-->
Logo

En Yeniler

Ağır Abi Sözleri Güzel Sözler

Biz Ağır Abi Olduk Alemde Ders Verdik bütün gençlere, Sevgiyi Aldık Kalbimizden Cüzdanımıza Koyduk Tesbihle Aşk yaşadık gecelere Atladık..
Yok bu Aşkın Dermanı her Sözüm Sana ManâLı, Deli Gibi Sever Bu Delikanlı, Sen iStemesende Bu Can Sana Sevdalı…
KaranLık gecelerde Yıldızları izler Bu Delikanlı, Aşk yarası Geçmez Kalbi Olmuş Derbeder…
tarz yaratmak için Ağır Abi OLma!! Ağır Abi Dediğin Sevdimi Tam Sever Giydiğini herkez Beğenir, Saygısı Sonsuz Sevgisi Ebedi Olur..
imanımız Varsa Bu yolda, Seviyorsak ALLAH Yolunda, Delikanlıyız Biz Ağır ABileride Biliriz Sevdikmi İmanımızla ALLAH ına Kadar Severiz..
öLmek için Dost Bulma! Senin için öLücek Dost Elbet Bir Gün Olur Yanında…
Ağırdır Sözlerim her Delikanlı Dinlesin! Ağır Abidir ismim Fazla Racon Kesmeyin, Şeklimiz Vardır Alemde Sesinizi Kesin.. Bizi Dinleyin Rahat Edin..
Alemde Dayı Olmuşuz Ne fayda Sözlerde Kral Olmuşuz Ne Fayda, Bir Güzel Sevdik Sonunda Oda bize Bakmıyor BatSın Bu Sevda…
Reislerle Kurduk Mekanı Dayılarla Harcadık bu yolları Serserilerle Aleme Daldık Delikanlılarla Şekil yaptık, Bizler Ağır Abileriz herkezi Severiz..
Şekil yapma Bana Ezerim Seni Fazla Kurcalama Bozarım Seni, Delikanlı Adam yapmaz Geri, ben Daima ileri Giderim Ezerim Seni..
Çocuk Yok karşında ANlatma Masal, Kurbağa Bekleme Olursun Sanal, Bizim Sevgimiz herzaman real, Delikanlı Gibi Seviyoruz Ağır Abileri izliyoruz…
Bu Sokaklarda Ne Kralları indirdik Ne Garipleri Kral yaptık, Haklıyı Severiz, Haksızı s….(anladınız siz)
Biz Mercedes lerle gezip Gözlüklerle Şekil Yapmayız, Biz tesbigle Gezer takım Elbisemizle Havamızı Basarız…
Ne Serseri Dinler Yüreğim Ne Delikanlı Bilir beynim benim Sadece Abiyim Alayına Giderim…
Karanlık Gecelerde Çıkar ismimiz Aleme Ağır Abidir Adımız Bilir Alem Bizi…
Kahvede iceriz Çayımızı 3 Şeker OLmaz Bizde Delikanlı 2 Şekeri Atarız Tavşan Kanı Cayımıza Sohbet Ederiz Bizden Büyük Adamlarla..
Siz Sokakların Efendisi Sandığınız Semtlerin Çocuklarısınızı, Bizler Sizlere Bağışlakdık O Sokakları…
Silahımda 14 Mermi Çekerim geceleri silahımı Sıkarım Etrafıma Aşığım Aşık Oluyorum Sana Deli…
Kurşun kadar Hızlı yaşarım hayatı Boş Kovan Gibi Düşmem Doludur Barutum Geceleri Alırım Arabamı Giderim Belanın Olduğu Yere…
Güneş Yüzlüm benim Senin için KaranLıkLardan Çıkıp Takdım belime Silahımı Ağır Abi OLmanın Yoktur Hesabı…
Hayatım Senin yolunun üstüne çizilmiş Gülüm Sensiz OLamam, Yoluna Çıkarım Herseferinde Hayalinle yatarım Soğuk gecelerimde…
Biz Hapishanelerde Öğrendik Bağlamayı, Telleri Anlatır Sana Olan Aşkımı, Yaptıum Sana 4 Duavar Arasında Bir Şarkı, Şarkının Adı ; Bu hayat Sensiz Olmamalı.
ben senınle toprağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri hep yanlız gömdum
her genc delıkanlının sevgilisi olabilir ama her genc kızın delıkanlı sevgilisi olamaz
erkeklerin kalbi mezar gibidir bir giren bidaha cıkamaz kadınların kalbi 5 yıldızlı hotel gibidir giren çıkan belli olmaz
klavye icad oldu delıkanlılık bozuldu herkez klavye delıkanlısı oldu
KIMSEYİ EZMEDIM EZENİ EZDİM DOSTUMA KARDEŞİME YANLIŞA DÜŞÜPTE KENDIMI MADARA ETMEDIM
REİSLER İZ BIRAKIR ÇAKALLAR KISKANIR NE YANGINLAR SÖNER DÖNÜP ARKANA BAKMA REİSLER ÖNDE GİDER
