-->
Logo

En Yeniler

En Güzel Anlamlı Sözler

Gönül Kendine Benzeyen Gönüle Akar. *Hz. Ali

Beklentiler daima yaralar. *Shakespeare

İyi insan, gülüşünü sevdiğiniz kişidir. *Dostoyevski

Kartallar yalnız uçar, Kargalar sürü ile... *Ruckert

Sevmenin sınırı olmaz. *Albert Camus<

Aşk benim efendim ve kralımdır. *Alfred Lord Tennyson

Aşk ve sevinç büyük çabaların kanatlarıdır. *Geothe

Aşkın trajedisi ilgisizliktir. *William Somerset Maugham

Komedi iyimserliğin eyleme dökülmesidir. *Robin Williams

Susmak , dayanılması çok güç bir yanıttır. *Chesterton

Zaman büyük bir öğretmendir. Ne yazık ki tüm öğrencilerini öldürür. *Curt Goetz

Güzel olan sevgili değil , sevgili olan güzeldir. *Tolstoy

En tatlı şarkılar en acı duyguları dile getirenlerdir.

Ülkeler kılıçla alınır;ancak adaletle korunur. *Timurlenk

Affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır. *Schiller

Ben onunla içimden konuşuyordum. *Cahit Zarifoğlu

Yorma kendini, bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin. *Bukowski

O herkesten farklı gülümsemiyor, sadece sen aşıksın. *Noviembre

Bazı insanlar yağmuru hisseder. Diğerleri ise sadece ıslanır. *Bob Marley

Başkalarının yolunda yürüyenler, ayak izi bırakmazlar. *S. L. Braunon

Köpeklerin kardeşliği, aralarına kemik atılana kadardır. *Hz.Mevlana

Gideceği limanı bilmeyene hiçbir rüzgardan yardım gelmez. *Montaigne

İki insan ayrılırken, acıklı konuşmayı âşık olmayan yapar. *Marcel Proust

Toprak, sevdiklerimizi aldığı için mi böyle güzel kokar? *Turgut Uyar

Bir şeyin yokluğu size acı veriyorsa, varlığı sizi öldürebilir. *Chuck Palahniuk

Hayat küçük şeylerden oluşur. Eğer sen seversen büyük olurlar. *Osho

Her güne hayatının en güzel günü olması için şans ver. *Mark Twain

İnsanları takmamayı öğrenebilirsen daha mutlu olursun. *Dexter

Bir çeşmeye koşar gibi koşuyorum sana, anlasana! *Cemal Süreyya

Erkek, ulaşamadığı kadını lanetler. Kadın, ulaşamadığı erkeğe "aşk" der... *Dostoyevski

Affetmek ruhunu özgür kılar, korkuyu siler atar, işte bu yüzden çok güçlü bir silahtır. *Invictus

Saklayacak bir şeyin yoksa, korkacak bir şeyin yok demektir. *Che Guevara

Döndüm arkamı sana. Sen sırtımdan vurmayı seversin, yüzüm ağır gelmesin. *Attila İlhan

Bunca boş konuşan insanın arasında, dilsiz olmak engel değil, devrimdir. *Özdemir Asaf

Eski yaralarımızın acılarını dindirecek şefkatli bir el beklerken, yeni yaralar sahibi olduk. *Burak Aksak

Kadınlar kendilerine neler verildiğine değil, onlar için nelerden vazgeçildiğine bakar. *Oscar Wilde

Yapmacık olup sevilmektense, kendim olup nefret edilmeyi tercih ederim. *Tom Robbins

Aşk acısı taşımayan yürek ya deliye aittir ya da ölüye. * Hz.Mevlana

Ayna benim en iyi arkadaşımdır... Çünkü ben ağladığımda, o asla gülmez. * Charlie Chaplin

Dibini görmediğin suya atlamadığın gibi, Sonunu bilmediğin sevgiye teslim etme kendini. * Mevlâna

Kutsal kitapları okuyup anlamayan dindar, okuyup anlayan ateist olur. * Nikola Tesla

Kendi ayıplarını, kusurlarını düşünmekten, başkalarının ayıplarını araştırmayana müjdeler olsun! * Hadîs

Beni mutlu etmeye çalışma , benimle mutlu ol... * J. Christophe

Parası olan pazardan, imanı olan mezardan korkmaz... * N. Fazıl Kısakürek

Unutma , yokuş aşağı inmek kolaydır ama manzara tepeden seyredilir... * Dan Brown

Senin gibi birini değil , sadece seni aradım ben. * Nicholas Sparks

Öyle kolay sanat değildir uyumak,onun uğruna bütün gün uyanık durmak gerek... * F.Nietzsche

Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme... *Bob Marley

Çünkü yarım kalmış bir hikayeden daha çok kanayan hiçbir şey yoktur. *Ece Temelkuran

Gitmiş olman hâlâ burada olmadığın anlamına gelmiyor. *Womb

Sanki tüm hayatım boyunca yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim. *Friedrich Nietzsche

Tek bir kişiyi özlersiniz ve her yer ıssız gelir. *Lamartine

Tek bir dostunuz olsun; ama onu da iyi seçin. *Muriel Barbery