-->
Logo

En Yeniler

Güzel Sözler

» Bazı insanları hiç tanımamak, bazılarını ise çok daha önceden tanımayı isterdim.
» Birgün bana gel diyeceksin.. Söz gelcem. Ama görmezden..
» Esmeyi bilmedikten sonra rüzgar değil fırtına olsan ne yazar...
» Esmeyi bilmedikten sonra rüzgar değil fırtına olsan ne yazar...
» Parfüm de Neymiş KADIN Dediğin "Dişilik, ERKEK Dediğin "Kişilik" Kokmalı . . !
» Ayaktayım İşte Herkese İnat ; Kralıda Gelse Bozulmaz Bu Saltanat . !
» Seninle konuşurken yaktığım kalorilere bile değmezsin. The Vampire Diaries
» Seninle konuşurken yaktığım kalorilere bile değmezsin. The Vampire Diaries
» Artık böyle oldum ben, biraz güvensiz, biraz hissiz, biraz kimsesiz ama çokça sessiz, tepkisiz ve çok şeye karşı isteksiz...
» Bil ki, İnsanın değerini varlığı değil yokluğu gösterir. Unutma, Yokluğu bir şey değiştirmeyenin, varlığı gereksizdir…
» Sevdiğin Kadar Sevilirsin Diyen Şair , Sen Hiç Sevdinmi . . .
» Egosunu Beslerken , Karakterini Aç Bırakan İnsanlar Var
» Ünlem koyup uyaranlardan değilim ben, nokta koyup bitirenlerdenim.
» Tek Başına Hayatı Öğrenmiş İnsanı ; Kimse Yokluğuyla Korkutamaz . . !
» Eğer Rakibin Bensem; Bilmen Gereken Bir şey Var. Ben VAZGEÇMEDİKÇE, Sen KAZANAMAZSIN.
» Defterini Dürdüğüm İnsanların Muhasebesini Tutmuyorum . İade Faturasını Kesip , Hatalı Mal Olarak İade Ediyorum . . !
» İnsanlar Beni Rest Çekişimden Bilir . İte , Köpeğe Diz Çöküşümden Değil . . !
» Ben Yüreğimde İdam Ettiğim Kişinin , Sandalyesine Tekmeyi Vurmuşsam ; Dönüpte Geriye Bakmam "Yaşıyor mu" Diye . . !
» Her Şer'den Bir Hayır , Her Zorluktan Bir Ders Çıkardım . Sırtımdan Vuranı ; Alnından , Kalbimi Kıranı ; Yüreğinden Öperek Uğurladım . . !
» Sahip çıkamadığınız her değere,başkası sahip çıktığında yalayın diye yaratılmış avuç içleri..
» Susarak kazandığın değeri boş konuşarak harcama.
» “Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın..” bu yılan doğadaki yılandır, toplumdaki değil. Bilin istedim.
» "Yalnızca tuvaletleri değil, birbirimizi de bulmak istediğimiz gibi bırakalım..."
» Bilmediği konularda bilenlerden daha çok ukalalık yapanların ümmüğünü sıkmak istiyorum.
» Varlığımla iyi geçin, yokluğum senin olmayacak.
» Kalbimde Arama Eski Yerini Sen Gözümden Akan Sele Karıştın.
» Sen şimdi bırak Seni Seviyorum ayaklarını, - Kaç gün kalacaksın onu söyle..?
» Ne yaparsan, o ben olmaz. Parçaları sana uymaz.
» İnsaların kusurlarını yüzlerine vurmadığımız için herkes kendisini kusursuz zannediyor...
» Gün gelir bekleriz, gün gelir kükreriz...
» Biz Anlamayız Sosyetik Sevgiden, Damar Sözlerimizdir Bizi Yücelten, Al Bu Sözlerim Sana Ders Olsun! Oda Olmadı Bu Sevgimin Nefreti Sana Kapak Olsun!!!
» Teknik servis değilim ama bütün arızalar beni buluyor.
