-->
Logo

En Yeniler

Kapak Sözler

Aldattıktan sonra köpekler gibi pişmanım deyip, geri dönen sevgiliye, kalp değil bir parça kemik verilir..
Sana bi sorum olacak sevgili? Acaba sen doğarken mi içerde unuttu doktor senin ‘Şerefini’ ?
Erkekliğin gücü bir kadına vurmakta değil; 1 kadına vurulmaktadır..
Senin kolların yok mu be kadın, her seni seviyorum diyene bacaklarını açıyorsun?
Aşk’ın ‘kürtajı’ yoktur sevgili.. Bakamayacağın ‘aşka’ GEBE kalmayacaksın!
Ey küçük güvercin sen mi “kuş beyinlisin” yoksa, üzerine sıçtığın için kendini şanslı sanan büyük insanlar mı?
Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer yine kendi kıçınızın üstüdür..
Martılara attığım simit, önüne süt bıraktığım yavru kediler, ve sana verdiğim değer, hayvan severlik bu olsa gerek..
Ulaşılmaz olduğum söylentisi doğru değil. Sadece çocukların ulaşamadığı yere koydum kendimi..
Yokluğunda hiçbir şey değişmedi gözümde, çünkü annemden başka karşılıksız seven görmedim ömrümde!
Her gece sesinle uyanıyorum acaba gerimi geldi? Perdeyi aralıyorum bir de bakıyorum ki sonuç yine aynı, mahallenin köpeği..
Bazı hatunların pembe olsa da kimliği, bir çok adam sıfatında gezenlerden çok daha mavidir yüreği..
Her Yürek Sevebilseydi Zaten Adı Yürek Olmazdı, Ve Her Seven Yürekli Olsaydı, Aşk Bu Kadar Basit Olmazdı!
Seni başkasıyla paylaşacağıma hediye ederim daha iyi..
Kadına şiddet uygulayan erkek için kapınızın önüne bir kap su koyun, o da hayvan!
Simetri takıntım var. Yamuk insanlara tahammül edemiyorum;
Ağzını, burnunu düzeltesim geliyor..
Şerefsizim seni seviyorum dedi. Hangisine inanacağıma şaşırdım.
Sınavı şifreli, futbolu şikeli, interneti filtreli, seçimi piskevütlü, bir ülkedeyiz!
Vay Şuranın Delikanlısıyız, Vay Buranın Çocuklarıyız Diyenlere, Kısa Bir Not!
Delikanlıyı ‘Ana’ Doğurur Memleket Değil.
Özledim desem dönermiş bana geri.
Ben zincirini kıran iti bir daha kapıma bağlarmıyım!
Hayatımı yazsam roman değil yemek kitabı olur. Ne kadar hıyar, salça, maydonoz kişilik varsa geçti şu fani ömrümden..
Kuşkusuz ki en büyük ön yargı; etrafımızdaki herkesi ‘insan’ sanmamızdır..
Arkandan Havlayan Köpekler Varsa… Bil Ki Doğru Yoldasın..!
Sokak çocuğu diye bir şey yok! Sokaklar çocuk doğurmaz! O ayıp bizim…
Aylar sonra sevgilinizden gelen, “nasılsın” mesajıyla umutlanmayın sakın. Her katil merak eder, vurduğu kişinin ölüp ölmediğini..
Seni Yükselten Namusun Olsun Ayakkabı Topuğun Değil…
Boşuna uğraşmayın! Ana sütüyle adam olmayan, inek sütüyle hiçbir şey olmaz..
İhanetleri giyinmişsin yine. Her defasında diyorum sana bu kadar şık olmana gerek yok, her halinle kahpesin!
Resim öğretmenimiz; “en sevdiğiniz hayvanı çizin” dedi. Bütün eski sevgililerimi sıraya dizdim..
Sen ölünce mezar taşına, ”Rahmetlinin bacakları ilk kez bir araya geldi” yazdırmalılar sevgili..
Ne çay, ne sigara, ne alkol.
İnsanların verdiği zararın asgarisini bile vermez.
Dumansız hava sahasından önce, “yavşaksız” kara sahası lazım bize..
Terkeden kişi, kendinin asla terkedilmeyeceğine inanan insandır. Heykelini dikmeye ise gerek yoktur, çünkü o zaten taştandır..
Atılan golü ağır çekimde tekrar tekrar izlemek, erkeklerin bir şeyi bir kerede idrak edemediğine en iyi örnektir..
Duydum ki böbreğinde taş varmış sevgili. Kesin kalbinden düşmüştür..
Terk edilebilirim kaderimdendir. Ama asla terk etmem karakterimdendir..
Bazen kadınlar olarak engelli olduğumuzu düşünüyorum. Sandalyemiz çekiliyor, kapımız açılıyor..
Kimi kız şanslıdır, oyuncak ayının içinden yüzük çıkar. Kimi kız şanssızdır, adamın içinden ayı çıkar..
Sarı öküzün yanında duran; ya huyundan ya tüyünden kapar..
Gömleğinin markasıyla ilgilenmiyorum paşam yüreğinde.
MADE IN ADAM YAZSIN YETER..
Sinek gibi, bal varken boka konmayı seçti! Napim ben şimdi ha napim?
Kuruşu kuruşuna hesapladım seni; inan beş para etmiyorsun..
Yüzde ısrar etme doksanda olur, insan dediğin Noksanda olur! Bir ben varım deme, yoksanda olur..
Sevdiğine ‘çiçek’ veren romantik olur.
‘Yüzük’ hediye eden ciddi olur.
Ama benim gözümde;
sevdiğine ‘Soyadını veren’ adam olur!
Arkamdan oynanan oyunları görmüyorum sanmayın; sadece çocukların beyin gelişimi için, oyuna ihtiyaçları var diye müsade ediyorum..
Yalan makinasına bağlamalı seni, aşk dedikçe çarpıl dur sevgili..
En az benimki kadar annemin de ahı tutar sana. Burnumdan getirdiğin süt, onun sonuçta..
Erkek arkadaşının parası yok diye “Tokum” diyen de vardır,
“Yokum” diyen de..
Ölüm su değil ki içipte ölesin,
İnsanlar mert değil ki inanıpta güvenesin,
Adam gibi biri yok ki ALLAH’ına kadar sevesin!


