-->
Logo

En Yeniler

Sebastian sözleri 2015 / resimli

sebastian sözleri 2015, reslimli sebastian sözleri, güzel sözler, en güzel sözler, resimli sözler, sebastian ne demek, anlamlı sözler.

Bu günü beğenmedim sebastian baştan alalım.


sebastian sözleri



Kimi sevdiysem kısmeti açıldı nasıl iş bu sebastian.

Soda getir sebastiyan hazmedemeyenler var.


sebastian sözleri



Sor bakalım sebastian beni hiç hak etmiş mi ?

Gittiğim yol yol değilde manzarasını seviyorum sebastian.


sebastian sözleri



Söyle ona sebastian o kadar kırdıki kalbimi uyusam bile geçmiyor.

Atı kıskandırmak için eşeğe binilmez sebastian.

sebastian sözleri


Söyle ona sebastian sürekli eksik olan bir süre sonra gerekli de olmuyor.

Çay demle sebastian bu gece mevzu derin.

sebastian sözleri


Söyle ona sebastian ağır geliyorsa yaşam kapı orada ikile paşam.

İyi ki üzdüler bir şeylerin farkına vardım, insanları tanıdım, iyiyi kötüyü gördüm sonra olması gerektiği gibi davrandım değiştin dediler sebastian.

sebastian sözleri


Kıskanmayan erkek asidi kaçmış kola gibidir sebastian.

Hayatta iki şeyin değerini bileceksin sebastian, benimleysen değerimi değilsen haddini.

sebastian sözleri


Bugün onu unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan sebastian.

Seni seviyorum demekten korkan adam mı olur sebastian.

Bunu unutma sebastian, bazı insanları kırmak gerekir içinde ne olduğunu görmek için.

sebastian sözleri

sebastian sözleri

sebastian sözleri

sebastian sözleri

sebastian sözleri

güzel sözler