-->
Logo

En Yeniler

En güzel sözler, güzel sözler kısa ve anlamlı

güzel sözler, güzel, sözler 2015, güzel sözler en güzel, sevgiliye güzel sözler, çok güzel sözler, en güzel sözler, ne güzel sözler.


Merhaba arkadaşlar bu yazımızda da sizinle en güzel sözleri paylaşıcaz, bu güzel sözler sizin için özenle seçilmiş olup, çok anlamlıdır buyrun işte güzel sözler:

Yarınlarımın sıcak sabahı sıcak sabahlarımın yarınlarısın sevgilim.

Sevmeyi yüceltme ne kadar yüceltsen o seni o kadar alçaltır, ama bilmiyor ki o sevmesede içindeki sevgin seni yüceltir.



güzel sözler

Değer verdiğin insan sana değer vermiyorsa bırak kendi değerinde kalsın.

Ben senin beni sevme ihtimalini sevdim.

Sevilmeyi öğrenmek sevmeyi bilmektir ben sevilmeyi seninle öğrendim, çünkü seni çok sevdim aşkım.

Unutma fırtına limanda kalana değil bırakıp gidene vurur.

Dal rüzgarı affetse de kırılmıştır bir kere.

Dengesini kaybetmişlere itinayla rot balans ayarı yaparız evladım.

Sevme sevsinler sana önem versinler, ağlama ağlatki değerini bilsinler.

Uçan da kaçanda bilir adımızı biz delikanlıyız yaşarız kuralında hayatımızı.

Sana değer verip aşkı bulacağıma x e değer verip y yi bulurum daha iyi.