» Boş bir çuvalın dik durması zordur. (Benjamin Franklin)
» Benimle savaşma. Çünkü kazanırsan, kaybedersin. Hakan Günday
» Döndüm arkamı sana, sen sırtımdan vurmayı seversin, yüzüm ağır gelmesin... Attilâ İlhan
» Biz iyi insanız oğlum. Hayatımız boyunca hep böyle kaybedeceğiz. Çalgı Çengi
» Kurt kuzuyu yerken, tarafsız kalmak, kurdu tutmaktır. Ragıp Duran
» Köpekler istiyor diye atlar ölmez. Romen Atasözü
» Güzel kelebek isteyen, çirkin tırtılı ezmemeli. Cenap Şehabettin
» Uğraşamam dünümle ve dünümdekilerle. Ben yarına bakarım yanımdakilerle. Cemal Süreya
» Bazı insanlara görüşürüz demek yerine, işin düşünce yine bekleriz demek lazım.
» Tek nokta bitirir. Üç nokta devam ettirir. Ben iki noktayım, ne yapacağım hiç belli olmaz.
» İlişkiler artık "sms paketi" gibi olmuş "ya haftalık" ~ "ya aylık" ~ eh tabi birde "heryöne" olanı war. . . .
» Senin gibi bozukları kumbaraya atar, geleceğe yatırım yaparım! Haa çokmu sıkıştım; Hiç düşünmem harcarım!:)
» Biz özenti olmuş hayatın özenilen çocuklarıyız.
» Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: Dünya beş para etmiyor.
» Varlığımın yok sayıldığı bir yerde, yokluğumu yük etmem ben kimselere..
» Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi..
» Hani hep iyiler kazanırdı, Biz Neden Kaybettik ?
» Diz üstü yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim…
» Sözlerim hançer olur vurur kalbini, fazla geyik yapma benimle yarışamazsın bu hayatta.
» Aramızdaki fark ne biliyor musun; sana yardım istemeyi öğretmişler, bana ise yardım etmeyi.
» Sevdiğim insanlar yanımda kalmasa da olur, tanıdığım gibi kalsınlar yeter…
» Seni tanıdığımdan beri hayvanları da sevmeye başladım geyik insan.
» Çok mu kızdın? Buz getiriyim rahatla…
» Siz benim tellerime, hangi notadan vuruyorsanız, ben o makamdan çalıp söylerim… Sıkıntı yok.
» Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin…
» Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun.
» Masal kitabı gibisin, okuması güzel ama inanması çok zor.
» Mum ışığı kadar etrafını aydınlatamayan insanlar, başkalarının güneşini çalmaya teşebbüs ederler.
» Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı.
» Marka olmak için değil insan olmak için çabalayın.
» Herkez hata yapabilir, pardon herkes.
» Kardan adam olur, senden adam olmaz…
» Kaybetmeyi anlatma bana. Bilmiyorsun...
» Ne Kimseye Muhtaç Olduk , Ne de Kimseye Minnet Ettik . Anamızın Duasıyla Geldik , Hocanın Okuduğu Selayla Gideriz . . !
» Herkesin Derdi Farklı ; Kiminin Ekmeği Bayat , Kiminin Pırlantası Ufak ..
» Laf sokmaya kalma kapak olursun, uğraşma etiket olursun, yavşama köpek olursun insan ol belki yanımda yer bulursun.
» Sana baktıysa, Seni sevdiğini mi sandın? Seni öptüyse, evlenecek mi sandın? 2014 yılındayız güzelim. Sen o iti erkek mi sandın?
» Yaptıklarımın Tek Bir Açıklaması Var; Paşa Gönlüm Öyle İstedi...
» İnternetten film izlerken altta filmi sitesinden izleyiniz lütfen emeğe saygı yazıyor. Ulan emeğe saygım olsaydı zaten sinemada izlerdim
» "Çok uğraştım insanların söküklerini dikmek için. Ama beceremedim. Anladım ki sökük 'kişilikteyse' dikiş tutmuyor."
» Şarkılara ”parça” deniyor, çünkü ihtiyaç duyduğumuzda eksik yanımızı tamamlıyor.
» Kimse Benim İçin Olmasa Olmazlardan Değil . Var Olanı Yaşar , Yok Olanı Hiç'e Sayarım . . !
» Kimilerini Hoş Göreceksin , Kimilerini İse Boş . . !
