-->
Logo

En Yeniler

GÜNEŞİN KIZLARI(SONER AVCU) - KENDİ HİKAYEMİ YAZMAYA ÇALIŞSAM ŞARKI SÖZLERİ

GÜNEŞİN KIZLARI - KENDİ HİKAYEMİ YAZMAYA ÇALIŞSAM ŞARKI SÖZLERİ

Güneşin Kızları dizisi 20 ağustos 2015 tarihinde yayınlanan 10.bölümde çalan şarkının sözleri...

SONER AVCU-YALNIZLIKLAR ŞARKI SÖZLERİ

Başka gözlerle insanlara dokunsam
Ben görünmez miyim?
Aynı dillerde konuşsam
Yetmez miyim?
Kendi hikayemi yazmaya çalışsam
Ben yenilmez miyim?
Hiç değilsin
Korkmam yalnızlıktan
Kapat gözlerini...
Seni görenlerden olsam
Ahhhh...
Kalmaz yalanlar kimseye
Bozmaz hayaller o zaman
Ahhhh...
Hala umudum yanında

Başka gözlerle insanlara dokunsam
Ben görünmez miyim?
Aynı dillerde konuşsam
Yetmez miyim?
Kendi hikayemi yazmaya çalışsam
Ben yenilmez miyim?
Hiç değilsin
Korkmam yalnızlıktan
Kapat gözlerini...
Seni görenlerden olsam
Ahhhh...
Kalmaz yalanlar kimseye
Bozmaz hayaller o zaman
Ahhhh...
Hala umudum yanında

Dizinin 10.bölümünde çalan "Kendi Hikayemi Yazmaya Çalışsam" diye başlayan şarkıyı Soner Avcu söylüyor ve şarkının adı "Yalnızlıklar"...