-->
Logo

En Yeniler

Anlamlı Güzel Sözler yeniler

Yeni anlamlı sözler, anlamlı, güzel, sözler, facebokta paylaşılacak sözler, facebook güzel sözler, en güzel sözler, anlamlı özlü sözler, özlü sözler anlamları, ggüzel sözler arkadaşa, sevgiliye anlamlı sözler, derin anlamlı sözler, dosta anlamlı sözler, güzel sözler kısa, güzel sözler twitter, kısa anlamlı sözler, kısa anlamlı güzel sözler.
anlamlı kısa güzel sözler


Sen tek aşık ol, gerisini ben halledicem.

Konuşmak susmanın kokusudur. ya sus git, ya konuş gel ortalarda kalma! uydurma korkaklığın tortusudur.

Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı tahmin etmek sanırım .

Bir Süre MutIu OIursan Beni Getir AkIına, İşte Ozaman Anlarsın Düzmece MutIuIukları Anlarsın Hakikat Yaşama .

Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bigün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı amaçlı kaderimi mahkemeye vereceğim.

Mutluluğun peşinden kosma mutlu olmak senin peşinden koşsun ve hayatta öyle mutlu ol ki gözlerinde akan tek damla yaş arayıp da bulamayanların sadakası olsun.

Varsa kaderinde tecavüze uğramak çırpınmayı bırak zevkine bak.

Basını Göğsüme yasIadığında tek tek düŞmanım vardır: o da Geçip Giden süre .

Aşk tek hayaIse ben bu hayaIin içerisinde oImak talep ediyorum ama karabasanlardan korkuyorum.

Ne civarı ayrıntılı planlarsan, mukadderat sana o civarı katı vurur.

SEN BENİ aIdattın bırakıpta eIIere kaçtın. SENİN hatanı anladım. BEN SENİN kitabını çoktan kapattım.

Değer verdim yeteri civarı bundan ardından her biri ederi civarı .

Her Sigara içtiğimde, Seni çekiyorum Derin Derin içime, Dumanı Yavaşça üflüyorum Duman oldu hayalin Seyrediyorum Birtanem, ben Seni bu şekilde Sevmesini Öğrendim.

Okadar güzel birşey var ona yaşattığım ancak o nerde yanlışım var hep oonları gördü.

Dal rüzgarı bağışlar ama kırılmıştır tek sefer.

Aşk tek hayaIse ben bu hayaIin içerisinde oImak talep ediyorum ama karabasanlardan korkuyorum.

Ben Yaşamı Sevdim Senin Mahaline Ben Yaşama Bağlandım Senin Benzeri Yalancı Mahaline .

Hadi Git BensizIiğe Ben Senden Çoktan Gittim SensizIikIerde MutIu OIdum Senden Uzakğım Yaşama Yakınım.