Kadınla şeytanın işbirliği onbin yıl önce adem’in elma yemesiyle başladı. Günümüz erkeklerinin ayva yemesiyle devam ediyor..
Kanuni gibi bir sultan gelseydi bu gönül imparatorluğumuza, biz de “Hürrem” olmasını bilirdik elbet..
Bir ömür seninleyim derken hangi hayvandın? Kelebek mi?
Eski sevgili konusu biter bu seferde ‘sana yeni sevgili bulalım’ konusu açılır.
Arkadaş çevresi değil, kadrolu pezevenk çetesi sanki..
Kızlığı, soyadından önce bozulan kızlarda var..
O’na gittikten sonra, bana geri gelme! Verilen mal geri alınmaz neticede..
Güven duygusunu kaybetmemiz de, emeği geçen karaktersiz insanlara, bir ömürlük sövme duruşuna davet ediyorum..
Arkamdan atıp tutmanın üç nedeni olabilir! Ya fesatsındır, ya salaksındır, ya da mesafeyi koyduğum yerde kalmışsındır..
Herkes pinokyo gibi insana dönüşme şansı bulamadı, kimileri hala odun kaldı..
Hep şerefe deyip kaldırırdın kadehi, ben ise hep mutluluğa kaldırırdım.
Senin şerefe ihtiyacın vardı, benim ise mutluluğa..
Hoca: Bak hala suratıma bakıyor! Öğrenci: nerenize bakayım?
(Bir Öğrenci Kapağı)
İHANETİ yine giymişsin üstüne, ben sana demedim mi bu kadar ŞIK olma sen her halinle “ŞEREFSİZ”sin!
Bekaretin bacaklarının arasında kendini evleneceğin adama sakladığını söylüyorsun. Peki ya dudaklarında ki doğmamış çocuklar..
En zor günlerini tek başına atlattıysan, sonrasında kimseye eyvallahın olmaz..
Delikanlılık ne racon kesmek, ne adam öldürmek, ne de haraç yemektir.
Delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir..
Bazen fırtınalar, iyi gelir insana. Tekneni biraz yıpratır; ama güvertende, hiç pislik kalmaz!
Ben kesinlikle itici bi kızım, herkes beni sevmez sevemez, çünkü herkesin işine gelmem gelemem..

