-->
Logo

En Yeniler

Ayrılık Sözleri, Ayrılık Mesajları / resimli, uzun, anlamlı

ayrılık sözleri, ayrılık, sözleri, güzel sözler, güzel, sözler, ayrılık sözleri facebookta paylaş, güzel sözler facebookta paylaş, ayrılık sözleri kapak, ayrılık sözleri resimli, ayrılık sözleri resimli facebook, ayrılık sözleri uzun, ayrılık sözleri kısa, resimli ayrılık sözleri, ayrılık mesajları, ayrılık, mesajları, ayrılık mesajları facebook, ayrılık mesajları uzun, ayrılık mesajları resimli, ayrılık mesajları anlamlı.

Dünya bir efsane, hayat bir dram, yaşam bir hüzün, sevmek ise bir hata.

güzel sözler, ayrılık sözleri

Acıyı hissetmiyorum, sevmeyi beceremiyorum, çaresizlik hiç bitmeyen bir senfoni gibi sensiz...

Ben seni bir noktadan geçen doğrular kadar çok sevdim sen ise beni iki noktadan geçen bir doğru kadar anladın.

Bırakıyorum seni bir elveda bile diyemeden, seni seviyorum seni bile göremeden.

Sensiz kaldığım ilk günden beridir içimde bir umut vuslata dair, akşamlı imzaladım gözyaşlarım ile seni aramıyor, sormuyorsam bu senden vazgeçtiğim demek değildir, bir daha bölye sevecek olsam bir kalemde silerdim seni.

Belki anlamadığım bir his, belki sana kızamadığımın belgesi, belki de samimiyeti yanlış zamanda ve yanlış insanda aramanın çaresiz anlatılışı idi...

Dönerse değil, yerine başkasını koyamıyor ise senindir.

Ağladın ya, kıyamam dönerim nedensiz...

İkiden bir çıkınca bir kalırmış, yalan. Sen gidince ben kalırmıyım sanıyorsun.