-->
Logo

En Yeniler

En Kapak Sözler

En Kapak Sözler
Umutsuz Insan Yasamaktan Zevk Almayan Insandir.
Performansını arttır yanıma yakla$ ufle.
Aramızda tek fark var; Sen duşunursun, ben uygularım!
Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam eder.
Vazqeçmeyeceğini bilsek, bir ömur bekleyeceğimiz insanlar var.
Kız dedİğİn namusuyla herşeyİyle dört dörtluk olmalı öyle değİlsen Yanıma bİle yakla$ma.
Senİn qİbİ kızlar heryerde var ya benİm qİbİ erkeğİ bulabİlİrsİn bİ duşun.
güzel olduğun kadar kustah ol, fark etmez Hatta güzel olduğun kadar mal da olabilirsin, sorun değil güzelsin sonuçta.
Seni kaybettiğime uZuLMuYORUM..! Hani derler ya; CAN'a qeleceğine, MAL'a qELSİN!!
Benimle Kurduğun Hayalleri Başkasıyla yaşayacak Kadar Ucuzsan Bende Seni görunce Tanımayacak Kadar Pahalıyım.
Her eriqe konma aqactan dusersin.
Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor Sadece sen, yanlı$ insanlar uzerinde hayal kuruyorsun.
Hak Etmeyene Deqer Vermek, Eseqe Kiravat Takmak gibidir.
Karakterim Ve Tavrimi Birbirine Karistirmayiniz! Karakterim kim Oldugumla Ilgilidir, Tavrim Sizin Kim Oldugunuzla.
Arkada$larım Bana Safsın Diyorlar Tamam Kabul Ediyorum biraz saf olabilirim ama $undan emin olun ki $uan bu yazıyı okuyan herkesin saflığını topla benim kurnazlığım kadar edemez.
İsviçreli bilim adamları; Otobuste uyuyakalarak ineceği durağa qelmeden 1 durak önce uyanan Turk milletini inceleyin..
Hayat Facebook'a benzemez, arkandan yorum yapanlar için bildirim qelmez..
Kaç promil eder şerefin? Söyle ona göre kaldırayım kadehimi!
Hayatımda ki; geri Dönuşum Kutusu hiç açılmaz benim Tek bildiğim, bir kerede sildiğim!
Ederinden fazla değer Soytarıyı Kral EDER!
bana yol vermeyi duşunmeden önce sana verdiğim yolda yurumeyi öğren..
Kiskanan insan olma ozenilen insan ol.
2 dakika adam ol desem kaç dakikam kaldı diye soracak insanlar var.
Varlığım parmağına YuZuK olmadı ya. Yokluğum kulağına KuPE olsun..
Varlığın beş para etmedi yokluğun ise hiç acı vermedi.