-->
Logo

En Yeniler

Şehit Sözleri

Şehit mi düştü asker? Cennet koktu da her yer..

Nasılsın diye sorma, ülkem gibiyim işte, bir yanım kan, bir yanım gözyaşı..
Koltuğa yan gelip yatanlara ceset!
Vatan uğrunda can verip yatanlara şehit denir!

Kaç çocuk yapmak lazım şimdi? Kaçı erkek kaçı kız olsun?
Kızların kaçı tecavüze uğrasın sussun?
Erkeklerin kaçı şehit olsunda vatan sağolsun?
Kurşun oruç bozmaz şehidim...
Sen bugün ALLAH Katında iftara davetlisin!


Dün gece derin bir uykuya daldım, çok güzel bi rüyayla sabah uyandım. Sen ise vatan derdindeymişsin MEHMEDİM şehit olmuşsun çok utandım..
 
DAHA 91 DOĞUMLU:
GEÇSE KARŞINA 2 LAF ETSE UMURSAMAZSIN BİLE..
REŞİT OLDUN MU¿ DİYE DALGA GEÇERSİN!
NE REŞİT'İ?
ÇOCUK ŞEHİT OLUYOR!
Bizim dirimiz ASKER, ölümüz ŞEHİT'tir. Sizin diriniz KALLEŞ, ölünüz LEŞ'tir..
Siz hiç villadan çikan şehit cenazesi gördünüzmü? Ben görmedim..
Ah be Anadolu. Şimdi her köşen ağlayan ANA'dolu..

Vatan İçin Ölmekse Kaderim, Böyle Kaderin Ellerinden Öperim.
(Mehmet Akif Ersoy)

Konuyorsa dalına bölücü leş kargaları: Dal kesilsin.
Bölücüler şehre kadar iniyorsa dağdan: Yol kesilsin.
Eğer ki askerime kurşun sıkıyorsa: Kol kesilsin.
Bu vatana ihanet eden baş ise: Baş kesilsin.
Utanıyorum Şehidim, Utanıyorum, Yemekten, İçmekten,S enin Annen Ağlarken Gülmekten Utanıyorum! Sanma ki; Unutuyor, Unutturuyoruz. Unutanları barındırmaktan utanıyorum. SEN; vatan için bizim için şehit olurken, Seni Görmezden Gelenlerden Utanıyorum..
VATAN İçin Yaşayıp Öldünüz; Siz Toprağa Değil, Kalplere Gömüldünüz.
Türkçede Her Kelime Yazıldığı Gibi Okunur; Biri Hariç, PKK Diye Yazılır ''OROSPU ÇOCUĞU'' diye Okunur !
Biz korkak değiliz ki saklanalım, biz çakal değiliz ki kaçalım, biz kahpe değiliz ki sırtından vuralım. Biz TÜRK'üz Kardeşim.
‎24 Şehit daha 24 çift göz daha kapandı hayata..
24 ananın daha hıçkırıkları karıştı toprağa..
24 baba daha ağladı evladının musalla taşı etrafında..
Biz Rahat Uyuyalım Diye 24 Vatan Evladı Ebediyen Uyudu..
Sahipsiz vatanın batması haktır sen sahip olursan bu vatan batmayacaktır...
‎20 yaşında gencecik delikanlılar şehit olmuş kime ne? Fatmagül'ün suçunu düşünmek varken şehidimin suçu kime ne? Adını şehit koysak ne farkeder?
Feriha varken bunu düşünmek niye? Ana karnında bir sabi pusu yemiş kimin umrunda? Hadi hep birlikte Kurtlar Vadisi Pusu seyretmeye. Evladını 20'sinde kaybeden ananın acısı kimin umrunda? Cemile'nin acısını düşünsene. Asıl yetenek vatana can vermek için canından vazgeçmek iken bırak bu edebiyatı Acunla Yetenek Sizsiniz Türkiye..

Öldürenlere 'KAHHAR' İsminle, Şehitlerimize 'RAHMAN VE RAHİM' İsminle, Yaralılara 'ŞAFİ' İsminle Tecelli Et YARABBİ..

Vatanımız için şehit olmuş askerim.
Milletçe ağlıyoruz acımız çok derin.
Bitmeli bu terör içimiz olmalı serin.
Şehitler ölmez vatan bölünmez.
Gene Hangi Dua'yı Okudun Anne. Vurulduğum Yerde Güneş Açtı. Yinemi Ağlıyorsun Anne. Cennetime Yağmur Yağdı..
- Alfabeyi say evladım:
+ ABCDEFGĞHIİJKLMNÖPRSŞTUÜVYZ
- O ve Ç nerde ?
+ Dağda mehmetçiğe pusu kuruyo..

Kan Dökmeyi Seven Bir Millet Değiliz, ANCAK Söz Konusu Vatan ise Dünyanın Şah Damarını Keseriz...

Dağda 3-5 koyun sürüsü
Tutturmuş bir kürdistan türküsü
Eline almış bayrak diye bir masa örtüsü
Satsan beş para etmez ne dirisi ne ölüsü
Sen soyu soysuz toprak senin neyine...
İte itlik yapıp kafa tutma beyine
Anlasa dediğimi sokaktaki köpek ağlar haline !

Eğer vatan zenginin gezdiği, fakirin yattığı yer ise vatan sağ olmasın..
Türk bayrağı o kadar asildir ki amerikan bayraklı şortlar gibi kimsenin götünde göremezsiniz..
Ana bu sabah yine erken uyandık. Botları boyadık, düzeni yaptık.
Sabah sabah iştimada dimdik ayaktaydık. Ben şehit olacağımı hissetmiştim anne..
Şahsınıza fenalık eden bir düşmanı affediniz. Lakin vatanınıza, milletinize fenalık eden bir kimseyi asla affetmeyiniz. [Hz. Ali]

Şehitlerimiz için  Sözler