-->
Logo

En Yeniler

anne sözleri / mesajlari / kisa



anne sözleri,anne mesajları,anne sevgisi

anne ne demek



anne mesajlari

Annem senin sevgin dünyamı ısıtan tek güneştir. Hiç ışığın eksilmeyecek biliyorum. Varlığınla mutluyum.


yüzünde duyuyorum bakışını  uyurken de ellerin öyle sıcak ki kış gecesinde. sen olmasan kimden duyarım ben yavrum kelimesini.

Her şeye değer senin sonsuz sevgin.. Annem annem.. Seni çok seviyorum biricik meleğim.

C ennet annelerin ayakları altındadır diye başlar 
A nnelerin hikayesi 
N asıldır bilinmez hayatları 
I şık tutar yavrularına 
M asalsız uyutmazlar çocukları

A nnedir yüreği yanan 
N inni tutar gecelerde 
N iye dünya tek onların değil
E vet onlar daha çok
M utluluğu hak edendir


Nasıl anlatılır ki kelimelerle Annem.
O ne muazzam bir varlık,o ne büyük bir lütuf bizler için.O ki yemedi yedirdi,içmedi içirdi ben hasta olduğumda sabahlara dek baş ucumda gözyaşları döken,bir tehlike sezdiğinde canını feda etmekten zerre kadar çekinmeyen tüm yaşamını çocuklarına adamış vefakar,cefakar ANNEM…


VER ÖPEYİM ELLERİNİ
IŞIK TUT BANA GÖZLERİNİ
SEVGİ DOLU SÖZLERİNİ ANNEM