-->
Logo

En Yeniler

2014 Kısa Anlamlı Sözler 2014 -Full Güzel Sözler



Kısa Anlamlı Sözler- Full Güzel Sözler









Kalbimden çıkarmak mümkün olsaydı eğer,"GÖNLÜNDEN NE KOPARSA"Diyenlere;Sadaka niyetine verirdim seni.

Her aşkın sonu değiI mi?bir avuç göz yaşı

Ya gönIümü aI artık seni sevmesin, ya akIımı aI artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözIerimden hayaIin siIinmesin ya da canımı aI bu kadar acı çekmesin



İçimde Bir Sevgi Var Ta KaIbimde. AnIatıImayacak Kadar Derinde. canım Desem. sevdiğim, SevgiIim, Birtanem Desem Bütün SözIer Yetersiz. Aşkın İçimde Tarifsiz.




Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.



Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra




Yara dışardan kapanır ama sızı hep icerdedir


Gidişini kabulleniyorum bak ne arıyor ne soruyorum.Sahi Hangimiz Gitti Onuda Bilmiyorum

Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir

Sinirliyken sus! Sözlerin kestiği gönül dikiş tutmaz!



Seni kaybettim galiba İki taşın arasında kaldım Bu, benim hatam değildi Seni ben çook geç tanıdım 
Yusuf Hayaloğlu


Aşk dediğin nedir kiTenden bedenden sıyrıkÇocukların içindeYaşadığı bir çığlık                       Ahmet hamdi tanpınar
Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesindenEn güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.


Uzaktan Sevmek Bir Mahkumun Pencereden bakması gibidir





Bir şeyi özleyeceksen En çok da kendini özle Masumluğunu Çocukça saflığını Hiçbir kire bulaşmamış zamanını.


Bütün yollar aşktan geçiyor, görüyor musun? Bir aşk çizgisi var her şeyden öte O çizgiden başka bütün çizgiler Aşkı tüketmekde


Seni okadar seviyorumki anlatamam hani  çocuk bir çift ayakkabıya sevinirya masumca işte öyle seviyorum seni.Seni Görünce Öyle Rahatlıyorum Öyle Sakinim Öyle Mutluyumki o çocuk vardıya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslında..



İnsan, yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki…


Arkadaş seni Allah’ı zikretmekten hangi şey alıkoyuyorsa hakikatte asıl sevdiğin şey o’dur.



SEVMEK hem mutluluktur hemde canini acitan acilardir






Seni Sevdiğimi Düşündükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan... Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor... Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim... Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek... Yapabildiğim Tek Şey Seni Sevebilmek






Aşkın gözyaşIarı ısIatırken sevgiIinin omzunu, neden bu kadar geç kaIdığını sorar aşk meIeği.





Ne kadar kolay Seni Seviyorum Demek 





Delilik:aynı şeyleri yapıp,farklı şeyleri beklemektir.'' 





Keşke yalnızlığım kadar yanımda olsaydın, keşke yalnızlığımı benimle paylaşsaydın, keşke senin adın yalnızlık olsaydı da ben hep YALNIZ kalsaydım.






Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım, mürekkeple yazmışlar oysa. Ben kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.
Oğuz Atay



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..





Ne zaman tutsam ellerini, Gözlerimin önünden mevsimler geçer. Ne zaman gözlerin gözlerime değse Samanyolundan bir yıldız düşer..




Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.




Bir gece omuzuma bıraktığın iki melek gibiydi sevdan, bir yanım yokluğunu sorguluyor, diğer yanım senli günlerimi an ve an aklımda tutuyordu. Yokluğuna yanamıyorum sevgili, bana bıraktığın acıya ağlayamıyorum. Gittin sevdan bende kaldı...İki melek iki masum gözyaşı, sen bende kaldın sevgili..


» Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...




Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf


Ne diyor üstad; "Kadını hakettiği gibi sevsen yeter.Söylenir möylenir ama gerisini o halleder.





İnsan ardında bıraktıklarıyla değil,önünde niyetlendikleriyle bekâ bulur.





Duygularım Darmadağın Anlayamazsın, Bende ki, "KALP" sende olsa taşıyamazsın!...






Bazı zamanlarda daha bir dokunulmaz oluyor insan.
Daha ağır: daha kızgın.daha kırılgan. daha karanlık
o sebepten gölgemden bile çekin elinizi diye bağırıveriyor!!!
A.Yanık



Sevgilinin lütfunu gördüğünüz zaman sevmek kolaydır.Peki ya kâhrını görünce de sevebilir misiniz ?





Bir daha beni sevdiğini söyleme! Neden biliyor musun? Çünkü yine inanırım. 






"Arayan Sen ol, Bulan Sen; Tanıyan Sen Ql, Kucaklayan yine Sen ! Kula Vefası Qlmayanın Hakk'a Vefası Qlmaz !






Paran Varsa İnsanlar Seni Tanır, Paran Yoksa Sen İnsanları Tanırsın!..






Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan, düşündükleri ağır geliyor mesela.


zamanınız kısıtlı!bu yüzden başka insanların gürültüsünün kendi kalbinizin sesini duymanızı engellemesine izin vermeyin.





Hayallerimiz hep görücü usulü oldu ,- Geldiler...Gördüler...Aldılar ve Gittiler





Güneste demlerim senin çayini yüregimden süzer öyle veririm…”





Bu işler böyledir azizim ;- Menfaati bitenin muhabbeti de biter




7 Kocalı Hürmüz gibi dolaşıp , Aile Kızı gibi davranmaya çalışan Kızlar ..!- Davul patlamamış ama tokmağın değmediği yerde kalmamış hani






Ne Kadar Keder Varsa ; Gelir Geceyi Bulur .Giden Gündüz Gitmiştir Ama , Kahrı Geceyi Vurur 





İşi bitenin gidişine mi söveyim ;- Yoksa işi düşenin gelişine mi ?





» Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!




Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.





Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse...siz aşıksınız...




Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.


Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.


Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.





Hayatta iki kişi tanıdım.Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben.Hayatta iki kişi tanıdım .Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.


Bırak da aksın zaman bırak coşsun saatler bırak kaçsın yelkovan kovalasın akrepler bırak haykırsın hayat inlesin yerle gökler nasılsa biryerlerde seven kalp seni bekler..





♥ Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?






  Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..





  Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.





  ♥ Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...





  Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!






  ♥ Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.





  ♥ Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse...siz aşıksınız...





  Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.





  ♥ Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.





  ♥ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunma




Düzen bu: Kadın ağlar, erkek bakar.. Kadın duyar, erkek duymaz.. Kadın sorar, erkek susar.. Kadın gider, erkek içer..






Her ayrılış, ölümün önceden alınan bir tadı gibidir, tekrar bir araya geliş de yeniden dünyaya gelişin önceden alınan bir tadı gibidir.




Kalp mi insana sev diyen yoksa yalnızlık mi körükleyen? Sahi nedir sevmek; Bir muma ateş olmak mi, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?




Gözbebeklerinde kendim yerine başkasını gördüğüm insan; yalan söylerken bile nasıl bu kadar masum durabiliyordun?






İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.






Bir şey söyle bana. İçimdeki kayayı kaldırıp atacak bir şey söyle. Nefes alabileceğim bir şey de bana.






Papatya fallarının her zaman tek bir sonucu vardır; elinize bakarsanızve size kalan tek şeyin bi sap olduğunu görürsünüz.