaramızı severek."- Şükrü Erbaş




Ne seni unutmak için bir çabam var ne de askimi körükleyen bir rüzgar… Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm ne de görmeye dayanacak kalbim var





Ne sözler ne de cümleler lazim bize. Bir bakis, bir tebessüm yeter de artar bize.





 "Eğer birgün bir fidan görürsen sakın koparma! çünkü bende bir zamanlar tıpkı onun gibi yaşamayı öğrenirken ellerinde can verdim..."





Yıllar benden sadece ;biraz saçımı,biraz dişlerimi,biraz belimi büker.Tek alamayacağı yüreğimden SENSİN sevgili..







Sen benim Meleğim sin Senin için Besteledim hayatımızın Şarkısını Seninle bir ömür boyu giderim Korkmam Asla, Sana Güveniyorum Bu hayat Senin Bunu Unutma Sen Benimsin Seviyorum Seni Sonsuza Denk Kimse Giremez Aşkımızın Arasına






Gülüşünü seversin,
Sesini seversin,
Sohbetini seversin.
Sevmek için illâ ki yüzünü görmek şart değil;
Yüreğinde duruşunu seversin.




Aklıma düştün.ilk göz ağrım.. tozpembe yılların savurduğu sevgin yüreğime bir kor gibi düştü meğer ne çok özlemişimSENIsevgi kokansenli anıları






~ben kendi gönlüme söz geçirdimde, bir tek senin gönlüne söz geçiremedim ey sevgili.. şimdi duygularım ve hayallerim darmadağınık kırık dökük...





Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzel çaresizliğimsin...
Cemal Süreya



İnsan gülerken bile gözlerinin ardında bir hüzün saklıyorsa
ya yarası çok derindir ya da hikayesi çok uzaklarda...
Ne önemi var ki son nefesini verdikten sonra,
seni kimin eller üstünde taşıdığının.
Yada ne kadar kalabalık olduğu cenazenin...
Üç beş kürek toprak atacak biri de bulunur mezarına elbet.İnsan yüreğiyle uğurlanır!Bana yüreğinden bahset... Varsa..




Sevmeden sevilmeden bu hayat yasanmazki,kalplerdeki heyecan sebepsiz baslamazki, sen olmassa,yanimda avutamam kendimi,dört kitaba dil olsam anlatamam derdimi...





COK UZAKLARDA DEGILIM, GORMESINI BILEN GOZLERIN BAKISINDAYIM. BELKI SANA SENDEN DAHA YAKIN BIR YERDE, CARPAN KALBININ HER ATISINDAYIM…





Seni tertemiz HeIaI DuyguIarımIa Sevdim Seni Bitmeyen özgüvenimIe Sevdim Sana ben Aşık OIdum Habersizce Şimdi SöIüyorum Duy Sesimi inan Bana Seviyorum Seni Aşık oIdum Sana SEVGİLİ





Kadının gözündeki rimel gibi olmalı erkek;
Ağlatırsa akıp gitmeli hayatından...




Benim bakmaya kıyamadığıma şimdi kim bilir kimler dokunuyor! Ben özlüyorum, o sarılıyor...





Revamıydı harap olmak ,aşkın ile her an yanmak.Yokluğundan başka nedir,sevip sevip sensiz olmak.Aşkın yüce dağlar kadar ,içerimde volkan kaynar,  anlar mısın sen küçüğüm,aşık olan beni anlar.





Sen benim parçamdın şimdi kime gidersen git onda yedek parçasın..





Sen benim aşk araken bulduğum değil,Hiç aklımda yokken aşık olduğumsun..





 "Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir."





 "Bütün gün uyuyorum diye bana deli diyorlar. Budalalar rüyamda seni gördügümü bilmiyorlar..."





 "Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin..."





 "Gönül bahçesine bir kırmızı gül diktim ama kimse o gülün ucunu göremedi. Görenler sadece kökünü görebildi. Çünkü sana olan aşkım öyle büyük ki..."



Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf



Yol arkadaşını doğru seçmeli insan,seçemeyenlerin çoğu yol yorgunu..





"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"


Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum






"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."





 "Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."






"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."






"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."





"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."





"Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen, o da seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur..."





"Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı sever. Görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düşlemeyi ve bu aşk öyle hain ki, nerde imkansız var onu sever..."





 "Bir gün gelecek, başbaşa kalacaksın yıllanmış anılarınla ve keşke diyeceksin, nemli gözlerle bakarken yağan yağmura..."





 "Bu dünyada iki kör tanıdım: Biri beni hiç görmeyen sen; diğeri senden baskasını görmeyen ben..."





 "İnsanlar, bir gülün peşinde koşarken, ezdikleri kır çiçeklerini fark etmezler..."





 "Hiçbir sey aglamaya degmez, degen insan zaten aglatmaz. Aglarken basini dik tut, göz yaslarin seni aglatan kadar alçalmasin..."





 "Bir can düşün bedensiz; bir beden düşün kalpsiz; bir kalp düşün sevgisiz; birde beni düşün sensiz: İşte bu IMKANSIZ..."





 "Sonsuz bir gecenin sessizliğinde aşka düğümlenmiş sevgiyi arıyorum..."





 "Bir tek seni sevdi yüreğim, bir tek senden vazgeçemedi; bir tek seni gördü gözlerim, isterim ki sende kapansın sevgilim..."





 "Sen Beni,Benim Seni Sevdiğim Kadar Sevseydin;Benim Seni, Senin Beni Sevdiğin Kadar Sevdiğimi anlardın"





 "Ne seni unutacak kadar zaman geçecek Nede geçen zamanseni unutmaya yetecek Bırakıp gitsemde unuturum sanma Zaman alışmayı öğretir. UNUTMAYI ASLA"





 "Bir gün kırlarda gezerken eline bir papatya al ve seviyor sevmiyor yapmaya başla. Seviyor çıkarsa inan ama sevmiyor çıkarsa inanma. Çünkü o sadece bir PAPATYA"





 "Aşk gözlerde başlar, dudaklara iner, kalbi fetheder, tekrar gözlere çıkar, yaş olup iner"





 "Aşk bir güle benzer; çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın, diken kısmında ise sonsuz acıları tadarsın..."





 "Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek..."





 "Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgi bulmaktır..."





 "Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi..."





 "Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin."





 "Sen , benim anılarla bitip giden rüyama hiç bir zaman ses vermeyen doğamsın."





 "Utanırım , söyleyemem yaşadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri."





 "Seni , senden uzakta , sensiz ama seninle yaşıyorum."





 "Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye..."





 "Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi."





 "Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni..."





 "Dünyada iki renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Beni unutursan kırmızılar solsun seni unutursam beyazlar kefenim olsun."



Seni seviyorum..
Nasıl yoğun, nasıl ince..
Balığın oltadan kurtulması,
Ben seni öyle seviyorum işte..
Yalanı yok bunun. 






 "Eğer bir gün birisi senin için güneşe buzla “SENİ SEVİYORUM” yazabilirse, o zaman seni benden daha çok seven birisi var demektir!"