-->
Logo

En Yeniler

Güzel sözler 2015 resimli part 2

güzel sözler, güzel, sözler, en güzel sözler, ne güzel sözler, güzel sözler uzun, güzel sözler kısa, güzel sözler anlamlı, güzel sözler resimli, güzel sözler 2015, resimli güzel sözler, güzel söz, güzel, söz, sevgiliye söylenecek güzel sözler, dosta güzel sözler, arkadaşa söylenecek güzel sözler, güzel sözler facebookta paylaş, güzel sözler, güzel sözler paylaş.

Dal rüzgarı affeder, ama kırılmıştır bir kere...

Senin aldığın nefes kadar benim yazdığım roman var.

Tüm sevgilerimizi verdiklerimiz var ya işte onlar hayal kırıklığına uğrattı bizi.

güzel sözler


Sensizliği gökyüzündeki yıldızlara yazmak isterdim, sabah olunca kayıp olsun diye.

Kilometrelerce uzaklara gizlense de dostluğumuz aynı dünyada oldukça dostuz.

Sen büyük bir okyanusun içinde gizemli, ve bir o kadar da etkileyici adasın sevgilim, seninle olduğum için mutluyum bir tanem.

güzel sözler resimli


İçim o kadar seninle doldu ki insanlar seni göz bebeklerimde görür diye bakmaya korkar oldum.

Ben son sözümü söylersem eğer, bunun geri dönüşü yoktur.

Git demek bana yakışmaz istesem çeker giderim ama git demem.

Duyguları açığa veren gözler olmasa, kalp hislerin mezarlığı olurdu...