-->
Logo

En Yeniler

KIRGIN ÇİÇEKLER - SESİM ÇIKMAZ ŞARKI SÖZLERİ

KIRGIN ÇİÇEKLER DİZİSİ - BENİM SENDEN TEK BİR DİLEĞİM VAR ŞARKI SÖZLERİ

Sesim çıkmaz anla halimden
Yaram çok derin kanar her yerinden
Merhem yoktur cümle alemde
Soran olsa akar gözlerimden
Nereye gideyim nasıl edeyim

Benim senden tek bir dileğim var
Otur yanıma bekle duyana kadar
Gidenlere kanıp sen de gitme
Giden gitsin sen kal ölene kadar

Benim senden tek bir dileğim var
Otur yanıma bekle duyana kadar
Gidenlere kanıp sen de gitme
Giden gitsin sen kal ölene kadar

Dilim lal olur ardım bakarken
Zaman yok ki her ayrılık erken
Solar gönlüm nasıl çare bulsun
Diğer yarımı bulmuşum derken
Nereye gideyim nasıl edeyim

Benim senden tek bir dileğim var
Otur yanıma bekle duyana kadar
Gidenlere kanıp sen de gitme
giden gitsin sen kal ölene kadar

Benim senden tek bir dileğim var
Otur yanıma bekle duyana kadar
Gidenlere kanıp sen de gitme
Sakın gitme sen kal ölene kadar

kırgın çiçekler şarkı sözleri, kırgın çiçekler dizi müzikleri, kırgın çiçekler benim senden tek bir dileğim var, kırgın çiçekler sesim çıkmaz şarkısı