-->
Logo

En Yeniler

iltifat sözleri vefasızlık sözleri

İltifat sözleri


İltifat Sözleri

Hadi bırakalım inadı yaşayalım hayatı senin için geldim yeniden dünyaya..

Hadi evet de bana evet de kalbime açtım ellerimi kalbimi bekliyorum o sıcacık sevgini..

Hayatımda bir ilksin aşkım ilk defa aşık oldum hayatımı verdim sana şimdi seninle yaşıyorum bu dünyada.

İltifat gözlerine bakınca cenneti görüyorum bir tanem, güzel gözlerinden sen sorumlusun.

İzliyorum seni gizlice hayranım o bakışlarına gülüşün zaten bambaşka sevdiğim..

O gülüşündeki gamze olmak isterim güzelliğine güzellik katmak için..

Saçlarının 1 teli olmak isterdim hep yanında kalmak için!

Saçlarının kokusuna alıştım bebeğim sen benim cennetimsin ancak bundan sonra sen benim cehennemim olursun bunu unutma gülüm !

Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin aşkım

Sarı saçların güneşin ışığıyla birleşince saf altın gibisin aşkım güzel gözlerinle bana bakınca hayata başlıyorum o anda..

Sen bir erkeğin isteyip de elde edemediği varlıksın! Sen yalan dünyaya gönderilmiş tek gerçeğimsin aşkım.

Sen bir pınarsın, içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan

Seni dünyanın en güzel 9. Harikası seçiyorum :)

Seni ilk gördüğümde hayattan zevk almayı öğrendim, elini tutunca kalbimin atışını hissettim sözlerinle gülmeyi öğrendim aşkım!

Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti biriciğim..

Seni seçti bu yürek gözlerine hapsoldu bu yürek gülüşünle hayat buldu bu beden bebeğim!

Seni yaşadığım kadar hayatı yaşasaydım hayatımda kimse olmazdı aşkım..

Seni yaşarken yanımda nesneler görünmez yanında sana küçük buseler atarken hayatla bağlantım kopar o an.

Senin iç güzelliğin yeter bu yalan dünyadaki polyannacı sevgilere aşkım, içinin güzelliği yüzüne vurmuş ay yüzlüm benim

Seninle yaşlanmak tek idealim, gözlerine bakarak ömrümü bitirmek ise vasiyetim bebeğim!

Sevgilim bugün süper güzel oldun saçlara bak dağınık ama ayrı bir havası var.

Sevgin 1 numara seviyorum seni bebeğim güzelliğin yeter dünyaya

Sevgiyi seninle öğrenirken aşık oldum güzel yüzüne seninle aşkı öğrenirken sensiz kalmaktan korktum gülüm

Seviyorum seni seviyorum demeyi seviyorum gözlerine baktığımda sıcacık gülümsemeni..

Şimdi uzaklarda olsan da hayalin yetiyor bana bir gün geleceksin yanıma o zaman başlayacağım yaşamaya..

Tüm güzelliklerimi mutluluklarımı heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum.

Yürüdüğün yol olmak isterim hiç aksamadan seni yürütmek için bu hayatta..

Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur, yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yü