» Gidenin yolu açık olsun '' Çünkü kimseyi kırmızı halıyla davet etmedik (;
» Azan Mevlasını da bulur, belasını da.
» Mayınlar sakindir taki patlayana kadar!!
» Nasıl koydum ama, Seni insan yerine. ...!!!
» Ben Kimsenin Canını Yakmadım Onlar Benim Ateş Olduğumu Bile Bile Geldiler ! HAKİM BEY
» Farkıma Fark Yapana Fark Yaparım !
» Sen önce kendine gel... Sonra banada beklerim..!
» Sürüden ayrıldım.. Kapabilen kurt varsa gelsin.
» İçin temiz olmadıktan sonra, Hacı hoca olmuşsun kaç para! Hırka, tesbih, post, seccade güzel ama, Mevla kanar mı bunlara?
» Onca Sözden Sonra Yüzün Kızarıp Yerin Dibine Girmiyorsan ; Yerin Dibi Sana Girsin ..!
» Herşeyi unutabilirim ama ihtiyaç, anında sırtını dönenleri asla.
» Bin kör adamdan bir şahit, Bin cahilden bir adam olmuyor..
» Varlığımla Degiştiremedigim Herşeye , Yoklugum Armagan Olsun ..
» Bazen uzun uzun cümleler kurarsın anlayan olmaz, bir nokta koyarsın duymayan kalmaz...
» Birileri Arkandan Atıp Tutuyorsa Moralini Hiç Bozma ; Bil ki Çok Sağlam Koymuşsun . . !
» Çay ateşte adam sevdada demlenir.
» Belki bir iğne değildik ama bizde çok battık be kardeşim bazılarına .. ))
» Psikolojim bozuldu hasımlarım dansöz çıktı.
» Hani Dilimizin Ucuna Gelipte Söyliyemediklerimiz Var ya ; İşte Allah O Cümlelerin Yolunu Açık Etsin . . !
» Kralına Gideriz Demişsiniz... Ayağımıza Gelen Olmadı ..!
» Bu günlerde söylediklerimi bazıları üzerine alıyormuş . Alsın alsın havalar soğudu üşümesin :)
» Beni Kaybetmeyi Başaranı, Kazanmak İçin Asla Uğraşmam.
» Fazla güvenme kendine ben yanından geçerim sen kendinden...
» Ne diye böbürlenip büyükleniyorsun. Doğumun bir damla su, ölümün bir avuç toprak değilmi?
» o kadar kendini oyuna kaptırmışınki sanaryo bitti reklamlarda bile oynuyorsun..
» Benim sevdiğime yavşayanın cesediyle selfie çekerim.
» Beni çekemeyen besmele çeksin SAYEMDE imana gelsin..
» Dansözlerin Bir Özelliği Kalmadı Artık, Piyasada Zaten G*tü Başı Oynayan Çok ;)
» Söyleyecek sözün yoksa, susacak kelimelerin olsun! Adem Özbay
» At gibi giden it gibi geri gelir...
» İşi bitenin GİDİŞİNEMİ söveyim; yoksa işi düşenin GELİŞİNEMİ...
» Öyle güzel susarım ki, sağır olursun.
» Tanıdıklarımız ölmeye başladı bugünlerde, Tanımadıklarımızı tanımaktan kaçar olduk.
» Her Kahbeliğe Bir Gülüş Borcumuz Olsun Dedik. Gülme Krizine Soktular..
» Her gelen geçene kardeşim deme yanlış anlarlar cici kız
» Beni kimin taktığı değil, benim kimi nereme taktığım önemli!
» Ulaşılmaz olduğum söylentisi doğru değil! Sadece; " seviyesizlerin " ulaşamayacağı yere koydum kendimi.
» Adam olmayana düşman bile olmam.
» Kimsenın sırtını yaslayacağı bir duvar olma, yıkarlar.
» Bulutlar gelir ve giderler; ancak gökyüzü hep baki kalır..
» Ne istediğini bilmiyorsan eğer, hayattan ne istediğini öğrenen birinin yolunda engel olmayacaksın.
» Biz elalem gibi kafamızın dikine göre yaşamadık, Onlar için yaşadık harcadılar bizi ortada kaldık..
» Bir Kere Silindiyse, Bir Daha Yazılmaz Benim Kitabıma.
