-->
Logo

En Yeniler

Aldattılma Sözler

Aldattıktan sonra köpekler gibi pişmanım deyip, geri dönen sevgiliye, kalp değil bir parça kemik verilir..
Sana bi sorum olacak sevgili? Acaba sen doğarken mi içerde unuttu doktor senin 'Şerefini' ?

İnsanlardan sıkıldım "Hayvanat Bahçesine" ziyarete gidicem diyen kişiye, tabii "Akraba Ziyaretleri" önemli dedim..
Erkekliğin gücü bir kadına vurmakta değil; 1 kadına vurulmaktadır..
Senin kolların yok mu be kadın, her seni seviyorum diyene bacaklarını açıyorsun?
Aşk'ın 'kürtajı' yoktur sevgili.. Bakamayacağın 'aşka' GEBE kalmayacaksın!
Ey küçük güvercin sen mi "kuş beyinlisin" yoksa, üzerine sıçtığın için kendini şanslı sanan büyük insanlar mı?

Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer yine kendi kıçınızın üstüdür..
Martılara attığım simit, önüne süt bıraktığım yavru kediler, ve sana verdiğim değer, hayvan severlik bu olsa gerek..
Ulaşılmaz olduğum söylentisi doğru değil. Sadece çocukların ulaşamadığı yere koydum kendimi..

Yokluğunda hiçbir şey değişmedi gözümde
, çünkü annemden başka karşılıksız seven görmedim ömrümde!
Her gece sesinle uyanıyorum acaba gerimi geldi? Perdeyi aralıyorum bir de bakıyorum ki sonuç yine aynı, mahallenin köpeği..
Bazı hatunların pembe olsa da kimliği, bir çok adam sıfatında gezenlerden çok daha mavidir yüreği..

Her Yürek Sevebilseydi Zaten Adı Yürek Olmazdı, Ve Her Seven Yürekli Olsaydı, Aşk Bu Kadar Basit Olmazdı!
Seni başkasıyla paylaşacağıma hediye ederim daha iyi..
Kadına şiddet uygulayan erkek için kapınızın önüne bir kap su koyun, o da hayvan!
Simetri takıntım var. Yamuk insanlara tahammül edemiyorum;
Ağzını, burnunu düzeltesim geliyor..
Şerefsizim seni seviyorum dedi. Hangisine inanacağıma şaşırdım.
Sınavı şifreli, futbolu şikeli, interneti filtreli, seçimi piskevütlü, bir ülkedeyiz!
Vay Şuranın Delikanlısıyız, Vay Buranın Çocuklarıyız Diyenlere, Kısa Bir Not!
Delikanlıyı 'Ana' Doğurur Memleket Değil.
Özledim desem dönermiş bana geri.
Ben zincirini kıran iti bir daha kapıma bağlarmıyım!
Hayatımı yazsam roman değil yemek kitabı olur. Ne kadar hıyar, salça, maydonoz kişilik varsa geçti şu fani ömrümden..
Kuşkusuz ki en büyük ön yargı; etrafımızdaki herkesi 'insan' sanmamızdır..
Arkandan Havlayan Köpekler Varsa... Bil Ki Doğru Yoldasın..!

Sokak çocuğu diye bir şey yok! Sokaklar çocuk doğurmaz! O ayıp bizim...

