-->
Logo

En Yeniler

KISA SÜPER GÜZEL SÖZLER

  • Sevdan hala yüreğimde ikamet ediyor diye, hiç bir kiracıya satmadım düşlerimi.
  • Gel! Ardında bırak var ile yoku. Bir halk kütüphanesi sessizliğinde, ister mırıldan beni, ister içinden oku!
  • Gittikçe sıradan biri oluyorsun, o yüzden lütfen gitme!
  • Kalbin neye bağlanırsa varlığın onun mahiyetine bürünür… Sen de kalbini sonsuz ve tükenmez olana bağla.
  • Gören göze karanlık perde olmaz; görmek istemeyen göze ışık ne yapsın?
  • Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi buluşu, benim seni bulmamdır. Bu sayede anladım ki yaradanın, kuluna verebileceği en özel ödülsün.
  • Cam gibi olacaksın bu hayatta, kıranı keseceksin…
  • Seni düşünerek dinlediğim müziği ezan okunurken kapatıyorsam, demek ki gerçek aşk sen değilsin.
  • O kadar orijinal bir acı bıraktın ki geride, senden sonra hiçbir aşk yakışmadı gönlüme.
  • Eskiden mendiller âşıkların gözyaşlarıyla ıslanırdı şimdi ise gerçek âşık kalmadığından fabrikadan ıslak çıkıyor.
  • Peşinden koşan çok diye sevinme. İktisat der ki; fiyat azalınca, talep artar!
  • Varlığın bana yetmiyorken, yokluğunla avunmak zorundayım! Ya al götür kalanımı. Ya da gel, tamamla eksik kalan yanımı.
  • Bana yüreğinle gel, bahanelerinle değil!
  • Geçer elbet efendim geçer… Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer ama mutlaka geçer.
  • Gelecekten bahsedenlerin gidişine hastayım.
  • Benimle onun arasında kaldıysan, onu seç! Çünkü gerçekten sevseydin, beni seçenek yapmazdın.
  • Yokluğunu bile seviyorum yârim; çünkü o bile sen olduğun için var!
  • İçin ağlasa da kim duyar seni? Kim anlar dışarıdan olup biteni? Leyla’nın yüzünü görenler bilir: Mecnun’un kalbine batan dikeni!
  • Aşk aynen yazıldığı gibidir: sesli başlar, sessiz biter.
  • Dostun üzüntüsüne acı duyabilirsin. Bu kolaydır; ama dostun başarısına sempati duyabilmek, sağlam bir karakter gerektirir.
  • Hepimiz matematikten anlarız biraz. En azından birini hayatımızdan çıkaracak kadar.
  • Yolunu beklerken daha dün gece, kaçıyorum bugün senden gizlice. Kalbime baktım da işte iyice; anladım ki sen de herkes gibisin!
  • Bazı şeyler var ki söylenmiyor, biz seninle sözleri susarak aştık.
  • Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan, bir günahı, seni beklediğim kadar.
  • Hayat, sensizliğe alışmak için çok kısa!
  • İnsanı ateş değil, kendi gafleti yakar. Herkeste kusur görür, kendisine kör bakar. Neye nasıl bakarsan, o da sana öyle bakar.
  • Öyle tertemiz sevmeli ki insan; tek bir namahrem söz düşmemeli yüreğine.
  • O ki; rüyana gireceğim diye söz verdi. Nice yıllar geçiyor ki bu söz yüzünden gözüme uyku girmedi.
  • Yüksekten düşenin parçası bulunur, bulunur da; gönülden düşenin parçası bulunmaz.
  • Hayatta bir daha hiç karşılaşmasak bile, biliyorum ki sana rastlamış olmam bile bir ömre bedel.
  • Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama yeri gelir, hiç sevmemiş gibi gider.
  • Yıkılır mıyım sanıyorsun? Sarsılmam bile! Cam gibiyim, bazıları ne kadar kırarsa kırsın; kırıldıkça keskinleşirim!
  • İyi İLİŞKİLER ‘hesapsız’ kurulur ama NEZAKET gibi ‘çok ince hesaplar’ ile yürür.
  • Biliyorum sevap ama benden başka kimse bakmasın yine de yüzüne! Senin yüzünden tek giden ben olmalıyım cennete.
  • Seninle ettiğimiz kavgalara da şükür. Ya hiç olmasaydın?
  • Dilimden duam olup, süzülür müsün semaya? http://www.orjinalsozler.com/kisa-super-sozler Âmin olup, dökülür müsün avuçlarıma? Dua dua gülümser misin bana?
  • Hangimiz aşkın rengiyiz? Sen koyu kırmızı bensiz, ben zifiri siyah sensiz…
  • Anahtar gibi sadece kaybolduğunda aranan biri olmak istemiyorsan, ‘nasıl olsa paspasın altındadır’ rahatlığı vermeyeceksin kimseye.
  • Eğer bir fare kediye gülüyorsa, yakınlarda bir delik var demektir! 
  • Kimseyi küçümseyecek kadar büyük değilsin. Çünkü gün gelir, küçümsediğin her şey için önemsediğin bir bedel ödersin.
  • Oysa senden tek bir damla istemiştim, sana kocaman bir deniz sunmak için.
  • Kimseye güvenme ve onları tanıman için sınamaktan orjinalsozler.com korkma; çünkü kaybedilmesi gerekeni, en önce kaybetmelisin!
  • Asgari ücret gibiyim; kimse benimle geçinemiyor.
  • Eğer birini kandırmayı başardıysan, onun aptal olduğunu düşünme! Sadece sana hak ettiğinden daha fazla güvenmiştir.
  • El değmemiş gülüşlerimi sana adadım. Gel ki; vakti geçmesin adağımın.
  • SEVGİ, sadece bir duygudan ibaret değildir, bir varoluş biçimidir, koşulsuzluğun, ilhamın ve emeğin bir arada olduğu eşsiz bir sanattır.
  • Cinayeti işlerken hep aynı metodu kullanırdı! Gözleri tetiği çekerdi, ben ölürdüm.
  • Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lakin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok.
  • Her yürek ses veren bir uçurumdur, www.orjinalsozler.com herkes kendi uçurumunu yüreğinde taşır.
  • Bir kızın en sevdiği şarkıyı iyi dinleyin, çünkü orada tüm söylemeye korktuğu şeyler gizlidir.
  • Ölümden değil de ölümlerden korkarım; çünkü ilkinde ben varım ikincisinde sevdiklerim.
  • Berrak bir gönülden kirli su akmaz, güzel bir ruhtan kötü söz çıkmaz. Hayatta her şey ters gidiyorsa, belki sen ters yola girmişsindir.
  • Aşkın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur. Başlı başına bir dünyadır aşk!
  • Gönül kapısı herkese açılır mı, iki laf eden adam sayılır mı? Bakma insanoğlunun uyruğuna, tanıyamazsın basmadıkça kuyruğuna.
  • Sen bana kör demiştin ya haklısın senden başkasını görmemiş bu günahkâr gözlerim
  • Akıttığın gözyaşlarını silmek yerine, akmasına neden olanları sil hayatından ve unutma ki nankörlük; zayıf insanların işidir.