-->
Logo

En Yeniler

Ağır Abi Sözleri Kaliteli Güzel sözler

Ağır Abi Sözleri Kaliteli Güzel sözler

Rakı Makyaj Gibidir, Bardak Tazelendikçe İnsan Güzelleşir

Onu son görüşüm meydana geldiğini bilseydim, yabancı çeşitli bakardım yüzüne.
Her detayını inceler,ezberlerdim. Minik bir genç seslendi arkamdan ; işte Abi hayallerini düşürmüşsün Daima Bir Sürü İçiyorsun Dediler, Bir Zaman Ne Sebeple İçiyorsun Demediler  En kocaman aşklar nefretle başlar diyenlere sesleniyorum ; Benim en kocaman nefretim bir aşkla başladı.

 "Bir il ol. Örneğin , Ankara benzeri ... De ki; sokakların denize çıkana civarı seveceğim seni

Toparlayamadığını iyice dağıtıyor birey ..

 İnsana "zevk" duygusunu tattıran ve harika durumda olan her şeyin tadını ne türlü çıkarması gerektiğini öğreten bir şey; kaybettikleridir esasında

Ve Sevmek Bir Umuttu İşte ; "BELKİ" İle Başlayıp "KEŞKE" İle Biten  Kalbinde Ömür Boyu Yemiş Gibiyim Girişi Pratik çıkışı olanaksız

Gökyüzü soğuyunca değil, vicdanı soğuyunca başlarmış insanın kışı.

Hani diyorlar ya; Benzer ilde olmak dahi yetiyor, işte Ben seni göremedikten ardından üst katta olsan ne olabilir

Bi bayan namusuyla güzeldir, Bi erkek adamlığıyla yakışıklıdır  

" Esasında acılar hiç geçmiyor, yepyeni acılar gelince o meşgaleyle eskilere ara veriliyor." Keşke becerebilseydik be sevgili…

 Keşke her birşey her yere dağılmasaydı bu gibi . Keşke biz daima biz kalsaydık.

Biz olabilmek uğruna, 'ben'lerimizi kaybetmeseydik. Ne Sebeple mutluluga işaret eden hiç birsey yazmıyorsun diyolar. Tatmadigim yemegin tarifini vermem ben. Aklım Unut Diye Haykırdığında ; Kalbim İşitme Engelliydi..

Bir Birliktelikten Ardından Elini Tutamadıysan Şayet Dilini Tutacaksın

Yavşaklığın Lüzumu Yok. Bana Mantık Vermeyin Huzur Verin Olmadı Tütün Verin, Cigara Verin, Gerisini Boş Verin

Ağır abi sözleri, giderli sözler, atarlı sözler, gideri olan sözler, ağır sözler, adam sözleri, kaliteli sözler, facebook güzel sözler, güzel sözler, kaliteli güzel sözler, atarlı giderli güzel sözler