-->
Logo

En Yeniler

Güzel sözler resimli

güzel sözler, güzel, sözler, resimli güzel sözler, güzel sözler resimli, en güzel sözler, güzel söz, ne güzel sözler, çok güzel sözler, güzel sözler kısa anlamlı, güzel sözler aşk, güzel sözler facebook, güzel sözler twitter, güzel sözler paylaş.

Derdi olanın derdini dinleriz, dert olanın derdi oluruz.

Sen onun aşkısın ben ise dostu, aşk geçicidir dostluk ise kalıcı.



Hayat bana bir şey öğretti, aşk her şeydir ama her şey aşk değildir.
güzel sözler resimli

Her deniz bir martı, her rüya bir uyku, her nota bir şarkı, her ağaç bir kök bulur da ben başka bir sen bulamam.

Gittin gideli, kapılar ardına kadar açık be gülüm, unutmuşum kapamayı kar kış ne boranlar gördüm, neler geldi geçti bilemezsin duysan da inanmazsın sen bile.

güzel sözler


Aşk havuzuna sadece aptal olan düşer, ben düşmedim beni ittiler.

Uzaklarda mesafe olabilir bu kesin, ama mesafeyi koyan da sensin, bilirsin.

Bazı insanlar çok uyur, mutsuzluğu daha az hissedebilmek için.

Mutluluk insanın üstüne sinen bir koku gibidir.