Aylar sonra sevgilinizden gelen, "nasılsın" mesajıyla umutlanmayın sakın. Her katil merak eder, vurduğu kişinin ölüp ölmediğini..
Seni Yükselten Namusun Olsun Ayakkabı Topuğun Değil...
Boşuna uğraşmayın! Ana sütüyle adam olmayan, inek sütüyle hiçbir şey olmaz..
İhanetleri giyinmişsin yine. Her defasında diyorum sana bu kadar şık olmana gerek yok, her halinle kahpesin!
Resim öğretmenimiz; "en sevdiğiniz hayvanı çizin" dedi. Bütün eski sevgililerimi sıraya dizdim..
Sen ölünce mezar taşına, ''Rahmetlinin bacakları ilk kez bir araya geldi'' yazdırmalılar sevgili..
Ne çay, ne sigara, ne alkol.
İnsanların verdiği zararın asgarisini bile vermez.
Dumansız hava sahasından önce, "yavşaksız" kara sahası lazım bize..
Terkeden kişi, kendinin asla terkedilmeyeceğine inanan insandır. Heykelini dikmeye ise gerek yoktur, çünkü o zaten taştandır..
Atılan golü ağır çekimde tekrar tekrar izlemek, erkeklerin bir şeyi bir kerede idrak edemediğine en iyi örnektir..
Duydum ki böbreğinde taş varmış sevgili. Kesin kalbinden düşmüştür..
Terk edilebilirim kaderimdendir. Ama asla terk etmem karakterimdendir..
Bazen kadınlar olarak engelli olduğumuzu düşünüyorum. Sandalyemiz çekiliyor, kapımız açılıyor..
Kimi kız şanslıdır, oyuncak ayının içinden yüzük çıkar. Kimi kız şanssızdır, adamın içinden ayı çıkar..
Sarı öküzün yanında duran; ya huyundan ya tüyünden kapar..
Gömleğinin markasıyla ilgilenmiyorum paşam yüreğinde.
MADE IN ADAM YAZSIN YETER..
Sinek gibi, bal varken boka konmayı seçti! Napim ben şimdi ha napim?
Kuruşu kuruşuna hesapladım seni; inan beş para etmiyorsun..
Yüzde ısrar etme doksanda olur, insan dediğin Noksanda olur! Bir ben varım deme, yoksanda olur..
Sevdiğine 'çiçek' veren romantik olur.
'Yüzük' hediye eden ciddi olur.
Ama benim gözümde;
sevdiğine 'Soyadını veren' adam olur!
Arkamdan oynanan oyunları görmüyorum sanmayın; sadece çocukların beyin gelişimi için, oyuna ihtiyaçları var diye müsade ediyorum..
Yalan makinasına bağlamalı seni, aşk dedikçe çarpıl dur sevgili..
En az benimki kadar annemin de ahı tutar sana. Burnumdan getirdiğin süt, onun sonuçta..
Erkek arkadaşının parası yok diye "Tokum" diyen de vardır,
"Yokum" diyen de..
Ölüm su değil ki içipte ölesin,
İnsanlar mert değil ki inanıpta güvenesin,
Adam gibi biri yok ki ALLAH'ına kadar sevesin!


