-->
Logo

En Yeniler

GİDERLİ GÜZEL SÖZLER

  • Yaz müptezel; gereğinden fazla düşüldü ve değmeyeceğine karar verildi.
  • Başkalarıyla bir tutma beni ey arkadaşım. Onlar gemileri yakar, ben limanları.
  • Sen benim adımı anamazsın. Bırak dost kalmayı, düşmanım bile olamazsın!
  • Haklısın sıfırın gücü yoktur ama dikkat et sıfırın kaybedecek bir şeyi de yoktur.
  • Hep iyi niyetimden kaybettim, sonra ne mi oldu, iyi niyetimi de kaybettim.
  • Senin kimin kimsen yok mu keder, benim bildiğim misafirlik dediğin, 3 gün deyince biter.
  • Yüreğime gömdüklerimle bir daha işim olmaz! Ölüyü diriltmek Allah’a mahsustur.
  • İnsanlar vardır sevgiye layıktır, insanlar vardır sevginin en yücesini versen yine de aşağılıktır.
  • O kadar kafayı güzelleştiren şeyler varken, bu kadar kafasız insanın olması çok tuhaf.
  • Boş boş seviyorum demekle olmaz, seviyorsan göstereceksin ya da yoldan çekileceksin.
  • Aramıza öyle bir buzdağı koydun ki artık küresel ısınmanın feriştahı gelse eritemez!
  • Paslanmayan zincir kırılmayan demir kapı yoktur. . . İntikam gecikir ama asla yaşlanmaz. . .
  • O kadar çok oynuyor ki götün başın. Ben henüz çözemedim neren götün neren başın!
  • Ellerinizi ceplerinize sokun ve yolunuza devam edin. Değmediler, değmeyecekler.
  • Alacak nefesimiz olduğu sürece, soracak hesabımızda olacaktır elbet bir gün.
  • Seni baş üstünde tutanları değil de, kucağına oturtanları seçtiysen; yolundasın kızım.
  • Bazı insanların vücudunun %70’i su, %30’u kıskançlık. Bazılarının ise su oranı sıfır.
  • Hayatımız oldu olacağı kadar bataklık. Sen gelsen ne olacak, artık her yer çok karanlık.
  • Dansözlerin bir özelliği kalmadı artık, piyasa zaten kıçı başı ayrı oynayanlarla dolu.
  • Akıl ve beden sağlığınız için kalbinizi dolduracak birine âşık olun, kalbinizi kıran birine değil.
  • Bazıları yazdıklarıma bozuluyormuş, ne yapalım, ucuz şeyler çabuk bozulur!
  • Aşk, kimin kollarında öleceğine karar vermektir” demiş şair. Kollarını aç bana, gerisini ben hallederim.
  • Bugün ciğerlerim senin kokunu değil de sigaramı istiyorsa; kül kadar değerin kalmadığındandır.
  • O’nu düşünüp aptal aptal gülümsüyor musun? Merak etme, bir gün o gülümseme geçecek ve geriye sadece o aptallık kalacak.
  • Kaldı işte; çocukluğumuz sokaklarda, mutluluğumuz kursağımızda, sevdiklerimiz uzaklarda, gülüşlerimiz fotoğraflarda.
  • Her gidişin bir dönüşü vardır diye düşünme. http://www.orjinalsozler.com/giderli-sozler Öyle bir şey olsa bile bu saatten sonra ancak kendi kendine dönersin.
  • Resmi yakınlaştırdıkça kalitesi bozuluyor ya, bazı insanlara da yaklaştıkça, değer verdikçe kaliteleri düşüyor.
  • Beddualarımı onda bırakır, sevaplarımı yüreğimde saklarım. Masum bir günahsa yaşadığım, gururumdan susarım.
  • Bazı insanlar yüzsüzlükte ciddi aşamalar kat edip kaşarlanmışlar bu insan tipine çok dikkat edilmeli.
  • Sevgilim beni içtiğim için mi terk etti, yoksa sevgilim beni terk ettiği için mi içmeye başladım? Hatırlamıyorum!
  • Kolay değil, rol yapsam da bazen beni hiçbir şey güldürmüyor. Sorun değil, çünkü beni hiçbir dert öldürmüyor.
  • Biz erkekler hayata sokak futboluyla başladık, kuralları hep topun sahibi koydu, büyüdük şimdi kalbimizin sahibi kurallar koyuyor, bize de yazık.
  • Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil, gözlerden akan yaştır. Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil, uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.
  • Ağızdan ağza izmarit gibi gezmek olmaz, tek bir ciğere gireceksin. Seni de kimse benim gibi içine çekemeyecek, göreceksin.
  • Bilim adamları kalça kemiğinin betondan daha sağlam olduğunu söylüyor; bende diyorum bu millet götüne neden bu kadar güveniyor!
  • Zamanında onlar için atılmış fedakâr adımların değerini bilmeyenler; zamanı geçtikten sonra, o adımlar altında ezilmeye mahkûmdur!
  • Bak bunu saymıyorum! Bir dahaki sefere, daha haince bir planla bekliyorum bazılarını. Şöyle, kafama takacağım cinsten olsun.
  • Bu masalar boş kalmaz, gidenin yeri dolar. Bu vazolara bir şey olmaz, yalnız çiçekler solar. Gönül kimsesiz yapamaz, sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar.
  • Suskunluğum asaletimdir. Her lafa verilecek bir cevabım var ama lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye!
  • Bir sonraki sessizliğim senin için güzelim, zamansız gelen ayrılıklar kalbimi yaralar ağlayan gözlerim elbet bir gün aşk acısı için değil hayat acısı için ağlar.
  • Ben senin okeydeki ortağın mıyım ki; ‘bit’ deyince biteyim. Dön deyince döneyim. Ne bitiyorum ne dönüyorum. Açın lan bütün taşları çifte gidiyorum.
  • Hayat düşündüğün kadar güzel, gördüğün gibi tatlı değildir. Gerçekler bir gün gözünün önüne geldiğinde, pembenin kara, sevdanın yara, arkadaşlığın ise palavra olduğunu anlarsın!