Yokluğuna alıştım. Diyenlere kısa bir not; önce bana kim olduğunu hatırlat!Bir Kadının Ruhu Bozuk Olacağına Bırakın Ağzı Bozuk Olsun.
Hiç Olmazsa Doğru Söyler, Sek Söyler, Net Söyler!
En Sevdiklerimizi Toprağın İki Metre Altına Gömmüş İnsanlarız,
Hala Giderim Deyip Bizi Korkutmaya Çalışanlar Var!
Bu dünyada öyle insanlar var ki,
eskiciye versen karşılığında mandal bile alamazsın..
Ne kadar kuvvetli çektiysem seni içime,
şimdi bir o kadar kuvvetli tükürdüm emin ol.
Bende “sana ait” sadece tiksinme kaldı…
Bir kadın seni gözden çıkarttıysa, sen daha önce yoldan çıkmışsın demektir..
Penguenleri, pandaları bırakında asıl iyi insanların nesli tükeniyor onu ne yapacağız?
Bir adım gelseydin bana, koşarak gelirdim sana. Öyle heykel gibi durursan, ancak kuş sı*ar kafana..
Sevdiği arkadaşıyla kavga ettiğinde bir büyüğümüzün,
“hadi öpüşün barışın” demesiyle hemen barışan çocuklardık biz.
Nefret nedir bilmezdik…
Diyorlar ki korkarmısın ölümden? İnsan hiç korkar mı yaşadığı onca yalandan sonra tadacağı tek gerçekten!
Ne demiş ünsüz bir şair.
Karşı dağın yamacında dolanıyor koyuncu,
Seviyorum diyenlerin, hepsi oskarlık oyuncu!
Beni Başkasıyla Kıyaslama. Ben Gülüşüne Hastaydım Onlar Bedenine!
Yaşamak dedikleri bu işte!
Ne yaparsan yap,
önünde kader, arkanda keder.
İkisinin toplamı bir ”hayat” eder..
Sokak kenarında ki; aç çocuğun tartısı ile tokluğumu tartmaktan utanıyorum..
Egosundan arınınca; geriye hiçbir şey kalmayacak olan insanlar var..
Kurduğumuz Hayalleri Büyük Kabusa Çevirenleri.. Elbet Birgün En Tatlı Rüyalarından Uyandıracağız..
Beni Kaybetmeyi Seçeni, Kazanmak İçin Uğraşmam!
Susulanları burda duymasan da olur..
Yazılanları kıyamette okuyacaksın nasılsa!
Eskiden 1 kızı 100 kişi ister, 1 kişi alırdı,
ama şimdi 1 kişi istiyor 100 kişi alıyor..
Fakiri fakir eden kuru inat, zengini fakir eden hayırsız evlat,
memuru fakir eden süslü avrat..
Ey dünya! Sen dönüyorsun onu anladık da bu insanlar senden daha hızlı dönüyor, hemde ortada hiçbir yörünge yokken..
Saçları benden güzelmiş ve gözleri. Uzunmuş boyu, öyle demişsin. Peki kalbi? Susmuşsun! İşte onu zor bulursun..
Başkalarının hatalarından ders alın. İnsan bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor..
Ben yalan dünyayı kaldıramıyorken birde sanal dünyayı çıkardılar..
Ölüm kokuyor attığım her adımda nefes aldığım dünya, yalan kokuyor birbirine gülen yüzlerin arkasındaki hayatlar, ve gerçek kokuyor bu dünyadan sonraki dünya..
Elin oğlu gelip sevgilisi için din değiştiriyor, müslüman oluyor. Bizimkilerde insanı dinden imandan çıkarıyor..
Kendinden nefret edip ayna parçalamak kolay, sorun sonrasında ortaya saçılan binlerce “SENİ” kim temizleyecek..
Kadınların bakış açısı bir sen, bir ben, bir de bebek. Erkeklerin bakış açısı bir sen, bir ben, bir de yedek..
Sadakat denen ölümsüz duyguyu sadece gelip geçici aşklarla anıyoruz ne yazık..

1 yorum:

yorum Yap
Evlat Officiall
Site Yöneticisi
22 Ağustos 2015 06:21

eline sağlık bro :)

Cevapla
avatar