Kadınla şeytanın işbirliği onbin yıl önce adem'in elma yemesiyle başladı. Günümüz erkeklerinin ayva yemesiyle devam ediyor..
Kanuni gibi bir sultan gelseydi bu gönül imparatorluğumuza, biz de "Hürrem" olmasını bilirdik elbet..
Bir ömür seninleyim derken hangi hayvandın? Kelebek mi?
Eski sevgili konusu biter bu seferde 'sana yeni sevgili bulalım' konusu açılır.
Arkadaş çevresi değil, kadrolu pezevenk çetesi sanki..
Kızlığı, soyadından önce bozulan kızlarda var..
O'na gittikten sonra, bana geri gelme! Verilen mal geri alınmaz neticede..
Güven duygusunu kaybetmemiz de, emeği geçen karaktersiz insanlara, bir ömürlük sövme duruşuna davet ediyorum..
Arkamdan atıp tutmanın üç nedeni olabilir! Ya fesatsındır, ya salaksındır, ya da mesafeyi koyduğum yerde kalmışsındır..
Herkes pinokyo gibi insana dönüşme şansı bulamadı, kimileri hala odun kaldı..
Hep şerefe deyip kaldırırdın kadehi, ben ise hep mutluluğa kaldırırdım.
Senin şerefe ihtiyacın vardı, benim ise mutluluğa..
Hoca: Bak hala suratıma bakıyor! Öğrenci: nerenize bakayım?
(Bir Öğrenci Kapağı)
İHANETİ yine giymişsin üstüne, ben sana demedim mi bu kadar ŞIK olma sen her halinle “ŞEREFSİZ”sin!
Bekaretin bacaklarının arasında kendini evleneceğin adama sakladığını söylüyorsun. Peki ya dudaklarında ki doğmamış çocuklar..
Senin için ölürüm diyerek konuşmaya başlamıştı,
ve elimle kapatıp ağzını şunu sordum.
Benden önce kaç kişinin uğuruna kefene büründün?
Annem: `neyin var?´ diyerek böldü sessizliğimi. Ben de gittiğini ve kaybettiğimi söyledim seni. O da saçlarımı okşayıp: 'üzülme evladım!'
Cana geleceğine mala gelsin dedi..
Allah hayvanlara bile kuyruk vermiş arkasını kapasın diye, insanoğlu ise açmakta kararlı..
6'ya kadar sayabilen bir ingiliz çocuğu gibisin, senin "SEVEN"in yok..
Attığım her adımda seni düşünüyorum, bir daha boka basmayayim diye..
"Ş e r e f s i z" kelimesi dururken, mezarına adın yazılmasın..
''Ben farklıyım'' diyene; çıktığı yerin özelliğini sorasım var..
Kırdım diyorsun zincirlerini. Evet köpekte çeker koparır zincirini kaçar o da ama, halkaları boynunda taşıyarak..
Devir çok değişti! Gönül fermuar dinlemiyor..
Ağaç kurur dalı kalır, insan ölür adı kalır. Şayet ben ölürsem namım size yerinizi hatırlatır!
+ Baba dünyanın en iyi çocuğuna sahip olmak nasıl bir duygu?
- Ben nerden bileyim git babaannene sor..
Akmayan rimel yapacağınıza, ağlatmayan erkek yapsalarda şu kızlar bi rahat etse..
Keşke Verem Olsaydın da,
"VEREN" Olmasaydın Be Sevgili..
Annenize Bırak 'Seviyorum' Demeyi Bide Tavır Yaparsınız.
 Ele Kurban Olur Hatta Taparsınız,
Doğru ya Cennet Sevgilinizin Yatağında Değil mi?
Canım bak ne dicem, ara sıra kullansana o beynini, yan etkisi yokmuş..
Ateistin biri Müslümanla dalga geçmek için sorar;
- Allah ne kadar büyüktür?
Müslüman cevap verir:
- Senin gibi insanlara bile
nimet verecek kadar!
Yazdıklarımı alınma sakın üstüne!
Ruhu olmayan sözcükler ne ifade edebilir ki yüreğine?
Şu hayatta öyle insanlar tanıdım ki, karakter tahlili yaptırsalar o bile negatif çıkar..
Yüreğime gömdüklerim ile bir daha işim olmaz!
Ölüyü diriltmek Allah'a mahsustur...
Çözemedim bazılarını..
Uzaktan mı adamlar, yoksa adamlıktan mı uzaklar!
Hani vampirler adamları ısırıyor da adamlar vampir oluyor ya,
bizde insanlıktan çıkanları ısırsak, acep adam olurlar mı?
Bir zam da şu insanlara gelse, kendilerini bu kadar ucuza satmasa..
Bu dünyada sadece toprağın altında yatmalısın, onun bunun değil..
Hayatta iki kör tanıyorum; 1.'si senden başkasını görmeyen ben, 2.'si beni göremeyen sen..
Allah bana ne verdi? Diyen insan, UNUTMA, bu söylediklerini dahi, Allah’ın sana verdiği dille söylüyorsun..
Kaybettin beni ama üzülme, sana çok kız var kaldırım köşelerinde!
Seviyorum demek yetmez. Onu, oyuncak ayının karnına basınca da duyuyoruz..
Annen Soracak Olursa Eğer;
Kirlilerin Var Mı Diye, Unutma! NAMUSUM Diyeceksin!
Avucum kadar yüreği olmayanların, kolum kadar dili var!
Tipin Önde Gidiyor Olabilir Ama,
Karakterinin Adım Atacak Hali Kalmamış!
Ne kadar çok değer verirseniz o kadar çok sevilirsiniz.
Tabii bu sadece hayvanlar için geçerli..
Nasıl Bir Kalp Var Sende?
Otomatik Kapı Gibi, Önünde Durana Açılıyor..

Unuttum sanma sakın! Her köpek havladığında aklıma geliyorsun..
Senin gibi olmak vardı,
ama Allah beni 'insan' olarak yarattı..
Karakterin otursun, söz ben ayağa kalkacam..
Kimileri zor şartlar altında insan olmaya çalışır.
Kimileride hayatı eğlenmekten ibaret sayıp, hayvanlarla yarışır!
Yazdığım hiçbir sözü üzerine alınma!
Benim alfabemde kanı bozuk satırlar yok ki, sana adansın..

