-->
Logo

En Yeniler

Sevdiğim Kız Başkasının Mı Olacak

Sevdiğim Kız Başkasının Mı Olacak

Sevdiğim kız başkasının mı olacak, 
O güzel gözler başkasına mı bakacak 
Narin ellerini söyle kimler tutacak 
O fidan gözyaşımla sulanacak 

Sevdiğim kız başkasının mı olacak, 
O güzel gözler başkasına mı bakacak 
Narin ellerini söyle kimler tutacak 
O fidan gözyaşımla sulanacak 

Ellerin uzak uzak oldu yasak bana 
Beni rahat bırak bırakabilir sözleri tuzak bana 
Derbe derbeder derdime derman olamadı yarama 
Aşkı öldürdün çek vur öldür acıma 

Rap 
Acımadan gittin derdime bin dert daha ekledin 
Hiç mi beynin cızıldamadı canice gidişinle benim bu kalbimi öldürdün 
Hiç mi insaf yoktu seni delice seven bu insanı yaktın 
Ellerimi tutma başka ellere verdin benim sonumu kendi ellerinle belirledin sevgilim 
Hadi git şimdi dönme bir daha ellerin başka ellerin üstünde 
Beni bulamazsın birtanem seni delice seven bu insanı yakıpta gittin 
Ezdin geçtin nasılda yaptın bu hatayı şimdi ben ne yaparım sensiz 
Aşkım hala seviyorum delicesine bunu billll 

Sevdiğim kız başkasının mı olacak 
O güzel gözler başkasına mı bakacak 
Narin ellerini söyle kimler tutacak 
Bu fidan gözyaşımla sulanacak 

Ellerin uzak uzak oldu yasak bana 
Beni rahat bırak bırakabilir sözleri tuzak bana 
Derbe derbeder derdimi derman olamadı yarama 
Aşkı öldürdün çek vur öldür acımaaa