» Ağzımı yoracak değilim, bende sana gülecek yer çok..
» Hayatıma yeni insanlar almama gerek yok, ben daha hayatımdakileri tanıyamadım.
»
Senin ateşinle artık kimler yanar bilemem ama benim için senin gemin battı!
» Kötü biri olduğumu söyleyenlerin hepsi. Sahip olduğum iyi niyetlerimin katilleriydi..
» Deniz sakin olduğu zaman dümeni herkes tutar (Publilius Syrus)
» Bazı insanlar var, demir paradan daha bozuk..
» Silmeyi alışkın insanlardık. Önce göz yaşlarımıza sildik sonrada birbirimizi..
» Her zaman yazabileceğimi, hiçbir zaman yazmam (Paul Valery)
» Kara tavuğun da yumurtası ak olur (Paul Heyse)
» Pirincinde siyah taştan korkma, beyaz taştan kork (Arif Nihad Asya)
» Senin cahilliğin rahat etsin diye, Kendimi sansürlemeyeceğim.
» Gelişi birşey vermeyenlerin gidişide hiç birşey götürmez.
» Yüzeyde hazine bulamazsınız.
» Bize Bir Adım Gelene Koştuğumuz İçin, Düştük Hep.
» Mazin kirlenmişse lekesi çoksa, güzeliğin neye yarar şerefin yoksa!
» Zar Tutuyorsun Be Hayat ; Bu Bana Karşı Attığın Kaçıncı Düşeş...
» Sen vurursun dikiş atarlar ben vururum toprak atarlar...!
» Bazı insanların en temel besin kaynağı küfür; Yiyip yiyip doymuyorlar!
» "Sanane" diye bi kelime var, söylüyorsun ve açıklama yapmak zorunda kalmıyorsun. İnsanlık tarihinin en büyük buluşu.
» En uzun gecen yasımı tuttuğun gün olacak sabahlara kadar ağlayacaksın pişman olacaksın ama elinde sana verdiğim kırmızı gülden başka hiç bir şeyin olmayacak
» Ben o kadar sakarım ki gözümden düşenin üstüne basarım .
» Cevap vermen gereken tek kişi, Her sabah aynaya baktığında gördüğün kişidir.
» "Bedava peynir sadece fare kapanında bulunur..."
» Bana iyi gelenler, hep benden gidenler oldu .
» Sözün Ağırlığını Yitirip Ucuzlaştığı Ortamlarda Konuşan Değil,, Susan Kazanır...!!
» Ne bir savcı kalırdı, ne bir yasa.. Şu insanoğlu; önce kendini yargılasa..
» Sevmediğim yollardan hep sevdiklerim için gittim .
» İkinci Şans Hak Edene Verilir,, Herşeyi Bok Edene Değil...!!
» Bunca vefasızlıktan sonra bazılarının ederi kalmadı gönlümde kaça deseler hiçe sayarım.
» İt'ten destek bekleyeceğime KURT'tan ecel beklerim.
» En çok biz düştük en çokta biz biliriz nasıl ayağa kalkacağımızı.
» Kızımm bana gidişin koydu sanada gittiklerin koysun..
» Keşke hayatımın bazı bölümleri için şunları söyleyebilseydim, Bunlar MONTAJ..
» Duydum ki kitap yazıyormuşsun sakın ben den bahsetmeyi unutma çünkü en güzel KAPAK ben olurum sana..
» Varlığım parmağına yüzük olmadı ya yokluğum kulağına küpe olsun...
» Önce kızı kendine aşık etmek için peşinden koşan, aşık ettikten sonra ayrılıp 2 gün sonra başka bir kıza aşık olan erkek çok net şeref...dir.
» Ara sıra kullan o beynini, yan etkisi yokmuş.
» Benim kıymetimi bilmeyenler gidince beni arar olmuş.
» Sana Güzel Bir face Kapağı yapardım Ama.Senden Sadece Klozet kapağı Olur Yorma Beni.
» Kapak etme çalışma facebook kapağım olma.
» Hergün facebookta pinekleyeceğine biraz dışarı gezip oksijen almayı dene..Beynine oksijen gitsin.
