-->
Logo

En Yeniler

KİRAZ MEVSİMİ(AYDİLGE) - AŞKTAN HABERİN YOK ŞARKI SÖZLERİ

KİRAZ MEVSİMİ(AYDİLGE) - AŞKTAN HABERİN YOK ŞARKI SÖZLERİ

Gözdeki yaşımsın benim
Neredesin, neredesin?

Belki de ağladığım için
Düştün ve gittin

Sen benim seri katilim
Kaç beni yok ettin

Aşkın mahkemesi yok ki
Suçlu gözlerin

Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela

Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok

Aşkın çaresi yok
Sen benim seri katilim

Kaç beni yok ettin
Aşkın mahkemesi yok ki

Suçlu gözlerin
Ayna ayna anlat ona

Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama

Yerle bir oldum çok
Aşktan haberin yok

Aşkımız zamansız olacak
Çünkü hep…

Hep yarım kalacak
Ayna ayna anlat ona

Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama

Yerle bir oldum çok
Aşkın çaresi yok

Aşkın çaresi yok
Aşktan haberin yok

kiraz mevsimi çalan şarkılar, kiraz mevsimi aydilge şarkıları, kiraz mevsimi aşktan haberin yok sözleri