-->
Logo

En Yeniler

En Kapak Sözler

En Kapak Sözler
Doğru zamanda qelen yanlı$ insana tanıdığın şansı, yanlı$ zamanda qelen doğru insana tanımadığın surece uzulen hep sen olursun!
Doğru zamanda qelen yanlı$ insana tanıdığın şansı, yanlı$ zamanda qelen doğru insana tanımadığın surece uzulen hep sen olursun!
unem koyup uyaranlardan değil nokta koyup bitirenlerdenim..
Hayranım olan o kadar çok kİ$İ varkİ. Kendİmİ unlu sanmaya ba$ladım haha.
Senİn qİbİ kızlar heryerde var ya benİm qİbİ erkeğİ bulabİlİrsİn bİ duşun.
Bizimle Dans Etmeye Calisma, Yurumeye Hasret Kalirsin.
Sayginin Degerini En Cok Adam gibi Insanlar Hakeder gerisi Ise Sadece Onlara Ozenmekle Yetinir.
Gidişine illaki bir isim konulacaksa.. MAL KAYBI DİYELİM..
Trip atmayan kız köpuksuz Turk Kahvesine benzer.. Hep bir eksik hep bir tatsız..
Lafimla Bu Alemi titretirim Seklimle herkeze onunu ilikletirim.
BİR LAFA BAKARIM LAF MI DİYE, BİR DE SÖYLEYENE BAKARIM ADAM MI DİYE?
O bensizliği göze aldıysa, ben onsuzluktan bir şey kaybetmem.
Bir Sebeble Seversiz..!! Daha iyi bir sebeble SİLERİZ..!! Sorun YOK!
Hayranım olan o kadar çok kİ$İ varkİ. Kendİmİ unlu sanmaya ba$ladım haha.
İleri gidebilmek için arkadakileri unutmak qerekmiş:) Son qaz ilerliyorum unuttuklarıma kapak olsun:)
O bensizliği göze aldıysa, ben onsuzluktan bir şey kaybetmem.
Bazı insanlar kitle uretim yapan fabrika urunu gibi ambalaj farklı ama kalite aynı..
Simdi Herkes Kendine Bir Daire Cizsin Ve Kendi Capinda Eqlensin.
En umutsuz günlerİnde bİle benİ hatırlama.
Namaz kılmaktan ayakları $işen bir peygamberin, uyumaktan gözleri $işen ummetleriyiz Hepsi bu kadar!
Kavqa edeceksek bana 1 dk ver çunku beynimi çıkaracağım ki eşit şartlarda tartışalım.
Sayginin Degerini En Cok Adam gibi Insanlar Hakeder gerisi Ise Sadece Onlara Ozenmekle Yetinir.
Kiskanclik senin tum heryerinde var sana ne soylenebilir ki?
Şimdi sensizliğin provalarındayım bittiğinde sen de beni ayakta alkı$layacaksın..
Bak Dalqana Dalqan Buyusun..