-->
Logo

En Yeniler

Güzel Aşk Sözler

Güzel Aşk Sözler 2015

2015 aşk sözleri, 2015 güzel sözler, anlamlı sözler facebook, anlamlı sözler resimli., ayrılık sözleri resimli facebook

birbirinden özlü doğru sözler sizler ayrılmış sessiz bir kez konu altında toplandı. facebook gibi toplumsal platformlarda paylaşmanız faziletli beğeniler getirecektir. başkaca bu sayfada sizler uğruna bulup paylaştığımız özlü hoş sözler dip manidar sözlerdir.

Ağırdır sevgilerim her yürek taşıyamaz!büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz! sonsuzadektir dostluğum her insana değmez! (sana değer dostum) unutma. 

Ne kadar kalmak istesek de bazen gitmek zorunda kalırız. Ve ne kadar gitmek zorunda olsakta, kalmaktan yanadır sol yanımız...


Sakın üzmesin seni karşılıksız Sevgiler bağrına taş basarsın acılar bir gün diner giden gitsin aldırma yangınlarda söner sakın bakma arkana krallar önde gider


Siz kumarda kazanan aşkta kaybeder yalanına inanın! unutmayın ki; kumarda kazananlar aşkı satın alıyorlar.




iLkim Oldun Bu hayatta Sonum olucaksun Sevgilim Bunuda Unutma.


Sevişmek yerine sevmeyi dene, belki öyle daha mutlu olacaksın.


Of Aşkım Neden Bırakıp Gidiyorsun Beni Bu Maraşta Ben Sensiz Ne Yaparım Buralarda.


KaIdırımları Üzerimize Yorgan Gibi Çektik. Bize Bir Adım GeIene Biz On Adım Gittik. Oksijenimiz Sigara MineraIimiz Yavan Ekmek. Kolay Mı Bu Dünyada Serseri Damgası Yemek. Kolay Mı Be GüzeIim SeviImeden Sevmek


Birbirimiz gözlerinin içine bakıp sevgimizi itiraf edememekti aşk. Ve gözlerinin içine bakıp nasılsın arkadaşım demekti intihar.