PARAMIZMI VAR ALKOL ALMAYA TİPİMİZMİ VAR KIZ TAVLAMAYA ANTALYALIYIZ SURUNUYORUZ KIZLARIN GÖZU HEP YUKSEKLERDE ZENGİN PARALI PİÇLERDE BİZDE PARA NE GEZER ANTALYALIYIZZ SURUNUYORUUZZ(yalan):)
yaşamak için yalvarmadık ölmek içinde yalvarmayız
hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır
her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.
AŞK BİR GÜN BİTER DERT BİRGÜN BİTER ARTİSLİĞE NE GEREK VAR EFENDİ OLUN YETER
ESRAR ÇEKMİŞ GÖZLERİ KANLI UNCALIDA OTURUR BU DELIKANLI KOLUNDA ÜÇ BEŞ JILET YARASI ODA BİR KAHPENIN HATIRASI
KİMİNE GÖRE YALANIM KİMİNE GÖRE KRALIM BEN ADAMINA GÖRE ADAMIM
BENİ BİR GUN BOYNUM EĞİK GÖRURSENIZ BİLİNKİ YERE DÜŞEN BİR ŞEYİ ALMAK İÇİN EĞİLMİŞİMDİR
DİZ ÜSTÜ YAŞAMAKTANSA AYAKTA ÖLMEYİ TERCİĞ EDERİM
Serseriler ağlamaz ağlarsa kımse susturamaz sunu bilki sosyete kızı herkez serseri olamaz
Millete duyurmedık dıe sesımızı alem oldu serseri serserilikle olmaz işimiz delıkanlı adamız biz
Eskıden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar göz yaşım oldu
Karanlığın pezevenk olup beni yanlızlığa satmasına yanlızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım artık
Arkadaş sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğünü yaşadınmı kahpesine kurşun yağdırdınmı hiç bir garıbanın elınden tutupta kadere rest çektınmı
Dile cicikız sen sosyetenın cilalı taşlarında dans ederken ben ise parçalanmış vücudumun dağılmış çenemle zulamda cigaram suskun silahımla gelmeyen özgürlüğümü beklıyordum
Firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbeker çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz vede hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz(öteki taraf hariç)
Bedenın bakıre olsa ne yazar ruhun orospu olduktan sonra
Farkedılmek için fark yapmak fark yapmak için meydan okumak gerekır
Kurşun sesi kadar hızlıdır yaşamak ama zordur kurşunu havada, sevdayı yürekte tutmak alışkın olsada yürek ayrılıklara yoktur kitabımızda dostları unutmak
Güneşin rengine benzemez gecenin rengi üşütür ayaz korkutur karanlık bugün bir gariplik bir hüzünlük var yüreğimizde ya biz fazlayız bu şehirde yada bir dost eksik
Hayat yollardan çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksın seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçiceksın
Beni yüreklendirecek bir söz söyle şehrin tutsaklarını salayım kalbimden beni yureklendırecek bir söz söyle kursunu beynıme sıkayım öylesine
Delikanlı serseriler ne ağlamayı nede sevmeyi bilirmiş olakı sevdi birkez severmiş ve olakı ağladı gözyaşlarının düştüğü yerde ölürlermiş
Olmuyor delıkanlılık kolundakı jilet yarası olmuyo delıkanlılık bir kızı deli gibi sevmek deli kanlı olmak istiyorsan hak yeme hak yedirtme fakkırı yoksulu ezdırtme
Yaşadığım zaman içinde hiç aşık olmadım biz bu alemın arka sokaklarına baş koyduk çekmedık aşk acısı ama çok çektık dost acısı
Farkımız tarzımız bizim delıkanlı olmamız ya kan kustururuz yada tam sustururuz bu hususta ne kural nede kral tanırız
Namımızın buyukluğu dostlarımızın buyuklugundendır
Biz ölmeyi çoktan göze aldık da yanımızda kımlerı göturcez onu dusunuyoruz
Nice delıkanlılar görduk kolunda kız cebinde emenet arkasında suru.. raconu kahpelık yuruyusu sahtelık,kalbi var yureği yok
Dar sokaklarda sevdama yururken önumu kesenın kafasını keserım…