» Ne kadar mı sevdim herkese yol sana sol yanımı verecek kadar sevdimmm
» Dert verenden derman iste vermiyorsa derdini alda git de..
» Daha güzel bir gelecek , kadınlarla gelecek. .)
» Sen bir çiçeksin derler..koklayıp koklayıp giderler....
» Senin neler yaşadığını bilemem. Ama yaşayacaklarına ortak olabilirim.
» Haklarımı hep helâl ederim. Çünkü; sevgimi yük sayanlar ne anlar ki, “ah”larımın ağırlığından..
» Diyecek söz bile bulamıyorum artık. Tükettiğin heceleri dilimde dönmez oldu sevgili.
» Ben Kalbin Güzelliğine Önem veririm Sözlerin Güzelliğine Değil! Ben Hayatın Gidişine önem Veririm Senin Gibi Bekleyenlere Değil yalan insan..
» Çok çamur karıştıran elbet üstünü lekeler.
» Yolları ayrı olanlar, birbirine danışmazlar. Conficius
» “Eğer güneşe akıllıca bakmazsak, karanlık içinde kalırız” (John Milton)
» Ben seni hakettiğin yerde bıraktım, yarı yolda değil!
» Sözlerimin sınırı yok; Ne zaman nefesim biterse, o zaman noktayı koyarım!
» Duvar yapıldıktan sonra duvarcı unutulur.
» Balın varsa, sineğin bol olur (Cervantes)
» Atın dört ayağı vardır ama gene de tökezler (Puskin)
» Kelle kesildikten sonra saçların ardından ağlanır mı? (Dostoyevski)
» Aklımı Almaya Aklın Yetmez, Uğraşmaya Sabrın yetmez, ben kendimden bukadar eminken alayınız gelsin hiç fark etmez!!
» Barbi değil harbiyim önüme geleni değil ADAM olanı severim!!
» Bizimle Dans Etmeye çalışma, Yürümeye Hasret kalırsın.
» Dağlar önümde eğilirken...kayalara Yalvarmam...
» Sürme gözlerime ecel gölgesi yokluğunu, Ve unutma ikimize " bizden" başka cennet yok!
» Bozuk olan üç şeyden uzak durun; süt, kan, ahlak.
» Umarım bana hak verdiğin gün, hala umurumda olursun!
» Ağaç Baltaya Demiş Ki ; Ben Senin Beni Kestiğine Değil Sapının Benden Olmasına Üzülüyorum.
» Bana eksiklerimi sorma ... "SEN" derim tamamlayamazsın...
» Sana Çirkin Dediler Diye , Güzeli Düşman Bildim Ben ..
» Cami avlusunamı benziyor gönlüm. Mutluluğu bulan acısını bana bırakıp gidiyor..
» Bazen hak etmediği değerleri sunarız sevdiklerimize. Onlar bile şaşırırlar ne olduklarına. Gözünde çok yükselttiğin, bir gün gerçekten yukardan bakmaya başlar sana. Senin yücelttiğin, seni beğenmez. Uzaktan bakarsın eserine.
» Bardağa kola doldurur gibi değer vereceksin insanlara ağır ağır ve yavaş. Çok verirsen köpürür taşar, Elinde bardakla kalırsın.
» Maske takmak, insana bir yüktür. Hem taşıyana, hem anlamaya çalışana.
» Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta. Sahip olamadıklarımın acısına ayıracak zamanım yok, hayat çok kısa.
» Gerektiğinde Herkese Yakışanı Yaparım . Azdan Az Çoktan Çok !
» Kimseden Bir şey İstediğim Yok Az Ötede Oynayın Yeter ...
» 'S*KT*R GİT'' Dememİz Gerekén İnSAnLAra , ''KusuRa BakmA'' Dedik Hépp..
» Saymakla bitmeyen tek şey sayılardır.
» Herkes aynı diyen insan kendisinede aynı diyordur.
» Karşımda durabilirsin bence bi sıkıntı yok . Ama yandan mı geçerim , sülaleni mi "severim" !!! , sen düşün .!!!.
» Çünkü her şey unutulur.
» Dünya dursada insanlar durmaz.
» Nerede beni Unuttuysanız orada Kalın Tekrar gelip Alamam sizi.