-->
Logo

En Yeniler

Arabesk sözler

Arabesk sözler

Zaten yorgunum beni daha fazla yoran hiçbir şeye tahammülüm yok!
Gönderen: KÜBRA Eklenme Tarihi:03/04/2015

Kışın yağan kar tanesi gibi ellerime yakın, bulutsuz geceleri gökyüzünde yol gösteren yıldızlar kadar bana uzaksın nazlı güzel.
Gönderen: KUDRET ERCİYAS Eklenme Tarihi:03/04/2015

Hayat İşte Beklediğin Gelmez Kovduğun Gitmez Sevenin Başkaa Sevmiyenin Başkaa
Gönderen: Emrecan Şahin Eklenme Tarihi:01/04/2015

Biz askı öğrettik onlarda Meyhane yolların..
Gönderen: enes Eklenme Tarihi:31/03/2015

Unuttum İşte Seni, Yeniden Sakın Gülümseme Bana.! Tekrar Aşık Olmak İstemiyorum Sana.!!
Gönderen: İlkay Eklenme Tarihi:25/03/2015

Bir gün sende benim değerimi anlıyacaksın ama - o gün mezarlık açılmıyacak
Gönderen: Esra nur topal Eklenme Tarihi:24/03/2015

Korkuyordum; sevgime yüce yaradanı şahit etseydim onuda görmezden gelecekti. Korktum ve sustum...
Gönderen: okan derince Eklenme Tarihi:21/03/2015

sevmeyi ve hayatı sen öğretin bana unuturmayıda öğretsene!
Gönderen: yiğithan Eklenme Tarihi:19/03/2015

Eger sevmenin suç olduğunu bilseydi insanoğlu heralde tek suçlu ben olurdum.
Gönderen: Şükrü y. Eklenme Tarihi:19/03/2015

hayatımın yalan olduğunu öğrendim çünkü senin hiç doğru söylediğini görmedim
Gönderen: furkan yıldırım Eklenme Tarihi:15/03/2015

Ne zaman saate baksam, geç kalmışlığı gösteriyor.
Gönderen: derya Eklenme Tarihi:13/03/2015

Ne kadar bağırsan da o seni duymaz. Gönül yarası ağırdır, merhemi olmaz.