Bir süre sonra anladım ki; vazgeçilmez olan sen değilsin!
Vazgeçmeyi bilmeyen benim..
Rabbim bizden uzak tutsun, demir paradan daha bozuk insanları..
Birkaç beden büyük gelir bazılarına benim laflarım, ziyanı yok.
Gelecek senelerde de giydiririm..
Kadın ağdada acı, ojede sabır, doğumda sancı, aşkta gözyaşı demektir.
Bütün bunlara rağmen kadına güçsüz demek erkeklikmidir?
Sen kazandıklarının adını biliyordun: para gibi mesela..
Bende kaybettiklerini çok iyi biliyordum: şeref gibi mesela..
Allah rahatlik versin hepimize. En çok da vicdan rahatlığı..
Seviyorum delileri.
En azından, kafaları bozuk, kanları değil..
Sigaramın dumanını kıskan.
O nefesimde, sen hayalimde bile değilsin..
Ölmeden önce görmemiz gereken yerlerden biride,
çevremizdekilerin gerçek yüzüdür..
Bir zamanlar kendimden bile esirgediğim seni,
şimdi şehrin tüm sürtüklerine bağışlıyorum seni!
Gel eskici gel, çekinme sök al yüreğimi. İstediğin kadar ucuza sat.
Sat ki, üç kuruşluk insanlara değer vermemeyi öğrensin artık!
Yeni sevgilim var, çok mutluyum demişsin.
Ama unutma aslanın bıraktığını her zaman çakallar kapar..
Pes etmek tarzım değil ama, sen savaşmaya değmezsin..
Hep sorardın ya, beni ne kadar seviyorsun diye.
Benden sana geç kalmış bir cevap.
Hak etmediğin kadar..
Konuşurken yüzüme bak dedi.
Hangisine bakacağımı şaşırdım..
Git tabii sevgilim. Cehennemin dibinin de,
bir yapılış nedeni var sonuçta..
Ne kızlar gördüm daha çay yapmasını bilmeden,
çocuk yapmasını bilen..
Besmelesiz sevdin galiba beni. Bak çarpılmışsın.
Yüreğin bir yana kaymış, şerefin bir yana..
Ne olursan ol gelme! Yeterince hayvan besliyorum bugünlerde. Ali babanın çiftliği b*k yemiş yanımda..
Adını şifrem yapsam yetersiz karakter diyecek, hâlâ konuşuyorsun..
Kahpelik sanat olsaydı.
Her bir fotoğrafın ayrı bir eser olurdu..
İndir şu egonu da yüzünü görelim, demek istediğim insanlar var..
Eğer ölürsem, organlarımı ihtiyaç sahiplerine bağışlıyorum.
Orta parmağım hariç, onu layık olana vereceğim..
Özgürlük için gökyüzünü satın almanıza gerek yok!
Ruhunuzu satmayın yeter..
Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların,
aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo
olduklarını görmeleri baya zaman alıyor..
Sevdiğin kadına sahip çıkamıyorsan,
Annenle güne gideceksin paşam..
Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım.
Halbuki bütün numaralar sendeydi..
Siz nasıl 'rol yaparsanız,
bende öyle 'senaryo' yazarım.
Sıkıntı yok..
Kim demiş erkek dayıya çeker diye!
- Bazı erkekler var aynı halası!
Ben kendi kusurlarımla dalga geçen bir insanım.
Senin sokmaya çalıştığın lafa mı üzülecem..
Bağlanmaktan korkuyorum dedi.
Tasmasını çıkardım gitti..
İnsanlar beni rest çekişimden bilir.
İte köpeğe diz çöküşümden değil..
Kendini beğenmiş insanları severim.
Hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek, ayrıcalıktır..
Trip atmasın, dırdır etmesin, hep elimin altında olsun,
nazlı nazlı süzülsün istiyorsanız, balık alıp besleyin..
Eski sevgilimin yeni sevgilisine soruyorum antikacımısın?
Defterini dürdüğüm insanların muhasebesini tutmuyorum.
İade faturasını kesip, hatalı mal olarak iade ediyorum..
Dansözlerin bir özelliği kalmadı artık.
Piyasada zaten g*tü başı oynayan çok..
Wi-fi görmüş telefon gibi
her önünüze gelene bağlanmayın..
Ve yanlızca "yüreğimdesin" demişti adam.
Geldiği yoldan geri dönerken, usulca fısıldadı kadın.
"Ben hiç kalabalık yerlere alışamadım."
Benimle kurduğun hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar ucuzsan,
ben de seni tanımayacak kadar pahalıyım!
O göbeğini kapat cici kız,
ileride orda masum bebek yatacak..
Gitmek istiyorsa bırakacaksın ipini,
bazı hayvanlar evcilleşmez..
Cana geleceğine, sana gelsin.
Sende az mal değilsin hani..