-->
Logo

En Yeniler

Güzel Sözler

Güzel Sözler

Bazen şair olur insan, bazen bir aşığın gönlünde şiir.

Hayatımda biri yok, birinde hayatım var' diyebilmektir aşk.

Tomurcuk derdinde olmayan ağaç odundur...

Hukukun bittiği yerde zulüm başlar.

Tek bir soru bin cevap dan daha güçlü olabilir.

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez.

Ne kadar yaşadığımız değil, nasıl yaşadığımız önemlidir.

Dostluk, çınar gibidir. Meyvesi olmasa da gölgesi yeter.

İnsanlar değişir ve sonra da sizi değişmiş olmakla suçlarlar.

Kafada bitirmek yetmiyor, tüm organlarda bitirmek lazım.

Kimseden korkmayan kişi, herkesi korkutan kişi kadar kuvvetlidir.

Doğruluk sonsuzluğun güneşidir. Nasıl olsa doğar.

Saat onikiden sonra bütün içkiler şaraptır.

Hatırlamak Görmek kadar güzel ise,Unutulmak Ölüm kadar acıdır.

İyi kanunlar, vicdanların yazılmış şekilleridir.

Dünyanın en yoksul insanı, paradan başka hiçbir şeyi olmayandır.

Aşağıda olan, düşmekten korkmaz.

Ben onunla içimden konuşuyordum.

Uçurumları sevenin kanatları olmalı.

Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz.

Yaşladığında çocuklarından bekleyeceğin şey, senin babana yaptığındır.

İsteğinizi elde etmenin tek yolu ne istediğinizi bilmektir.

Her güzel şey, kalbimde bir yara açarak gider.

İyi insan, gülüşünü sevdiğiniz kişidir.

Rüzgarın nasıl estiği fark etmez. Farkı yelkenlerinizi nasıl açtığınızdır.

Gök gürültüsünü seviyorum. Belki de benim yerime bağırdığı içindir.

Küçük şeylere fazla önem verenler ellerinden büyük şeyler gelmeyenlerdir.

Kelimelerin gücünü anlamadan, insanların gücünü anlayamazsınız...

Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece…

Rengini belli edeceksin ki gökkuşuğında bir yerin olsun...

Kimya ile buldum, matematik ile çözdüm, türkçe ile söylüyorum: SENİ SEVİYORUM.

Neden iki kulağımıza karşılık bir dilimiz var? Çok dinleyelim az konuşalım diye...

Her zaman doğruyu söyle; Ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın.

Doğarken niçin ağladığımı yaşadıkça anlıyorum

Yeterince cesur olamazsanız hayatı sadece seyredersiniz.

Hayatta daima gerçekleri savun! Takdir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun.

Kendini nokta kadar değersiz hissettiğinde dönüp arkana bak; belki önemli bir cümlenin sonundasındır.

Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır…

Size kafanız hükmediyorsa kralsınız,vücudunuz hükmediyorsa köle.

Sadece fazla ileri gitme riskini göze alanlar ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir.

Affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır.