-->
Logo

En Yeniler

Delikanlı Mesajları

Delikanlı Mesajları

Delikanlı mesajları ile sizde çevrenize delikanlı sözler söyleyebilir racon kesenlere nasıl racon olduğunu gösterebilirsiniz. Delikanlı sözler burada..
Delikanlı Mesajları, Delikanlı Mesajları Yeni, Delikanlı Mesajları Kısa, Delikanlı Mesajları Facebook, Delikanlı Mesajları Twitter, Delikanlı Mesajları 2014, En Güzel Delikanlı Mesajları, Yeni Delikanlı Mesajları
♥ Zehirden şifa, soysuzdan vefa beklersen, alemden şeklini, nüfustan ismini düşürürler.
Kim ne derse desin bana, Rabbim ‘Kulum’ dese yeter bana.
♥ Keşke hiç olmasaydın başlamazdın bitmezdin.
Sıkıldım Artık Bu (sansürlü kelime) GönüLLerden!:
♥ Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın Buna Hiç Degmedigini Gördügün Andır
Ne kimseye Kendimi Tanıtmak GiBi Bir Derdim! Nede Kimsenin Beni Tanıması GiBi Bir Lüksü Vardır!
♥ Acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken…!
ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaBiLdiğin
♥ Nokta kadar çıkar için virgüL giBi BüküLenLer gün oLur çizgi giBi eziLirLer…!
Ruh Güven Çıktığı Yere Birdaha Geri Dönmez!
♥ Keşke Her Aşk Mutlu Bitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda KalaBilse, Veya Unutmak Mümkün OlaBilse!
Bilemem Belkide O Böyle Mutlu!
♥ Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın…
DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramam…NehirLer Bana akarken Bir damLayLa uğraş!
♥ Yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner…
YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gö çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın
♥ Bugün Seni Sensiz Yaşamak a$ksa, Seni SeninLe Ya$ayacağım YarınLara kaLdırıorum a$kı….
Hayatım sana sıradan geLmesin!! Ben kendime Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim. . .
gidenin içinde kalır:! kalanın içi !
♥ KeLam yeter mi sandın ka¢ paket tütün Biterde derdi Bitmez insanın
aĞlamayı FerdiDen BæğLamayı Orhandan İsyanı MüsLümden Sevmeyi ise YanLızca Bizden öĞ!!
♥ BİZ YlKlLMAZ SEVGİLERİN SARSlLMAZ TAŞLARlYlZ ANLlMlZDA BELA YAZAR
GÖNLÜMÜZDE SEVDA DELİCE SEVMEYİ BİLİRİZ UNUTMAYl ASLA….!
♥ Hayatı öyLe bir yaşaki,Hayat seni KlSKANSlN.ÖyLe bir Sevki,öLüm Sana AClSlN.öyLe Bir doSt oLki, DoStun oLmayanLar UTANSlN
Ne kolumda kelepce, ne yanımda gardiyan,ne gönlümde zulüm,ne ensemde ölüm,o gün yanlızca sen olcaksın gülüm
♥ aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
BeN SiGaRa TiRyaKiSi DeğiLiM SiGaRa iÇeRKeN DüŞüNDüĞüMüN TiRYaKiSiYiM.
♥ KRAL GİBİ YASAYlP KOPEK GlBl ÖLMEKTENSE KOPEK GlBl YASAYlP KRAL GlBl ÖLURSÜN
YaK BiR SiGaRa VeR GeRiYe DöNmEz BeNiMLe öLMeYeN DüŞüNCeLeR BöLMeZ YaK BiR SiGaRa VeR YiNe DöN GeL
♥ CeplerDe ResmimiZ aLemDe iSmimiZ”
“YiğitliK VurmakLa, aĞalıK VermekLe oLuR
♥ Geçici HeVes Değ Hak eDeNe NeFes oLurum
Bizim sözümüz dosta tatlı düşmana kurşundur namerte hançer merte candır canımız dosta feda düşmana beladır dostluğumuz yücedir ne alınır ne satılır öümünedir
♥ ZanNeDrsNki SerSeri AğLamAz, SerSeri Bi KyBolDumu oNu kMse BulAmaz, Dinle, Şehirlern ASİ KlZl hç kMse SerSeri gbi AŞlK OlAmz
Biz delikanlılığımızı ihtimaller üzerine kurmadikki ihanetler yüzünden yıkalım
♥ Bir yola Girmişiz Ucunda Ölümmü Bilinmez… Bizim Kitap`ımızda Verilen sözden Dönülmez. Benim Vücudum Kalkan Sana Mermi Değ Ben Aşığım Gülüm Benden Önce Ölü!
MekanSiziz Kanka SaLLa yak Bi Cigara Vur Saga KariymiS KizmiS KolPa hepSi birer geLip gecici Dalga
♥ Bizim rahat edemediğimiz yerde kimse istirahat
bu dünyada herşey biter ama ŞEREFSİZ bitmez
♥ Dumanımda oyoktu sigarayı bıraktım kadehimde oyoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda oyoktu uyumayı bıraktım baktımki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım
KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM !
♥ biZ gEceLErE MAhKUm oLSayDıK gÜnDüzLerE HaKim OlAmAZdlk
Ne DaVaMiZi AnLaYaCaK BiR KiZ BuLaBiLDiK NeDe BiR KiZin İsTeDiGi KaDaR BaSiT OLaBiLDiK
♥ Süslü aşk kelimeleri yok bisde bakışımız yeter gerçekten sevene…
YaNLıZLıK BeNiM saLTaNaTıMDıR , aCıLaRLa d0Lu haRaBeMde ” kRaLLaR giBi Yası!!
♥ YAŞAMAK İÇİN YALVARMADlK , ÖLMEK İÇİNDE ! ,
Dün Cnm oLan Yarm,Düşmanm oLamz bnm!HatırLarı hep sorulr,slmları alını vrdr Bir de!Adları anıLmz,sadce BedduaLarımdr
♥ Bu alemde raconu şahıslar alemde bir racon vardır,şahıslar uygular
Bir silahım olsaydı, bir silahım … Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum
♥ ENTEL DEĞİLİZKl MANİTAMlZ OLSUN CADDELİ DEĞİLİZKİ ARABAMlZ OLSUN BİZ BİTLİS’LİYİZ BlRAKlNDA FARKlMlZ OLSUN
BlRGUN ALYAZMALl SELVl BOYLUM BlR YARlM OLURSA ANAMA BABAMA BAKTlGlM GlBl BAKARlM FAKAT DUDAGlNDA RUJ ARDlNDA PUST VARSA ANAM AVRADlM OLSUN BENZlN DOKER YAKARlM
♥ Biz Biz Oldugumuz lçin S£viLdik ,Bizi SatanLarı KaLbimizden Bir Bir SiLdik . Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz . Çünkü Bu yaşımıza kadar Hiç Adam SATMADlK .! KraL OLmayanLara Taç taktık İşte En Buyuk Hatayı da Burda Yaptık.!
SerSeriyim SerSeri SokakLardır EvimDinLe Cici Kız DinLeSanıyorsun ki SerSeriLer AğLamazSerSeriler Bir Bir Ağladımı Kimse Tutamazİnanki Sosyete Kızı Herkes SerSeri Olamaz.
♥ Çekeriz Emaneti Bozarız Adaleti Mahallemizden Geçilmez Elimizden Su İçilmez Biz Ahlat Çocuğuyuz Bize Racon Kesilmez
Hayat yolardan Çizilmiş Olsa Bile Birini Seçeceksin. Seçtiğin Yolda Ölüm Olsa Bile SELAM Verip Geçeceksin
♥ Delikanlıyız Alemde Şekil yapmayız herkeze!! Büyüklerimizi Severiz, Küçüklerimizi Sayarız Biz DeliKANLlYlZ!
Delikanlı Adam Rahat uyumaz, Delikanlı Adam Sevdiklerini Rahat uyutur
♥ Kimseye Hata yapmayız hata yapanı Aramıza Almayız!
Tesbihimiz varsa Sabır çekiyoruz Sigara içiyorsak Derdimizden içiyoruz Biz Delikanlıyız Farkımız Delikanlı OLmamız!
♥ Delikanlı Sevdi Birkere Gönül Dinlermi Dert Dinlermi itirazları! Delikanlı Sevmiş Birkere Acı Çeksede belli Etmez Sevdiğine Bakar güler Delikanlı iŞte Sevdiğinin Dibinde.
Delikanlılık Aso Giyinip Tesbih çekmekle Olmaz Yiğidim! Delikanlı Adam önünü iLikLer büyüklerinin Elini Öper Sevdiğine Yanlış yapmaz!
♥ Fazla uzun Cümleler Kurma Bana Manitanın Yanında Alırım ifadeni Tenhada, Dua Et Manitan yanında!
Deliyim Kanım Sıcak Duramam yerimde Yaşım Daha 20 Dünya AdrenaLin Dolu Bana ben Delikanlıyım Tanımam Ne Mafya Ne Ağa!
♥ millet küllhan beyi olmuş etrafı boş bıraktık çakallar dolmuş bizim yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş alem dedikleri
BİZ KAYSERİNİN GERİLİM SAÇAN SOKAKLARlN DA DAHA KALEM TUTMAYl BİLMEZKEN ADAM KESMEYİ SALLAMA ÇEKMEYİ ÖĞRENDİK SEVDİKMİ ALLAHlNA KADAR VURDUNMU SALLAMAYl DAMARlNA KADAR ŞİMDİ DİYECEKSİN Kİ LAN PİSKOPAT SEN SEVMEYİ NERDEN ÖĞRENDİN ŞU NU UNUTMA KAHBELERE SEV
♥ Bir Delikanlının Aşkı Ya Silahla Biter Yada Sevgiyle
Biz Bakmayız Yoldan geçen Kıza, laf Atmayız Şehirdeki karılara , Delikanlı Olacaksın Yanımızda , Efendi Gibi Durucaksın Çarşıda…
♥ AŞksız kalmış Bir Delikanlı Kaldırımda Oturuyor Gözleri Dumanlı, Belli Çektiği Aşk Yarası…
Her Delikanlı Saygılı Olursa Aleme, Alem Delikanlı Olur Gösterir Sana Saygı…
♥ belinde Silah Çıkmışsın Çarşıya , Tesbih elinde yapıyor Makara, Bizim Mekanımızda OLmaz Numara , Şimdi yavaştan Adımlarını Saymaya başla…
Yarı Yolları Biz Tamamladık Ağır Abileri Önümüzde Çeketlerini Bağlattık, Delikanlı Adam Şekil Yapmaz Koçum Delikanlı Adam Saygı Görür
♥ Ahh be Güzelim Bu Yolar Dikenli Bozar Seni, Sen git Evinde Evcilik Oyna Koymaz Bu Sana…
Sözleri Ben Yazarım Gençler bilir bizi, Aşkı Ben Yaşarım Örnek Alır Gerisi…
♥ Gece gideriz Aleme içeriz geceleri vardır bir Sebebi, Bizim Sevgimizi Anlamaz Uzaktan Bakan insafsız biri…
Yazdım Hayatını yeniden oyna Koçum Senin Gibi Adamlardan oLmaz Oyun Biz Çizeriz Şeklinizi, Şekil yapmayın Budur En iyisi.
♥ Tesbih Sallıyorsak Alemi biliyorsak Güzelide Seviyorsak Alem Bizi izliyor demektir…
Biz Sevgimizi Delikanlı Gibi Gösterir geleceğimizi Harbi Sözler üstüne Kurarız…
♥ Der Delikanlı Benim Gibi Sevemez her Sevende Benim Gibi Delikanlı Olamaz Gülüm…
Biz Ne Delikanlılar Gördük, Alemde şekil yapamaya Çalışıp El Aleme rezil Olan…
♥ SENİN AŞKlN YALANMlŞ BANA YALANMAMlŞ AŞK LAZlM.
KlZLARlN VE OTOBUSLERİN PEŞİNDEN KOŞMA 5 DAKKA SONRA YENİSİ GELMESSE SÖLE.
♥ Sen benim için bir hiçsin o ise biriciğimm.
Sevmek Buysa Sevilmek yok öyle!
♥ UĞRAŞMAM BN DÜNÜMLE VE DÜNÜMDEKlLERLE YARlNA BAKRlM YANlMDAKİLERLE.
Güller güzeldir fakat dikeni acıtır derçer,niçin acıtsın ki tutmasını bilmiyorsa eller.
Not: Siz de sitemize katkıda bulunmak istiyorsanız; yorum bölümünü ya da Yeni Söz Ekle butonunu kullanarak güzel sözler ekleyebilirsiniz.