-->
Logo

En Yeniler

Baattin Sözleri

Baattin Sözleri

Kız o kadar çok aşk dolu sözler paylaşıyor ki çocuğu ben bile özledim anasını satayım.
Vücudumuzda 206 tane kemik varken, bunların arasından gelip kalbimizi kıranlara takacan pıçaa hacı.
Pazar günü erkenden kalkınca kendimi dolandırılmış gibi hissediyorum.
Telefonuma sinirlenip sevgilimi duvara fırlattım. Umarım kırılmamıştır.
Önce o yazsın diye beklemeseydiniz, şimdiye çocuğunuz olmuştu.
Nerede rahat s*çıyorsan, orası senin evindir.
Kendi işini kuramazsan emekli olana kadar alarm kurarsın.
Güneş gözlükleri saçımızın ön kısmını güneşten korumak için yapılmıştır, o yüzden hep kafada durur… Yanlışlıkla gözünüze takmayın bak.
Bir kadın ağlıyorsa yanına yaklaş, yanağını okşa, gözlerine bak ve de ki; “hadi sana ayakkabı alalım”
Mesaj da “görüldü” yazısından sonra 5 dakika içerisinde cevap gelmiyorsa, “görüldü ama sallamıyor” yazısı gelmeli bence…
Neticede mavi leğende yıkanıp, gerektiğinde kafasına tasla vurulmuş bir nesil olduğumuz halde bu özgüvenin kaynağı nedir çok merak ediyorum.
Anan, geç oldu acaba ne yedi der. Hatun, geç oldu acaba ne b*k yedi der… Hatunlar bizi tanıyo aga yapacak bişi yok.
Yaptıklarını unuttuğum falan yok sadece sövmezden geliyorum.
Annem yine
Hoşlandığım kızın karşısına çıkıp saatini sorup, bu saatten sonra benimsin diyesim var.
Bir kız trip atar, göbek atar, tokat atar ama ilk adımı asla atmaz. Bak demedi demeyin.
Ruh halim; köpek balığını kovalayan çılgın hamsi.
Kara böceklere neden Kara Fatma deniyor lan? Belki erkektir. Belki İsmi Kara Murattır. Belki gururu inciniyor.
Bizler “Arkası Gelmez Dertlerimin” şarkısını söylerken göbek atan insanların çocuklarıyız. Kimse bana normal olduğumuzu söylemesin.
Markette promosyon için koli bandıyla bir araya getirilen alakasız çiftler gibiydik seninle. Ben yoğurttum, sen bulaşık teli.
Allah hiçbir erkeği “aşkım açıklayabilirim” durumuna düşürmesin. Daha açıklayabilenini göremedik.
Birine aşık olursun. O, bir başkasını ister. O başkası da bambaşka birisinin yolunu gözler… tren uzar, öküz sayısı artar..artar..artar..
“Neden hep bilgisayar başındasın?” diyorlar. Evde tenis kortu, havuz, mini sinema salonu vardı da ben mi gitmedim.
Şeytan diyor; sat evi arabayı yerleş deniz kenarında bir yere yaşa kendince ama önce evle araba almak lazım tabi…
Etme yılbaşında noel babayı baş tacı, ahrette bir tarafına girer süslediğin çam ağacı..
Şu pazar la pazartesi arasına bir gün daha sıkıştırsak? Valla gün boyu yatacam. Adını zıbartesi koycam lan!
Elin gavuru aşkla kanseri yeniyo, bizimkilerde bizi kanser ediyo.
Marketteki kasiyer kız “sıradan birisi gelsin” dedi. Ama ben gitmedim neden? Ben sıradan birisi değilim!
Bu havada romantizm olmaz, olsa olsa romatizma olur…
Asansörün önünde dikilmiş bekliyoruz. Adamın sorduğu soruya bak “çağırdınız mı?”. Yok pişman olup kendi gelsin diye bekliyorum burada….
İlişki durumum; yatak, yorgan, yastık..
Karadır kaşların benzer kömüre, sevgime değer vermezsen Pıçaa yersin g.tüne…
Benim hayalini kurduğum hayatı kim yaşıyorsa zehir zıkkım olsun.Takacam pıçağı delirtmeyin lan beni.
Günde 15 dk gülmek 40 kalori yakıyormuş. Bu hesaba göre Saba Tümer’in buharlaşması gerekiyordu..
Bir kadın her zaman haklıdır ama hobi olarak yine de tartışır.
Ne justin ne hayko ne de muhittin tek büyük BAADDİN…
Samimiyeti ego sanan geri zekalılar var onların ağzının ortasına kürekle vurasım geliyor..
Erkeklerde ortalama ömür 71 yaşına kadarmış… Dedem 83 yaşında. Yani 12 yıldır kaçak yaşıyor… En sonunda ben pıçaa takcam.