-->
Logo

En Yeniler

Güzel Sözler En Yeniler

2015 aşk sözleri, en güzel sözler, sevgiliye söylenecek en güzel sözler, aşk sözleri sevgiliye, güzel sözler, iyi sözler, aşk sözleri, sevgiliye söylenecek sözler, sevgiliye söylenecek en güzel söz.
anlamlı resimler




Gözlerimi saran kirpiklerim misali sar beni...
"Bilinmeyen" insanı korkutur. Ta ki insan bilinmeyen ile yüzleşip o korkuyu bilene kadar.
Yüzüne güldüklerim  kendilerini değerli sanmasınlar! Benim mizacım bu ben gülmeyi seviyorum...
T
erkettiğinde bulmak istediğin gibi bırak.Takdir edildiğinde değil taklit edildiğinde anlarsın başardığını.Ufakken bakkaldan çikolata alınsın diye ağlardım şimdi senin için ağlıyorum. Anla artık seni ne kadar sevdiğimi.
anlamlı güzel sözler
aslına bakarsın herhangi birine aşık olabilirdim ama aşkı sende tatmasaydım.
Aşk iki gönlün işiyse neden acısı tek gönüle yüklenir ki...
Gözünden kopan tek damla yaş dünyayı yakıp yıkmama sebep olur.
Biten bir aşk değilde o biten aşkın anılarının yalandan ibaret oluşu yıkar insanı.
Çakal olmak değildir mesele, mesele çakallar dünyasında çakallarla dans edebilmekte...
Ben senin için ne kadar ateş olduysam sen bana başkası için o kadar rüzgar oldun. Hep söndürdün bu ateşi.
Allaha şükür iki gözümde görüyor ama ben görmezden geliyorum artık.
Allah belanı versin diye dua ederdin sevgili, usulca amin diyorum seni geri versin diye.
Bana sorma hayat hangi renk diye ben birtek aşkla bakan gözlerinin rengini bilirim.
Kaybetme korkun yoksa neden seversin be adam...
" Ver soğuktan titreyen kalbini göğüs kafesimde ısıtayım... "Aşkın demek güğüs kafesimde dolaşan nefes.Gel bana ve artık aramızda kopan fırtına değil nişan yüzüğümüzün ipi olsun...